Online Top Garden

Online Top Garden

Een online winkel met meer
dan 6000 diverse
producten voor het kweken
van uw planten en het onderhoud van uw tuin

Lidmaatschap per 01-10-2023 stopgezet

7,7

• Etienne
    Review voor Online Top Garden

Bestelling niet op voorraad en nu moet ik zelf via herroeping actie ondernemen om geld terug te krijgen.
    Na een hoop gemekker vul ik het formulier in en krijg dan weer een reactie waar ik niks mee kan.
    Zij hebben hun voorraadsysteem niet op orde en dan moet ik kijken hoe ik nu mijn geld terug krijg? Waanzin.

• Joe
    Review voor Online Top Garden

Klantenservice: Onprofessioneel en heb je echt niks aan.
    Product: Was leverbaar op site, achteraf moest het nog besteld worden.
    Gelukkig niet vooraf betaald want anders was ik mijn geld kwijt.

Ik behoed jullie mensen van hen iets te bestellen. je bent beter af je geld aan mij te doneren.

• Mani
    Review voor Online Top Garden

Website said 1-2 days delivery. Lol. It's been 2 weeks. I had to notice that they sent my package to the wrong address even though I supplied them with mine and they also had my address on file which they didn't use. I received a second tracking number that gives me no information. Frustrated 100%. Satisfied 0%. I'm actually leaving a review. And not a good one.... Perhaps I'm the only person this has happened to. Must have time on my hands because I have nothing to keep me busy..... Enjoy your day everyone!

• JV
    Review voor Online Top Garden

Customer service? What service?

• Arno

Goedkope producten.
    Moeilijk om iemand te spreken maar ze helpen je wel correct vanaf je iemand te pakken krijgt.

• Bastin Raphaël
    Review voor Online Top Garden

Voldoen aan de Europese handelsregels inzake garanties... Niet eerlijk. !!!!

• jk
    Review voor Online Top Garden

twee weken geleden bestelling gedaan ,na veel vragen kreeg ik een bericht dat ze gingen versturen,maar nu twee weken verder staat alles op niet verstuurd en krijg ik geen contact meer.niet bestellen hier.

• David Scheik
    Review voor Online Top Garden

Super klantenservice, mooi site om te bestellen. Snelle levering met een goede track and trace systeem. Jullie zijn echt online TOP garden!

• Alex H.
    Review voor Online Top Garden

Correcte jongens en sneller levering. Zijn hun beloftes nagekomen. Ik heb hier inmiddels 5x besteld. 1x iets vertraagd, maar verder nooit gezeik. Ik weet wel waar ik altijd bestel.

• Peter
    Review voor Online Top Garden

Vriendelijk contact per mail. 2 keer besteld en alles was ok.

• Tom
    Review voor Online Top Garden

Beloftes worden nooit nagekomen (voor 15u besteld, morgen in huis). Meerdere bestellingen gedaan, allemaal met 3-10 werkdagen vertraging. Website laat bij heel veel producten zien dat het leverbaar is, terwijl het niet op voorraad is (en dit krijg je pas te horen na het bestellen).

• Peter
    Review voor Online Top Garden

Producten zoals omschreven, producten opgehaald binnen 5werkdagen dit zou sneller mogen. Personeel als vriendelijk en behulpzaam ervaren.

• Nick Pennings
    Review voor Online Top Garden

Heb hier 2x besteld waarvan 1x product niet op voorraad was.
    Dit werd netjes binnen de afgesproken tijd teruggestort.
    Andere bestelling netjes geleverd met de aangegeven levertijd

• Kristien Dejonckheere
    Review voor Online Top Garden

Beste prodikten,,goede prijs, snelle correcte levering

• Mathilda Straten
    Review voor Online Top Garden

Gisteren snel wat besteld voor de irigatie voor mijn planten gezien ik op vakantie ga. Was het bijna vergeten, maar ze hebben vandaag al geleverd en het werkt perfect. Heeeeeel blij mee otg!

• Hoogeveen
    Review voor Online Top Garden

Ik raad mensen aan ver hier uit de buurt te blijven na jarenlang een trouwe tevreden klant te zijn, hebben ze het bij mij ook verpest en het zogenaamde corona escuus voor de slechte communicatie en service gaat er bij mij dan ook niet meer in, en dan ook nog met leugens komen terwijl ik alles zwart op wit heb staan, om het kort te houden er zou contact met mij opgenomen worden na wat mail contact, inmiddels 7 maanden verder tot op heden geen contact opgenomen met mij, waardoor ik zelf contact heb opgenomen na 7 lange maanden wachten en dan liegen dat ze telefonisch contact met me hebben gehad en nog steeds aangeven dat het defecte product mijn eigen fout is terwijl ik zwart op wit heb dat dit niet zo is, jammer online top garden dat jullie zo met jullie vaste klanten omgaan, bij deze bestel ik nooit meer wat bij jullie

• B

Komen afspraken niet na
    Beloven van alles maar doen niks
    Na bijna 4 weken wacht ik nog steeds op mijn spullen
    Liegen tegen de klant
    Steeds vlak voor het weekend krijg je een zoethoudertje per mail
    Proberen altijd de schuld bij de vervoerder te leggen (Qua schade en levertijd)
    Zelfs als je expliciet vraagt of je je spullen nu echt de volgende dag eindelijk krijgt omdat ik er speciaal voor thuis blijf en daarbij nog uitleg dat ik veel meer begrip heb voor het niet leveren als jullie er gewoon eerlijk over zijn, waarop begrijpend wordt geantwoord met "ja maak je geen zorgen, ALLES wordt morgen geleverd" en vervolgens, je raad het al... NIETS!!

• Jan Splaas
    Review voor Online Top Garden

Prima ervaringen hier. Altijd goed verpakt en snel in huis. Duidelijke en vriendelijke communicatie op de chat.

• Marcel Duijn
    Review voor Online Top Garden

Goede service ben al jaren klant

• Veronica M
    Review voor Online Top Garden

Goede service geboden aan mij en kreeg een leuke korting nadat er met mijn vorige order wat was gebeurt. Goed opgelost en zeer tevreden met deze webshop. Bestel hier inmiddels al wat jaren. Vorig jaar was het wat rommelig door alle hectiek denk ik, maar dat ia zo te merken onder controle. Ik blijf jullie trouw. Zie je snel weer.

Antwoord van Online Top Garden

Dankjewel. Wij vinden het leuk dit van je te horen en staan graag voor je klaar in de verdere toekomst. Fijne dag vandaag.