OnlineKeys
-
Jos
Key was volgens microsoft al in gebruik
Antwoord van OnlineKeysHallo Jos,
Op basis van jouw e-mailadres kunnen we helaas geen enkele communicatie met onze support afdeling terugvinden. Stuur ons even een e-mailtje op info@onlinekeys.nl en mijn collega's helpen je zo snel mogelijk verder.
Groetjes, Boris -
Jody
Ik heb nooit de koppelcode ontvangen. En kon jullie niet berijken via mail! Dus heb nooit het spel kunnen spelen. Erg jammer.
Antwoord van OnlineKeysHi Jody,
We kunnen in onze mailbox geen mailtje van je terugvinden. We zullen per e-mail contact met je opnemen om dit op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Groetje,
Boris -
Hoe beoordeel je OnlineKeys?
-
Glenn Kennis
Gewoon geen key ontvangen
Antwoord van OnlineKeysHallo Glenn,
Op basis van jouw e-mailadres kunnen we helaas geen enkele communicatie met onze support afdeling terugvinden. Stuur ons even een e-mailtje op info@onlinekeys.nl en mijn collega's helpen je zo snel mogelijk verder.
Groetjes,
Boris -
siebren bleeker
Makkelijk en snel
-
Kris
Vlotte bestelling. Na betaling eenvoudig de key ontvangen via e-mail of kunnen downloaden. Zonder problemen de key kunnen activeren.
-
Maarten
Je koopt een sleutel die niet werkt en als je dat wil melden is daar geen mogelijkheid toe weg centjes
Antwoord van OnlineKeysHallo Maarten,
Wij zijn gewoon te bereiken per e-mail. Je kunt ook reageren op je order bevestiging. We vernemen graag welk probleem je precies ervaart.
Groetjes,
Boris -
willie de wit
Top!!
-
Maarten
Windows 10 product key gekocht, niet te duur, ging allemaal vlekkeloos.
-
RH Schouw
Top het werkt prima de win pro key
-
Dennis Mark
Nooit iets ontvangen.. nooit een antwoord gekregen op me mail... mobiel word niet opgenomen! uiteindelijk me W11 key ergens anders gekocht. Zou graag me geld terug willen hebben. Door de jaren heen altijd me windows keys hier besteld en nooit problemen en nu opeens allemaal slechte reviews van geen mails/producten ontvangen, geen reacties etc.. wat is er aan de hand?
Antwoord van OnlineKeysHallo Dennis,
We hebben jouw mail direct beantwoord. Het lijkt er op dat je ons in het verleden hebt gerapporteerd als spam waardoor onze systemen geen mails meer naar jouw e-mail adres verstuurden. We hebben deze onderdrukking uitgeschakeld en de mails opnieuw verzonden.
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Boris -
G. Mobertz
Werkend win 11 pro key, direct ontvangen, niet duur.
-
r fhij
Moest lang wachten op navraag niet ontvangen zending. Toen werd gezegd het zou wel in de spam zitten. Dat is meer een smoes voor mensen die weinig van mail weten. Ik krijg gemiddeld zo'n 30 voornamelijk zakelijke berichten binnen op dit mail adres. Ik kan me niet herinneren (minstens 10 jaar) dat er een bericht verloren ging. Ik werk al sinds 80 met wat men toen microcomputers noemde en heb diverse opleidingen gevolgd. Ik heb eerst een mail gezonden en toen nog op info een bericht via de server. De volgende dag was er nog geen bericht, toen een bericht gezonden met bevestiging van ontvangst. De reactie kwam toen na enige tijd. Ik heb in het verleden ook al meerdere keren zaken gedaan en dat was nooit een probleem. Gezien alle toezeggingen op de website vind ik het reageer vermogen zwak!
-
Pieter Rozema
Erg gemakkelijk en direct beschikbaar.
-
GeWij
Goedkoop, en werkt. Plus het is legaal zover ik snap (of wil snappen, dat mag u a.u.b. bepalen).
-
L Schouten
Niet kunnen inloggen, dus geen code maar wel 15 euro uitgegeven...
Antwoord van OnlineKeysHallo Lars,
Jammer dat je niet tevreden bent. Neem even contact op met onze helpdesk. Mijn collega's helpen je graag verder.
Groetjes,
Boris -
johan haesevoets
prima
-
Rob
Doen wat ze beloven. Binnen 2 minuten geleverd via e-mail
-
Georges De Roeck
snelle afhandeling
-
bjorn fahner
Heb mijn geld snel terug gekregen naar een fout, tevreden over de snelle reacties.
Antwoord van OnlineKeysHoi Bjorn,
Jammer dat je niet tevreden bent. We kunnen geen communicatie terugvinden. Heb je hier over contact met ons opgenomen?
Groetjes, Boris -
RvR
Snel proces, kreeg de key (W11) gelijk binnen!