Ondergoed4u
Ondergoed4u is gespecialiseerd in de verkoop van betaalbare en kwalitatieve ondermode voor dames, heren en kinderen.
6,8

• C Handels
    Geverifieerde klant van Ondergoed4u

alles zit perfect niet gedacht

• Werner Topke
    Geverifieerde klant van Ondergoed4u

Snel geleverd, goede kwaliteit, goade peijs

• Hoe beoordeel je Ondergoed4u?

• klaas
    Geverifieerde klant van Ondergoed4u

ik moest wel lang wachten op mijn reactie uit eindelijke heb ze het geldt terug gestort. Maar ik had lieve het product gehad te wel deze gewoon op voorraad is

• Michiel Van den Hardenberg
    Geverifieerde klant van Ondergoed4u

Mooie prijzen snel in huis

• Judith Kleinen
    Review voor Ondergoed4u

Ik krijg ze telefonisch en per e-mail niet te pakken en heb mijn bestelling ook nog steeds niet ontvangen.

Antwoord van Ondergoed4u

De klant had producten besteld die niet langer geleverd konden worden. De klant heeft daarop direct een creditering ontvangen die aan haar aandacht was ontsnapt. Wij vinden het ontzettend jammer dat we de klant niet hebben kunnen uitleveren of een gepast alternatief hebben kunnen bieden.

• Ans van der Zon Boeren

Ja zeker

• R.J. Meeuwissen
    Review voor Ondergoed4u

Zal niet aanraden maar heb zelf positieve ervaring

• Geri Moons
    Review voor Ondergoed4u

Ik heb op 19 Augustus besteld, maar, vandaag, 30 Augustus heb ik nog niets ontvangen. Over de bestelde producten kan ik dus moeilijk een uitspraak doen.

Update: we zijn nu 19 September. Ik had op 10 September een berichtje verstuurd met de vraag wanneer ik mijn bestelling kan verwachten, maar ik heb geen antwoord gehad. Ik weet dus nog niets meer dan daarvoor. Een leveringsvertraging kan voorkomen, maar je klant daarvan op de hoogte brengen is een kleine moeite.
    Ik ga nogmaals informeren. Krijg ik dan nog geen antwoord, dan trek ik daaruit mijn conclusies.

• Saskia Bartels

Prima bh goed bezorgd