Omnitair

Omnitair

Omnitair is een online specialist in keukenkranen.

Wij van Omnitair staan voor een goede prijs en kwaliteit verhouding, persoonlijke service en een vernieuwend assortiment.

Wij vinden dat de klant een transparante aankoop moet kunnen doen voor een eerlijke prijs. Helaas zijn niet alle aanbieders zo transparant en fair. Wij vinden dat dit beter kan en zo is Omnitair ontstaan. In de toekomst zal omnitair gaan uitbreiden en daarbij ook badkranen, douchekranen, wastafelkranen, spoelbakken en keukens aanbieden.

Omnitair, fair in sanitair!

Lidmaatschap per 25-10-2021 stopgezet

8,3
Filter 125 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 98 met beschrijving

• Henk Meinderts
    Geverifieerde klant van Omnitair

Eerst mail gestuurd voor extra info en dat werd snel en duidelijk beantwoord.

• Mirjam Besemer
    Geverifieerde klant van Omnitair

Moest zeer lang wachten op een reactie vd vertraagde bestelling, kreeg toe een andere kraan aangeboden en dat duurde ook weer 3 weken, verschillende keren een mail gestuurd maar geen gehoor

• Vangoidsenhoven Michel
    Geverifieerde klant van Omnitair

Snelle levering en goede service 👍

• Wilbert Schrijvers
    Geverifieerde klant van Omnitair

Snelle levering, product zoals omschreven.

• Ruud Termaat

Correct en snel

• Astrid
    Review voor Omnitair

De klantenservice is niet bereikbaar. Ik heb al 5 weken een kapotte keukenkraan waar nog garantie op zit. De kraan ligt al 5 weken horizontaal op het aanrecht. Herhaaldelijk geprobeerd om contact te krijgen/mails gestuurd, live chats etc bij omnitair. Tot op heden nog geen contact gehad en dus ook geen oplossing voor de kapotte kraan. De coating is na nog geen jaar ook al beschadigd. Zeer slechte service, totaal geen aanrader! Zepf de geschillencomissie al ingeschakeld, maar hier geeft omnitair ook niet om

• Harm Salomons
    Geverifieerde klant van Omnitair

Het kostte wat moeite om in contact te komen. Het product bleek niet direct leverbaar. Een soortgelijk product is tenslotte geleverd.

• William van Herk

• M Straat

Was zo thuis

• Mustapha Laaraj
    Geverifieerde klant van Omnitair

Echt gewoon toppie.Had per ongeluk een verkeerde bestelling gedaan .heb toen gebeld en het was gelijk opgelost .Ik zou de nieuwe bestelling krijgen.De verkeerde bestelling van mij was ook wat goedkoper dan de bestelling die ik eigenlijk wou.Dat geen probleem. Ik kreeg het gewoon voor de zelfde prijs .Gewoon een top service dank je wel

• Kars den Engelse
    Geverifieerde klant van Omnitair

Kraan was snel kapot kreeg naar veel zeuren onderdelen om hem zelf maar te repareren. Ging steeds opnieuw klagen voor oplossingen maar die bleven lang uit. Na veel mailtjes kreeg ik optie om een nieuwe te krijgen(wat nooit mogelijk was eerder) als ik me recensie wou herzien. Dat heb ik bij deze gedaan! Ben nog steeds niet blij met dit bedrijf. Ik koop er niks meer en raad dit andere ook aan om te doen. Ze gaan voor snelle handel ipv service…

• Peter Rozema
    Geverifieerde klant van Omnitair

Snelle levering! goed product, exact wat ik voor ogen had.

• Jacqueline van den Boogaard
    Geverifieerde klant van Omnitair

Een betere communicatie over de levertijd. We hebben in totaal 3 maanden moeten wachten. Telefonisch is t bedrijf niet geweldig te bereiken. Twee keer werd de toezegging via mail van nóg 2 weken wachten ruimschoots overschreden. Uiteindelijk hebben we wél een prachtige kraan ontvangen.

• Ans Schenke
    Geverifieerde klant van Omnitair

Retourzending lastig, PDF formulier is niet in te vullen. Word document niet beschikbaar. Er wordt niet gereageerd op vragen via de email.

• Karin Hoogendam

Sneller afleveren.

• Hilbrand Zuidema

Goede prijzen

• Timo Vlaskamp
    Geverifieerde klant van Omnitair

Levertijd is wat aan de lange kant, zou komen door het suez-verhaal. Maar kwaliteit en prijs en contact is verder in orde.

• Jeffrey Warnas
    Geverifieerde klant van Omnitair

Bestelling was super snel binnen.

• AR
    Geverifieerde klant van Omnitair

Goede garantie afwikkeling en snel geleverd.

• bruyn
    Geverifieerde klant van Omnitair

De doos van mijn bestelde kraan was open geweest. Nu bleek dat de kraan zelf een kleine beschadiging had .
    Voor mij niet ernstig genoeg , jullie hebben kennelijk wel gedacht , stuur maar op we zien wel wat er van komt.
    Resultaat is dat eventuele andere artikelen nooit meer bij omnitait besteld worden