OnlineKeys
-
Guus
Aanpassing van de website en/of de bevestigingsmail met key na betaling. Veelvuldig is te lezen dat mailberichten van Onlinekeys niet worden ontvangen en niet in de spam-box staan.
Inmiddels heb ik de key en downloadinstructie, na mijn eerdere review met 1 ster. Daarom nu 2 sterren.
Na de betaling van mijn licentie kwam ik terug in de webwinkel van onlinekeys.nl op de pagina vóór de betaling die ik net had gedaan.
Op de verschillende mailtjes naar info@ en support@ kreeg ik geen reactie.
Het telefoonnummer (0850014160) op deze website van Webwinkelkeur werkt niet: "Currently not available".
Hopelijk werkt Onlinekeys aan verdere verbetering, dat voorkomt de nodige klachten en werk en het levert betere reviews op!Antwoord van OnlineKeysHallo Guus,
Kun je jouw junk mail eens checken? We hebben je mails meerdere keren beantwoord.
Groetjes,
Boris -
Karim
Niks ontvangen. Mailtje gestuurd naar klant contact, maar ook daar niks op terug gehoord.
Review aangepast. Na de oorspronkelijke review ben ik snel geholpen, en heb ik de key ontvangen.Antwoord van OnlineKeysHallo Karim,
Het lijkt er op dat je onze e-mails niet ontvangt. We hebben je onze reactie zojuist nog eens toegestuurd vanaf een ander e-mail adres. Zou je jouw junkmail eens kunnen checken?
Groetjes,
Boris -
Hoe beoordeel je OnlineKeys?
-
Jeff
Prima en snel. Werkt direct na invullen codes
-
Ralf Vroomen
Ik kreeg geen email met de key. De key in de portal werkt niet en op support vraag is na een week nog niet gereageerd.
Antwoord van OnlineKeysHallo Ralf,
Op basis van jouw e-mail adres kunnen we geen communicatie terugvinden. Kun je ons mailen via info@onlinekeys.nl? Dan helpen we je graag verder.
Groetjes,
Boris -
Robert Hummel
Na de bestelling geplaatst te hebben is het geld afgeschreven maar heb ik geen bevestigingsmail ontvangen. De klantenservice via de mail benaderd maar geen reactie gehad. Er is betaald maar niks ontvangen!!
Probleem inmiddels goed opgelost via de klantenservice. Code alsnog ontvangen!Antwoord van OnlineKeysHallo Robert,
Jammer dat je niet tevreden bent. Het lijkt er op dat je onze mails niet ontvangt. Kun je jouw ongewenste mail eens bekijken. We hebben je laatste mail op zondag avond dezelfde dag nog beantwoord.
Groetjes,
Boris -
loris legaye
Tot heden heb ik geen licentie gekregen voor mijn spel dat ik gekocht heb, heb 2 tickets aangemaakt en ik krijg geen reactie.
Antwoord van OnlineKeysHallo Loris,
Op basis van jouw e-mail adres kunnen we geen enkele communicatie terugvinden. Kun je ons een mailtje sturen via info@onlinekeys.nl? Dan sturen we je de key alsnog toe.
Groetjes,
Boris -
Gtest
Snel, goedkoop. Top.
-
Ciske
Werkt perfect, meteen wat ik wilde.
-
Coert van Calcar
prima en snel geregeld
-
Richard Knoester
Ik heb nog steeds mijn code niet ik ben mijn wachtwoord vergeten en heb ge probeerd hem te resetten maar dat is niet gelukt wat moet ik nu nog verder doen
Antwoord van OnlineKeysHallo Richard,
Stuur ons even een mailtje via info@onlinekeys.nl. Dan helpen we je graag verder.
Groetjes,
Boris -
M Gelderen van
Snelle levering en werkte perfect.
-
Ron Joseph
Goede service, na probleempje met een key direct goed contact en oplossing waarna de key gevalideert kon worden
-
Hugo Kommer
mooie prijzen geen scam
-
Joost Buijs
Ik heb een uitstekende ervaring met dit bedrijf. De afgelopen paar jaar heb ik diverse keys voor Windows 10/11 via de website van OnlineKeys gekocht en nooit een enkel probleem hiermee ondervonden.
-
Melissa Olbertz
Bestelling nooit binnengekregen
Antwoord van OnlineKeysHallo Melissa,
Volgens onze systemen is de bestelling direct geleverd. Neem even contact op met onze helpdesk via info@onlinekeys.nl. Dan sturen mij de collega's jou de key nog eens toe.
Groetjes,
Boris -
glimmerasd
Zoals altijd goed geprijsd, eenvoudig bestelproces met voldoende betaalopties en de keys direct per email ontvangen.
-
Owen van Putten
key ontvangen die het niet deed, support mail gestuurd en kreeg een dag later reactie met de oplossing, super.
Antwoord van OnlineKeysHallo Owen,
Jammer dat je niet tevreden bent. Op basis van jouw e-mail adres kunnen we geen enkele communicatie terugvinden. Kun je ons een mailtje sturen via info@onlinekeys.nl Dan helpen we je graag verder.
Groetjes,
Boris -
Ryan
Licenties niet geleverd, op contact verzoeken geen reacties, geld kwijt. Heel jammer dit.
Antwoord van OnlineKeysHallo Ryan,
Jammer dat je niet tevreden bent. Op basis van jouw e-mail adres kunnen we geen enkele communicatie terugvinden. Volgens onze systemen is jouw bestelling van 30 januari direct per e-mail geleverd.
Indien hier een probleem mee is of je hebt deze niet ontvangen, stuur ons dan even een mailtje via info@onlinekeys.nl en dan helpen we je graag verder.
Groetjes,
Boris -
Bert
Goede ervaringen
-
G.M. van der Raad
Snelle mail en gewoon goed