Onlinetuingigant

Onlinetuingigant

Wij zijn de voordeligste web-winkel van Nederland! Wij bieden niet alleen de laagste prijzen maar ook de beste service. Zo krijgt u bij ons altijd 1 tot 5 jaar garantie. Heeft u een bestelling ontvangen en bent u toch niet helemaal tevreden? Geen probleem, geef dit dan binnen 14 dagen aan na ontvangst van uw bestelling en ontvang uw aankoopbedrag volledig terug.

Lidmaatschap per 15-12-2023 stopgezet

6,8
Filter 20 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 16 met beschrijving

• Chantal
    Review voor Onlinetuingigant

Na bestellen nooit wat ontvangen en bellen niet terug of reageren niet op je mail

• Peter van Zetten
    Review voor Onlinetuingigant

WAARSCHUWING Onlinetuingigant is een slechte winkel om je tuin spullen te kopen. Leveren binnen 3 dagen (staat op de site) blijkt 2 maande. Als je na veel proberen ze aan de lijn krijgt hoor je gladde praatjes iedere keer weer wat anders, via de mail is contact ook al heel moeilijk. Conclusie beter ergens anders kopen, Geen factuur geen order bevestiging zeer onprofessionele.

• Rudi P
    Review voor Onlinetuingigant

Deurgordijn PVC ... Op voorraad Binnen 1-3 werkdagen in huis.
    We zijn nu bijna een week verder. Geen enkele info. Geen T&T. Niks geleverd. Geen contact mogelijk.

• Ellen
    Review voor Onlinetuingigant

Bestelling gedaan, wordt niet geleverd en krijg op geen enkele manier contact

• Willem Jan van Driesten
    Geverifieerde klant van Onlinetuingigant

Lastig te bereiken maar wel prima antwoorden.

• Trieneke
    Geverifieerde klant van Onlinetuingigant

Mijn eerste bestelling bij hun vond ik niet helemaal netjes verlopen. Na een week had ik nog steeds geen mail met traceercode of mijn bestelling thuis gekregen. Ik heb toen een mail daarover op gestuurd, maar kreeg geen reactie terug.
    Uiteindelijk na 1,5 week kreeg ik mijn bestelling binnen. Wist niet dat het kwam omdat ik nog steeds geen bericht had gekregen dat het opgestuurd zou worden. Vervolgens zag de fles er anders uit dan wat ik besteld had.
    Ik heb wederom daar geen bericht van gehad.
    Daarvoor moest ik zelf bellen naar hun. Vandaar dat ik hun 3 sterren geef,meer omdat het toch is aangekomen en de man telefonisch mij info gaf waar ik om vroeg.
    Wellicht in het vervolg beter communiceren met de klant. Ook bij bestellen staat er bij, de volgende dag in huis? Wat bij mij dus veel langer was.

• A. Klok

• Hans van den Berg
    Geverifieerde klant van Onlinetuingigant

Bestelde artikel was er nog niet na 6 dagen terwijl het op voorraad was. Klantenservice gebeld maar kreeg voicemail. Ingesproken en ook mail gestuurd. 3 dagen later bericht dat het die dag verstuurd zou worden. Inderdaad na 10 dagen had ik het artikel binnen. Jammer van de slechte communicatie.

• Brian Meijer
    Geverifieerde klant van Onlinetuingigant

snelle levering kookpot. telefonisch goed bereikbaar

• Jolande Galdermans
    Geverifieerde klant van Onlinetuingigant

verkeerde bestelling gekregen en correspondentie daarover dat het geleverd zou worden .Daardoor in de veronderstelling dat ik de kussens zou krijgen maar de teleurstelling was groot toen er bericht kwam dat deze niet meer te krojgen was en het pakketje wat geleverd was het foute item bevatte. Heel teleurstellend.

• carlo vandeurzen
    Geverifieerde klant van Onlinetuingigant

Snel geleverd, blijkbaar stond foute prijs voor brievenbusletters op de site, maar letters werden niet geleverd aan die prijs op de site.
    Vermits ze verwachten dat ik de juiste prijs zou betalen, heb ik ze uit de bestelling laten verwijderen.
    Kwaliteit van de brievenbus ziet er goed uit

• Sabri Tarhib
    Review voor Onlinetuingigant

Vriendelijk en zeer behulpzaam te woord gestaan aan de telefoon. De vuurtafel was goed en stevig verpakt.
    Prachtig mooie vuurtafel! precies wat we zochten..

• m. v.d.velden

redelijk snelle levering.
    Super snelle reactie en oplossing op klacht mbt tafelblad!

• Joyce Veraart
    Geverifieerde klant van Onlinetuingigant

Snelle levering en goede service bij aflevering. Mooie producten.👌🏻

• Lies Leuters

Super mooie vuurtafel
    Mooie vuurtafel, prima service. Bij levering was de tafel zeer goed verpakt. Kleine onduidelijkheid over de levering maar werd goed opgelost. Tafel werd 1 dag later bezorgd

Antwoord van Onlinetuingigant

Dankjewel voor de mooie review

• Frank Lambert
    Review voor Onlinetuingigant

De Forno GAP XL is geweldig! Wat een ongelooflijk stoer ding. Bij ontvangst creert hij een glimlach op je gezicht en krijg je al zin in een gezellig avondje, uiteraard met pizza.
    De service van online tuingigant was boven verwachting. Ik heb meerdere keren contact gehad via de chat en telefoon, en in alle gevallen werden mijn vragen direct beantwoord, waarbij de medewerkers ook meerdere keren een stap verder gingen door zaken uit te zoeken bij de fabrikant.
    De haard werd snel geleverd en dat alles voor de laagste prijs die ik heb kunnen vinden. Kortom: een 10 met een griffel!

Antwoord van Onlinetuingigant

Dankjewel Frank voor je mooie review, veel plezier ermee!