OnlineKeys

OnlineKeys

Onlinekeys is opgericht als eerlijk Nederlands bedrijf voor het veilig en vertrouwd bestellen van digitale licentie codes, van games tot aan software. Geen bedrijf op de Kaaimaneilanden of een marktplaats waarop er gekocht wordt van aanbieders zonder gecontroleerde identiteit - maar gewoon een Nederlands bedrijf, met een KVK-nummer, Nederlandse support en veilige en legale producten.
8,9
Filter 4988 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 2497 met beschrijving

• Guus
    Review voor OnlineKeys

Aanpassing van de website en/of de bevestigingsmail met key na betaling. Veelvuldig is te lezen dat mailberichten van Onlinekeys niet worden ontvangen en niet in de spam-box staan.
    Inmiddels heb ik de key en downloadinstructie, na mijn eerdere review met 1 ster. Daarom nu 2 sterren.
    Na de betaling van mijn licentie kwam ik terug in de webwinkel van onlinekeys.nl op de pagina vóór de betaling die ik net had gedaan.
    Op de verschillende mailtjes naar info@ en support@ kreeg ik geen reactie.
    Het telefoonnummer (0850014160) op deze website van Webwinkelkeur werkt niet: "Currently not available".
    Hopelijk werkt Onlinekeys aan verdere verbetering, dat voorkomt de nodige klachten en werk en het levert betere reviews op!

Hallo Guus,

Kun je jouw junk mail eens checken? We hebben je mails meerdere keren beantwoord.

• Karim
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Niks ontvangen. Mailtje gestuurd naar klant contact, maar ook daar niks op terug gehoord.

Review aangepast. Na de oorspronkelijke review ben ik snel geholpen, en heb ik de key ontvangen.

Hallo Karim,

Het lijkt er op dat je onze e-mails niet ontvangt. We hebben je onze reactie zojuist nog eens toegestuurd vanaf een ander e-mail adres. Zou je jouw junkmail eens kunnen checken?

Boris

• Hoe beoordeel je OnlineKeys?

• Jeff
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Prima en snel. Werkt direct na invullen codes

• Ralf Vroomen
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Ik kreeg geen email met de key. De key in de portal werkt niet en op support vraag is na een week nog niet gereageerd.

Hallo Ralf,

Op basis van jouw e-mail adres kunnen we geen communicatie terugvinden. Kun je ons mailen via info@onlinekeys.nl? Dan helpen we je graag verder.

• Robert Hummel
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Na de bestelling geplaatst te hebben is het geld afgeschreven maar heb ik geen bevestigingsmail ontvangen. De klantenservice via de mail benaderd maar geen reactie gehad. Er is betaald maar niks ontvangen!!

Probleem inmiddels goed opgelost via de klantenservice. Code alsnog ontvangen!

Hallo Robert,

Jammer dat je niet tevreden bent. Het lijkt er op dat je onze mails niet ontvangt. Kun je jouw ongewenste mail eens bekijken. We hebben je laatste mail op zondag avond dezelfde dag nog beantwoord.

• loris legaye
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Tot heden heb ik geen licentie gekregen voor mijn spel dat ik gekocht heb, heb 2 tickets aangemaakt en ik krijg geen reactie.

Hallo Loris,

Op basis van jouw e-mail adres kunnen we geen enkele communicatie terugvinden. Kun je ons een mailtje sturen via info@onlinekeys.nl? Dan sturen we je de key alsnog toe.

• Gtest

Snel, goedkoop. Top.

• Ciske
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Werkt perfect, meteen wat ik wilde.

• Coert van Calcar

prima en snel geregeld

• Richard Knoester
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Ik heb nog steeds mijn code niet ik ben mijn wachtwoord vergeten en heb ge probeerd hem te resetten maar dat is niet gelukt wat moet ik nu nog verder doen

Hallo Richard,

Stuur ons even een mailtje via info@onlinekeys.nl. Dan helpen we je graag verder.

• M Gelderen van
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Snelle levering en werkte perfect.

• Ron Joseph
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Goede service, na probleempje met een key direct goed contact en oplossing waarna de key gevalideert kon worden

• Hugo Kommer

mooie prijzen geen scam

• Joost Buijs
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Ik heb een uitstekende ervaring met dit bedrijf. De afgelopen paar jaar heb ik diverse keys voor Windows 10/11 via de website van OnlineKeys gekocht en nooit een enkel probleem hiermee ondervonden.

• Melissa Olbertz

Bestelling nooit binnengekregen

Hallo Melissa,

Volgens onze systemen is de bestelling direct geleverd. Neem even contact op met onze helpdesk via info@onlinekeys.nl. Dan sturen mij de collega's jou de key nog eens toe.

• glimmerasd
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Zoals altijd goed geprijsd, eenvoudig bestelproces met voldoende betaalopties en de keys direct per email ontvangen.

• Owen van Putten
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

key ontvangen die het niet deed, support mail gestuurd en kreeg een dag later reactie met de oplossing, super.

Hallo Owen,

Jammer dat je niet tevreden bent. Op basis van jouw e-mail adres kunnen we geen enkele communicatie terugvinden. Kun je ons een mailtje sturen via info@onlinekeys.nl Dan helpen we je graag verder.

• Ryan
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Licenties niet geleverd, op contact verzoeken geen reacties, geld kwijt. Heel jammer dit.

Hallo Ryan,

Jammer dat je niet tevreden bent. Op basis van jouw e-mail adres kunnen we geen enkele communicatie terugvinden. Volgens onze systemen is jouw bestelling van 30 januari direct per e-mail geleverd.

Indien hier een probleem mee is of je hebt deze niet ontvangen, stuur ons dan even een mailtje via info@onlinekeys.nl en dan helpen we je graag verder.

• Bert

Goede ervaringen

• G.M. van der Raad
    Geverifieerde klant van OnlineKeys

Snelle mail en gewoon goed