Old Wood Art BV

Old Wood Art BV

Is Old Wood Art BV veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,6

• Cathalijn Verhoog

Overzichtelijk, duidelijk,prima.

• Taylor Onderberg
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

Bankje zag er geweldig uit maar ipv 8 bouten zaten er 6 in de verpakking, heel jammer

• Hoe beoordeel je Old Wood Art BV?

• S van der Hem
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

Ik kreeg de helft van de bestelling. Er wordt niet duidelijk op de site aangegeven wanneer je de bestelling kunt verwachten. Duur tussen bestellen en ontvangen van het product is lang.

Antwoord van Old Wood Art BV

Beste S van der Hem,

We vinden het vervelend dat u de levertijd als lang hebt ervaren. Ondanks dat het bankje niet op voorraad was en het een nabestelling betrof, hebben we het toch binnen de aangegeven levertijd van een week bezorgd.

We gaan proberen de levertijden in de toekomst nog duidelijker op onze webshop te vermelden.

Helaas heeft de vervoerder een fout gemaakt waardoor slechts een gedeelte van de bestelling is afgeleverd.
    We hebben direct actie ondernomen en de andere helft van de bestelling is nu onderweg.

Wij hopen dat u straks alsnog kunt genieten van uw steigerhouten bankje.

Met vriendelijke groeten,

Old Wood Art

• Mitch Noordermeer
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

Snelle levering, en voldoet precies aan de verwachtingen

Antwoord van Old Wood Art BV

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat het aan uw verwachtingen voldoet.

• J Ronkes
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

Ontzettend snelle levering. Keurig!

• Karin van den Boogaard

Heel tevreden

• Teun Slangen
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

Tevreden over qualiteit, levering en afhandeling heb als enige kritiek dat de tafelframes met omschrijving Brooklyn - New York deze niet geleverd is zoals de afbeelding op de site aangeeft.
    Dus zonder de opdruk Brooklyn - New York op de frames zelf!!!
    hier ben ik zeer ontevreden over aangezien dit wel zo op de fotos staat en nou juist die look geeft dit is erg misleidend en moet duidelijker worden aangegeven!

• R. Bouwer

snelle bezorging, keurig verpakt

• Raymond Tangelder
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

Prima winkel, snelle levering, goed product

• F Kruijt
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

Prima webshop, snel antwoord per mail bij vragen.