Onlinetrappen.nl

Bouwpakkettrappen tegen scherpe prijzen. Gratis bezorging in Nederland en België!
8,8
Filter 26 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 19 met beschrijving

• Petra
    Review voor Onlinetrappen.nl

Levering kan niet slechter!
    Bestelling geplaatst op 26/06 met een levertermijn van 5 tot 7 werkdagen en belofte dat we zouden gecontacteerd worden voor levering. Pas verstuurd op 15/07 en een track & trace gekregen die na 5 dagen nog niet werkte. Firma proberen contacteren maar blijken tot 17/08 met vakantie. Dan maar via DHL freight geprobeerd en van hier naar daar doorverwezen. Antwoord van DHL: pallet is geleverd op 24/07 maar op 29/07 nog steeds niets ontvangen. Pallet uiteindelijk onaangekondigd geleverd op 30/07 ... toevallig iemand thuis anders hadden we tegen het einde van de zomer onze bestelling waarschijnlijk nog niet ontvangen! Onderdelen van de bestelde Sophia ligzetel liggen scheef op het pallet en één onderdeel is zelfs beschadigd. Komt zonder handleiding (ook niet te downloaden op de site want er is geen link) dus het is gokken hoe we de ligzetel in elkaar moeten zetten!

Beste Petra,

Ons oprechte excuses dat de levering van uw bestelling zo slecht is verlopen. Er is het een en ander fout gegaan bij de vervoerder DHL waar wij helaas geen invloed op hebben gehad. Daarnaast waren er bij de leverancier van deze ligbedden vanwege corona materiaaltekorten waardoor de bestelling later is verzonden.

Inmiddels is de handleiding beschikbaar op de productpagina. Wij zullen met de leverancier contact opnemen waarom de handleiding ontbrak.
    Ook zullen we DHL aanspreken op de slechte levering zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen.

Wanneer er onderdelen van het product beschadigd zijn verzoeken we u een foto van het betreffende onderdeel naar ons toe te sturen zodat we kosteloos het juiste vervangende onderdeel toe kunnen zenden.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Paul de Boer
    Onlinetrappen.nl – onderdeel van Level Trappen B.V.

• Kees de Rooij
    Geverifieerde klant van Onlinetrappen.nl

Komen alle beloftes na. En perfecte kwaliteit. Prima handleiding..

Antwoord van Onlinetrappen.nl

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat alles naar tevredenheid is verlopen.

• Hoe beoordeel je Onlinetrappen.nl?

• Rene Zagar

probleemloze levering

Antwoord van Onlinetrappen.nl

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zijn blij dat de levering naar tevredenheid is verlopen.

• Frits Kamerling

prima geregeld

• Irene Meesters
    Geverifieerde klant van Onlinetrappen.nl

Zeer tevreden, goed geholpen en trap is erg mooi!
    Klein minpuntje dat de transportdienst niet zo klantvriendelijk was

Antwoord van Onlinetrappen.nl

Hartelijk dank voor uw feedback! Fijn om te horen dat de trap mooi is en dat u tevreden bent.

• Carlo Garcia-coto

Snelle levering,goede communicatie,top👍

• Nathalie Provost

Alles perfect verlopen.

Antwoord van Onlinetrappen.nl

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat alles perfect is verlopen.

• B.K.J. Hoving
    Geverifieerde klant van Onlinetrappen.nl

Wij zochten een trap voor een kleine ruimte. Wij zijn zeer goed geadviseerd en hebben een prachtige trap in ins huis gekregen. Het was een Italiaanse fabrikant, alles klopte de gebruiksaanwijzing (zelf in elkaar te zetten) goed materiaal, solide. Wij zijn zeer tevreden.

• Sven Deridder
    Geverifieerde klant van Onlinetrappen.nl

Helemaal zoals verwacht - zeer goede houtkwaliteit.

Vr. Gr. Paul de Boer

• Bart Cattoir
    Geverifieerde klant van Onlinetrappen.nl

Alles OK. Enkel werd er niet gebeld een uur voor levering (te vroeg vermoedelijk)