Online Poorten

Online Poorten

Is Online Poorten veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
  • Peter
    Review voor Online Poorten

Zeer goede service,snelle levering. Bij problemen of vragen ivm plaatsen word je goed op weg geholpen. Had eindstoppen meebesteld maar zaten niet in verpakking van de automatisatie. Berichtje gedaan en worden zonder gezeur na geleverd!(wij zijn mensen en kan al iets vergeten worden). Over de poort(york) ben ik zeer tevreden,mooie afwerking,degelijke poort en vooral zeer mooie prijs,vind je nergens goedkoper. Ik ben zeer tevreden van a tot z! Chapeau en doe zo verder zou ik zeggen!!

• Jonnie Hölzken (JH auto's Winschoten)
    Review voor Online Poorten

Ik heb het nu ruim 1 jaar en ik ben/was zeer tevreden, zowel met de service als het product voor dat geld.

• Hoe beoordeel je Online Poorten?

• Hugo
    Review voor Online Poorten

Vriendelijk bezorgens ales correct afgehandeld

• Hans
    Review voor Online Poorten

Ik heb meermaals contact met de verkoper gehad van deze firma, waarbij ik goed en gedegen advies heb ontvangen. Helaas heb ik niet kunnen kopen wat ik zocht, maar dat had meer met mijn budget te maken. Desalniettemin ben ik toch zeer goed geholpen tijdens mijn verkenning naar een nieuwe poort.
    Nogmaals mijn hartelijke dank voor de goede ondersteuning!

• Carmen
    Review voor Online Poorten

Erg blij met mijn sierpoort inclusief elektrische openers, was snel geleverd en ik kreeg een duidelijke uitleg over het plaatsen bij aflevering.