Ondergoed4u
Ondergoed4u is gespecialiseerd in de verkoop van betaalbare en kwalitatieve ondermode voor dames, heren en kinderen.
6,8

• Ties
    Review voor Ondergoed4u

Op 24 december een en ander besteld. Tot op heden nu 12 januari is er nog niet geleverd. Op 8 januari een e-mail gestuurd met de vraag waar de bestelling is. Tot op heden ook nog geen reactie mogen ontvangen. Telefonisch slecht bereikbaar kunt Kortom ik zal hier niet nog een keer bestellen en hoop mijn geld terug te krijgen

• Ed
    Geverifieerde klant van Ondergoed4u

Bestellen ging vlot, evenals betalen. Verzenden kostte wat extra tijd vanwege computerstoring, zo werd uiteindelijk gemeld. Communicatie, waaronder orderbevestiging, (niet) reageren op telefoon en e- mail ronduit onder de maat. Met enkele weken geduld kwam het dan toch in orde!

• Hoe beoordeel je Ondergoed4u?

• Nicole Dekker
    Geverifieerde klant van Ondergoed4u

snelle goed verpakte levering, mooi product.

• R Eichholtz

Kwam precies volgens afspraak

• ray vandenburg
    Geverifieerde klant van Ondergoed4u

Snelle levering, goed verpakt. Kan After Sale/Warranty rating niet beantwoorden.
    Tip: reageer adequaat op klachten. Je beoordeling (7) is te laag. Met deze webwinkel moet makkelijk een 9 te behalen zijn.

Antwoord van Ondergoed4u

Bedankt voor de feedback Ray!

• Rob Ormeling
    Geverifieerde klant van Ondergoed4u

Beetje vage webshop. Aantal artikelen niet voorradig, tijdens bestelling wél.
    Creditnota ontvangen....na een week nog geen leveringsinfo. Geen idee dus of en wanneer de bestelling verstuurd gaat worden. Op vragen omtrent levering vooralsnog geen antwoord. Telefonisch NIET bereikbaar...eindeloos in de wacht, dan komt er een bandje waar je naam en nummer kunt inspreken....dat bandje komt NIET, verbinding wordt gewoon verbroken! Waardeloze toko dit!

Lijkt veel op ‘eenmanszaak’ die het werk niet aan kan....
    Beetje amateuristisch en droevig dit....niet aan te bevelen!

• C Handels
    Geverifieerde klant van Ondergoed4u

alles zit perfect niet gedacht

• Werner Topke
    Geverifieerde klant van Ondergoed4u

Snel geleverd, goede kwaliteit, goade peijs

• klaas
    Geverifieerde klant van Ondergoed4u

ik moest wel lang wachten op mijn reactie uit eindelijke heb ze het geldt terug gestort. Maar ik had lieve het product gehad te wel deze gewoon op voorraad is

• Michiel Van den Hardenberg
    Geverifieerde klant van Ondergoed4u

Mooie prijzen snel in huis