Old Wood Art BV

Old Wood Art BV

Is Old Wood Art BV veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,0

• Ferry Schenk
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

Heldere communicatie en komen afspraken na

• Andres Lerma
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

Mooie prijzen en goede service!

• Hoe beoordeel je Old Wood Art BV?

• Karin Siersema
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

Goed verpakt en snelle levering. Ziet er erg goed uit!

• Friso Heerkens Thijssen
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

Geeft ook advies bij producten

• Martijn van der Vleuten

snel en goed geleverd

• Steenbeek André
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

snel verzending en leuke artikelen

• Mike van der Wal
    Geverifieerde klant van Old Wood Art BV

Aardig producer en problemen met levering worden goed opgelost

• C.P Postema

Goed en snel geleverd

• Joop
    Review voor Old Wood Art BV

Goede service en ook heel goed bereikbaar

• Pieter
    Review voor Old Wood Art BV

Lang op de bestelling gewacht want de tafelpoten stonden in backorder. Na vragend mailtje kwamen de tafelpoten toch nog via DPD zonder enig bericht vooraf. De 27 kilo zware tafelpoten waren per stuk in een aparte doos verpakt met polystyrenen chips. Door het gewicht van de tafelpoten waren er gaten in de dozen gekomen waardoor de chips er uit vielen. Gelukkig valt er aan de gietijzeren tafelpoten weinig te beschadigen of je moet het als vervoerder wel heel erg bont maken. Old Wood Art zou er goed aan doen de poten voortaan in bubbelwrap te verpakken en de doos met milieu onvriendelijke polystyrenen chips achterwege te laten.
    De tafelpoten zelf zijn prachtig en passen perfect bij het tafelblad waar ze onder gemonteerd zijn.
    Al met al zeer tevreden over het product.

Antwoord van Old Wood Art BV

Beste Pieter,

Hartelijk dank voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met de tafelpoten.

Wat de verpakking betreft begrijpen we heel goed uw argumenten. We hebben jarenlang onze tafelpoten ook in bubbelwrap verpakt, echter accepteert onze vervoerder deze manier van verpakken niet meer en moeten we de poten in dozen stoppen ivm de stapelbaarheid.

Met vriendelijke groeten,

Old Wood Art