Online Top Garden

Online Top Garden

Een online winkel met meer
dan 6000 diverse
producten voor het kweken
van uw planten en het onderhoud van uw tuin
8,8

• Adrie
    Review voor Online Top Garden

Wat een topshop!!! Ben blij met jullie en dat mag zeker wel eens gezegd worden!!!!

• Dompie
    Review voor Online Top Garden

Top geregeld hier!! Lekker vlotjes en zeer vriendelijk! Ik kweek nu al jaren, maar had nooit eerder bij jullie besteld. Nu mijn andere shopje er niet meer is ben ik gaan rond kijken en zeker geen spijt dat ik jullie heb gevonden. Tot snel maar weer!

• Hoe beoordeel je Online Top Garden?

• Herman
    Review voor Online Top Garden

Ze hebben mij super geholpen ook al hadden ze het extreem druk aan alles te zien. Binnen 2-3 dagen mijn pakketje binnen. Dankjewel! Dikke pluim

• Frans
    Review voor Online Top Garden

Beter Communiceren! Ben Sinds 1997 al klant bij OnlineTopgarden, maar ze zijn nu echt helemaal de weg kwijt. 08-04-2020 : Plaats een bestelling, alles volgens de site op voorraad. Afrekenen en zou dan 10-04 geleverd worden. 09-04-2020 : Status veranderd naar pakket in behandeling. Right on time, vrijda spulletjes binnen. 10-04 Geen Spulletjes, 11-04 ook niet 12-04 Status veranderd in Covid-19 Vertraging. Goed, kan dat er iets is met de koerier, zijn rare tijden. We wachten nog even af. 15-04 Maar eens vragen wat nu precies het probleem is. Blijkt dat toch niet alles op voorraad is ???? MgO laat op zich wachten. 17-04 Status veranderd in DPD 2: Wordt momenteel ingepakt en opgehaald door DPD. Eindelijk daar komen mijn spullen.Mooi niet dus. 19-04 Status veranderd in In Afwachting ??????? Maar weer eens een berichtje sturen waar we op wachten. Canna MgO niet op voorraad, of ik ook genoegen neem met Bio Nova. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. stuur die spullen nou maar. 23-04 Heb een berichtje gekregen van een medewerker dat ze de spullen hebben afgestuurd, en zowaar de volgende dag pakje in ontvangst genomen. Medewerkster vermeld verder dat het bedrag voor de ontbrekende Canna MgO zsm. word terugbetaald. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr Mog steeds geen MgO. Heb inmiddels maar via een andere site besteld, want dit duurde me al te lang. 15-05 Status veranderd in Terugbetaald, en ik hoef het nauwelijks te zeggen, het is vandaag 21-05 en het is nog steeds niet teruggestort! Online Topgarden : Dikke onvoldoende...

• Mark
    Review voor Online Top Garden

Compleet leveren. Nieuwe producten leveren. Goede adviezen geven (geen producten die niet op elkaar aangesloten kunnen worden meegeven). Logistiek in orde zijn. Betere responstijden. Duidelijke klachten netjes afhandelen. Common decency. Tevreden klanten krijgen. Tot 2 maal toe gebruikte artikelen meegekregen (kosten voor mij 80 euro+4 ritjes naar Houten), slangen met de verkeerde maat die ik niet kan aansluiten (kosten voor mij 50 euro). Deze zaak heeft mij inmiddels al heel wat gekost, behalve ergernis, een bestelling van 500 euro en er klopt echt niets van en deze zaak wil op geen enkele wijze tegemoet komen. Op mijn kosten dingen terugsturen ja en dan hopen dat ze een keer wat goeds doen. Geen vertrouwen van mij en ik wil mijn geld terug.

• R

zeer goede service

• Jan goedehoop

Top service

• yves
    Review voor Online Top Garden

Door mijn pakket te leveren wat ik betaald heb

• Aderik vandecasteele

antwoorden op mails Tijdig verzenden Compleet verzenden

• Ben
    Review voor Online Top Garden

Sneller hun pakjes versturen/ informatie aanpassen op de site aangezien ik iets had besteld (wat op de site als op voorraad stond) niet meer leverbaar was terwijl de klantendienst eerst zei dat er een week levertijd op stond. Ze hebben dan een alternatief product aangeboden wat oke was voor mij maar nu zit ik na een week nog steeds op de verzending te wachten. In totaal zit ik nu al meer dan 1 maand te wachten op producten die allemaal op voorraad stonden op hun website.

Uiteindelijk nadat ik elke dag van de week hetzelfde verhaal hoorde dat mijn bestelling die dag verzonden zou worden heb ik het gewoon geannuleerd en het bij een andere shop gekocht die het die zelfde dag heeft verzonden!
    BESTEL HIER NIET !