Online Top Garden

Online Top Garden

Een online winkel met meer
dan 6000 diverse
producten voor het kweken
van uw planten en het onderhoud van uw tuin
7,8

• Bastin Raphaël
    Review voor Online Top Garden

Voldoen aan de Europese handelsregels inzake garanties... Niet eerlijk. !!!!

• jk
    Review voor Online Top Garden

twee weken geleden bestelling gedaan ,na veel vragen kreeg ik een bericht dat ze gingen versturen,maar nu twee weken verder staat alles op niet verstuurd en krijg ik geen contact meer.niet bestellen hier.

• Hoe beoordeel je Online Top Garden?

• David Scheik
    Review voor Online Top Garden

Super klantenservice, mooi site om te bestellen. Snelle levering met een goede track and trace systeem. Jullie zijn echt online TOP garden!

• Alex H.
    Review voor Online Top Garden

Correcte jongens en sneller levering. Zijn hun beloftes nagekomen. Ik heb hier inmiddels 5x besteld. 1x iets vertraagd, maar verder nooit gezeik. Ik weet wel waar ik altijd bestel.

• Peter
    Review voor Online Top Garden

Vriendelijk contact per mail. 2 keer besteld en alles was ok.

• Tom
    Review voor Online Top Garden

Beloftes worden nooit nagekomen (voor 15u besteld, morgen in huis). Meerdere bestellingen gedaan, allemaal met 3-10 werkdagen vertraging. Website laat bij heel veel producten zien dat het leverbaar is, terwijl het niet op voorraad is (en dit krijg je pas te horen na het bestellen).

• Peter
    Review voor Online Top Garden

Producten zoals omschreven, producten opgehaald binnen 5werkdagen dit zou sneller mogen. Personeel als vriendelijk en behulpzaam ervaren.

• Nick Pennings
    Review voor Online Top Garden

Heb hier 2x besteld waarvan 1x product niet op voorraad was.
    Dit werd netjes binnen de afgesproken tijd teruggestort.
    Andere bestelling netjes geleverd met de aangegeven levertijd

• Kristien Dejonckheere
    Review voor Online Top Garden

Beste prodikten,,goede prijs, snelle correcte levering

• Mathilda Straten
    Review voor Online Top Garden

Gisteren snel wat besteld voor de irigatie voor mijn planten gezien ik op vakantie ga. Was het bijna vergeten, maar ze hebben vandaag al geleverd en het werkt perfect. Heeeeeel blij mee otg!