Online Deurbeslagshop

Online Deurbeslagshop

Online Deurbeslagshop is de specialist in deurbeslag en meubelbeslag. In onze online winkel vindt u deurbeslag, meubelbeslag en vele aanverwante artikelen zoals kapstokhaken, meubelwielen en leuninghouders. Kijk snel op onze website of kom langs in onze showroom in Lisse.
9,0
15.838 klantbeoordelingen

• Jorrit
    Review voor Online Deurbeslagshop

Goede service. Ik werd erg goed geholpen door Mitchell (zeer klantvriendelijk). Hadden maar meer bedrijven van zulke proactieve, meedenkende verkopers in dienst.

• Joyce
    Review voor Online Deurbeslagshop

Super service! En heel goed bereikbaar voor vragen. πŸ‘πŸ‘πŸ‘

• Walter B.
    Review voor Online Deurbeslagshop

Prima inhoudelijke communicatie. Klantvriendelijk en klantgericht. Snelle levering.
    Voelt goed!

• Kaan Ataç
    Review voor Online Deurbeslagshop

Zelf een fout gemaakt bij het bestellen, goed opgepakt en mijn probleem opgelost!

• ter Horst
    Review voor Online Deurbeslagshop

Super goeie service snel verstuurd en als er iets niet goed is wordt het gelijk opgelost!
    Zeker een aanrader met heel veel keuze.

• Piet de Vleeschhouwer
    Review voor Online Deurbeslagshop

8 st.Zwenkwielen met stift M8 afgehaald.Wielen klapten onder stoelen vandaan.
    Per mail op Zo 3.9. om advies gevraagd. Ma 4.9. respons gehad,dat zij langere stiften
    zouden leveren. Di 5.9. pakketje ontvangen met Nieuwe wielen Nieuwe stiften en Nieuwe houders. Wat een service. KLASSE !!!

• Joep
    Review voor Online Deurbeslagshop

Na mijn order online geplaatst te hebben kreeg ik keurig de volgende dag mijn bestelling binnen. Omdat ik kort daarna op vakantie ben gegaan heb ik niet gekeken wat er in de doos zat. Toen ik terug kwam bleek het verkeerde product geleverd. Na één telefoontje kreeg ik direct nieuwe spullen opgestuurd. De verkeerde spullen zijn kosteloos retour gegaan.

Goed geregeld allemaal!

• Marco Braafhart
    Review voor Online Deurbeslagshop

Prima service en levering. Niets op aan te merken

• Claude
    Review voor Online Deurbeslagshop

Vlugge en correcte afhandeling. Zonder probleem en gratis versturen van nieuwe zending na foutieve bestelling.

• G. Siebels
    Review voor Online Deurbeslagshop

2 door ons bestelde deurkrukken hadden te korte deurkrukstiften (ivm extra dikke deur). Één telefoontje aan onlinedeurbeslagshop en de volgende dag had ik 2 verlengde stiften in huis. Zonder extra kosten!