Online Top Garden

Online Top Garden

Een online winkel met meer
dan 6000 diverse
producten voor het kweken
van uw planten en het onderhoud van uw tuin
8,5

• Kim
    Review voor Online Top Garden

Top service, snel geholpen, vriendelijke lui. Echt een super groot assortiment. En zelfs met de corona crisis erg snel in huis! Ik heb een aantal tuinier winkels geprobeerd maar deze zijn veruit de beste. Ik kreeg zelfs allemaal goodies bij mijn bestelling

• Jan Van der Biest
    Review voor Online Top Garden

Mijn bestelling op 5ijd te leveren en klanten niet met allerlei smoesjes aan het lijntje houden waarom hun bestelling nog niet verzonden is. Ook mensen geen extra geld laten betalen om hun bestelling sneller geleverd te krijgen door een vervangend, duurder product, voor te stellen en dat alsnog de bestelling niet leveren, ik ben reeds 5 weken aan het wachten!

• Hoe beoordeel je Online Top Garden?

• Chevallier
    Review voor Online Top Garden

de professionaliteit en de grote verscheidenheid aan keuze van high-end producten

• Elwin

prima service! Aanrader

• Richard
    Review voor Online Top Garden

Leveradres anders dan factuuradres. Op beide adressen niets geleverd. Telefonische benadering heeft geen zin, er wordt domweg niet opgenomen. Via de mail na dágen een antwoord dat er volgens DPD geleverd is. Geen handtekening, geen produkt en geen enkel ander leveringsbewijs. Geld wél weg...... Verre van professioneel. Koop overal behalve daar..!!

• Carlos Sange
    Review voor Online Top Garden

Lekker snel in huis! Geen klachten en slechte woorden over dit bedrijf. Hebben hun zaakjes volgens mij prima op orde.

• Hanzalen
    Review voor Online Top Garden

Top shop! Discreet en snel geleverd. Ze hadden geen 1L en heb van hun 2x 500ml gekregen zonder bij hoeven te betalen. Dat vind ik echt netjes van ze. Ik kom hier lekker terug, want ben zeer blij met ze.

• Sebas
    Review voor Online Top Garden

Op aanraden van OTG een tent aangeschaft en de resultaten zijn super. Binnen 2 dagen netjes alles in huis voor mijn complete kweektentje. Ik heb begrepen dat ze veel zieken hebben gehad tijdens de corona, maar dat is nu wel voorbij en ze lopen lekker in zoals te merken aan de snelheid van mijn order :) Nogmaals bedankt boys voor jullie hulp zowel in de shop als bij het inladen van alles. See you later.

• Dave
    Review voor Online Top Garden

Wacht al 4 weken opnmijn bestelling geen reacties met mailen en bellen geen manieren van zaken doen dit

• Pieter
    Review voor Online Top Garden

De webwinkel kan de levertijd drastisch verbeteren door van 4 weken naar ongeveer 1 a 2 dsgen te gaan. De webwinkel kan verbeteren door de email goed te lezen. Als er dsn een klant eem bestelling annuleert dan wordt dat wellicht gehonoreerd ipv genegeerd om vervolgens het inmiddels ongewenste pakket 6 dagen later alsnog op te sturen. Ik snap het echt niet, want dot pakket weiger ik omdat ik bij een willekurige concurrent inmiddels wel bediend ben binnen 1 dag met een volledige order.