Online Top Garden

Online Top Garden

Een online winkel met meer
dan 6000 diverse
producten voor het kweken
van uw planten en het onderhoud van uw tuin
8,0

• Veronica M
    Review voor Online Top Garden

Goede service geboden aan mij en kreeg een leuke korting nadat er met mijn vorige order wat was gebeurt. Goed opgelost en zeer tevreden met deze webshop. Bestel hier inmiddels al wat jaren. Vorig jaar was het wat rommelig door alle hectiek denk ik, maar dat ia zo te merken onder controle. Ik blijf jullie trouw. Zie je snel weer.

Antwoord van Online Top Garden

Dankjewel. Wij vinden het leuk dit van je te horen en staan graag voor je klaar in de verdere toekomst. Fijne dag vandaag.

• Kevin S.
    Review voor Online Top Garden

Geweldig snel in huis en lekkere prijzen. Eerste keer hier en goede ervaring.

• Hoe beoordeel je Online Top Garden?

• Daniel Blukan
    Review voor Online Top Garden

Ze geven duidelijk antwoord op je vragen en had alles snel thuis aan de deur met dpd. Prima bedrijf en voor herhaling.

• fhgezu

"Vóór 13:00 uur besteld, veilig en snel geleverd!" is een groot leugen

• Y Buchele

Binnen 1 dag in huis, top

• David v O
    Review voor Online Top Garden

Fijne webshop, verrassend snel geleverd!

• Ivonne Blaasman
    Review voor Online Top Garden

Fijne webshop met een heel mooi assortiment voor mijn plantjes. Personeel heeft mij ook goed geholpen met alle keuzes die ik wilde maken. Zowel via de chat als later via de telefoon goed geholpen.

• Sander Blamer
    Review voor Online Top Garden

Mooie prijzen! Super service. Ben goed geholpen op de chat en heb daardoor de juiste keuze kunnen maken.

• Daniele van Oostrom
    Review voor Online Top Garden

Mooie en goede producten voor goedkope prijzen. De service ook goed. Had binnen 2 dagen alles in huis zonder schade en discreet verpakt.

• Venzal Lamt
    Review voor Online Top Garden

Ik raad deze partij aan vanwege de goede prijzen en groot assortiment. Had alles idd snel in huis ondanks de drukte die ze hebben. Op de mail moest ik wel een dag wachten, maar dat is niet anders. Soms moet ik bij andere shops een week wachten op antwoord. Hier beter dus.