Olifantastisch!

Olifantastisch!

Pictogrammen voor je planbord!
Olifantastisch! heeft een ruim assortiment magneetjes met vrolijke pictogrammen om je eigen planbord samen te stellen. Ideaal voor peuters (dagritme) en voor schoolgaande kinderen (weekplanning).

• Gerrie
    Geverifieerde klant van Olifantastisch!

Wat worden wij weer blij van de mooie magneetjes! Onze zoon heeft een planbord nodig voor de hele dag dus super fijn dat jullie dat kunnen bieden!

Antwoord van Olifantastisch!

Fijn om te horen Gerrie! Bedankt voor je enthousiaste review!

• Nanda
    Geverifieerde klant van Olifantastisch!

Keurige afhandeling van de bestelling en betaling

Antwoord van Olifantastisch!

Bedankt voor je review Nanda, fijn!

• Hoe beoordeel je Olifantastisch!?

• Suzanne
    Geverifieerde klant van Olifantastisch!

Besteld al jaren elke keer wat anders of wat extra’s. Perfecte kwaliteit en super service!! Aan mij heb je een vaste klant en ik beveel je aan iedereen aan.

Antwoord van Olifantastisch!

Fijn om te horen Suzanne, bedankt voor deze mooie review :-)

• Michele

Alles was goed! Super tevreden

Antwoord van Olifantastisch!

Goed om te horen! Bedankt!

• Anne
    Geverifieerde klant van Olifantastisch!

Snelle service, vriendelijk en ontzettend meedenkend!!

Bedankt Anne! :-)

• Anne
    Geverifieerde klant van Olifantastisch!

Al even was ik opzoek naar een planbord en via pinterest kwam ik bij olifantastisch uit, die volgde ik een tijdje via instagram en gelijk was ik overtuigd hier moet ik een planbord met pictogrammen gaan bestellen voor onze dochter. Ik heb het groene huisje besteld met de pictogrammen die ik nodig had. Zo leuk dat je losse magneten kan bestellen en setjes. We gebruiken het nu 2 weken en is hartstikke fijn voor de structuur en dagindeling van onze dochter zo weet ze waar ze aan toe is. De dagje uit pictogrammen hebben we deze vakantieweek goed besteed:) Ik zou iedereen aanraden om hier een planbord en pictogrammen te bestellen mocht het nodig zijn, de service is super! En de levering is ook top! Kortom we zijn er heel blij mee en ik zal in de toekomst zeker nog wat bij bestellen:)

Antwoord van Olifantastisch!

Ah wat een super mooie beoordeling, dankjewel Anne! Fijn dat het gebruik van ons planbord zo goed bevalt. Hopelijk tot een volgende keer :-)

• Katinka
    Geverifieerde klant van Olifantastisch!

Snel in huis en aan speciale verzoeken werd gehoor geheven. Fijne producten!

Antwoord van Olifantastisch!

Bedankt voor je reactie Katinka! Veel plezier met je planbord!

• Paula
    Geverifieerde klant van Olifantastisch!

Zeer snelle levering. Ruim aanbod aan magneetjes en diegene die ik nog mis.. Is al in ontwikkeling! Geweldig.

Antwoord van Olifantastisch!

Bedankt voor je enthousiaste reactie! En als je nog meer leuke idee├źn hebt dan horen we het graag :-)

• Sanne
    Geverifieerde klant van Olifantastisch!

Mooie website, fijne producten en prima levertijd. Magneetjes iets krom bij ontvangst, plakken daardoor niet heel goed, even de andere kant op buigen en het gaat al een stuk beter!
    Ik vind het formaat van de magneten en het huisjes-planbord erg fijn, ik zocht iets kleiners, wil geen mega planbord in mijn woonkamer. Het huisje kan bovendien staan, dus kan overal gebruikt worden als reminder!
    Ik hoop op nog een keer het alfabet, leuk voor op de koelkast!

Antwoord van Olifantastisch!

Hoi Sanne, bedankt voor je enthousiaste feedback! Magneetjes met het alfabet hebben we een tijdje in het assortiment gehad, misschien toch maar weer eens opnieuw gaan aanbieden dus :-) Veel plezier met het planbord!

• Cora
    Geverifieerde klant van Olifantastisch!

Super zijn de magneten, onwijs leuk en snel geleverd. Het contact ging ook prima.