Olida Pashmina
cashmere sjaals.

Filter 18 reviews verzameld via WebwinkelKeur - met beschrijving

• Wimkje
    Geverifieerde klant van Olida Pashmina

Ik heb een prachtige kwaliteit sjaal gekocht bij Olida Pashmina. De sjaal werd uit India/Kashmir verzonden en hierover werd duidelijk gecommuniceerd welke verzendtijd hiermee gemoeid zou zijn. Tussentijds ook nog even een update hoe de bestelling er voor stond. Helemaal goed! Deze betrouwbare en klantvriendelijke winkel kan ik echt aanraden. Veel keuze in sjaals met een prachtige kwaliteit. Mijn grote roomwitte sjaal was een groot succes bij mijn trouwjurk. Dank je wel Dorette!

• Linda Olieman
    Geverifieerde klant van Olida Pashmina

Ben uitstekend geholpen door Dorette. Zij dacht ook goed mee en het allerbelangrijkste de sjaal was prachtig en stond heel mooi bij de bruidsjapon van mijn dochter.

• Hoe beoordeel je Olida Pashmina?

• Sandra Brandsma

Alles prima in orde

• Helen Panneman
    Geverifieerde klant van Olida Pashmina

Prachtige sjaals. Verrassend zacht en heerlijk om je schouders. Past in mijn handtas, zodat er een tevoorschijn kan komen als het wat killer wordt.
    Uitstekende service en aankomst van het pakketje is een cadeautje.

Antwoord van Olida Pashmina

Dank je wel Helen. Fijn om alweer iemand blij met een Olida sjaal te zien.

• monique Gerrits
    Geverifieerde klant van Olida Pashmina

Mooie shawl, snel bezorgd, goede kwaliteit

• P Huskins
    Geverifieerde klant van Olida Pashmina

Snelle en efficiënte levering en het product was precies zoals verwacht :-)!

Antwoord van Olida Pashmina

Dank je wel voor de aardige feedback.

• Stans Melis-Riemens
    Geverifieerde klant van Olida Pashmina

Ik zocht een mooie pashmina voor bij de jurk die ik ga dragen bij het huwelijk van mijn zoon.
    Omdat ik niet wist of de kleur erbij zou passen heb ik eerst per mail informatie gevraagd.Ben heel vriendelijk te woord gestaan en er werd me beloofd dat ala de kleur niet goed was , ik hem terug mocht sturen.
    De kleur is echter prachtig en de pashmina van goed kwaliteit

Antwoord van Olida Pashmina

Op een bruiloft moet de sjaal passend en extra mooi zijn. Fijn dat het is gelukt! En graag gedaan.

• Will de Bruijn - Janssen

Mooie shawl

• Annemarie de Graaf
    Geverifieerde klant van Olida Pashmina

Bestelling werd keurig afgehandeld en waar ikzelf persoonlijk erg blij van word, is een klein handgeschreven briefje bij aflevering. Heel attent!

Antwoord van Olida Pashmina

Dank je wel Annemarie voor je aardige review. Mensen blij maken doe ik graag!

• Ingrid van Baarsen
    Geverifieerde klant van Olida Pashmina

Drie prachtige sjaals besteld, goede klantenservice en advies, keurig op tijd geleverd, prima!

Antwoord van Olida Pashmina

Dank je wel Ingrid. Met plezier gedaan!