Onlinetuingigant

Onlinetuingigant

Wij zijn de voordeligste web-winkel van Nederland! Wij bieden niet alleen de laagste prijzen maar ook de beste service. Zo krijgt u bij ons altijd 1 tot 5 jaar garantie. Heeft u een bestelling ontvangen en bent u toch niet helemaal tevreden? Geen probleem, geef dit dan binnen 14 dagen aan na ontvangst van uw bestelling en ontvang uw aankoopbedrag volledig terug.
Filter 7 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5 met beschrijving

• Sabri Tarhib
    Review voor Onlinetuingigant

Vriendelijk en zeer behulpzaam te woord gestaan aan de telefoon. De vuurtafel was goed en stevig verpakt.
    Prachtig mooie vuurtafel! precies wat we zochten..

• m. v.d.velden
    Geverifieerde klant van Onlinetuingigant

redelijk snelle levering.
    Super snelle reactie en oplossing op klacht mbt tafelblad!

• Hoe beoordeel je Onlinetuingigant?

• Joyce Veraart
    Geverifieerde klant van Onlinetuingigant

Snelle levering en goede service bij aflevering. Mooie producten.👌🏻

• Lies Leuters

Super mooie vuurtafel
    Mooie vuurtafel, prima service. Bij levering was de tafel zeer goed verpakt. Kleine onduidelijkheid over de levering maar werd goed opgelost. Tafel werd 1 dag later bezorgd

Antwoord van Onlinetuingigant

Dankjewel voor de mooie review

• Frank Lambert
    Review voor Onlinetuingigant

De Forno GAP XL is geweldig! Wat een ongelooflijk stoer ding. Bij ontvangst creert hij een glimlach op je gezicht en krijg je al zin in een gezellig avondje, uiteraard met pizza.
    De service van online tuingigant was boven verwachting. Ik heb meerdere keren contact gehad via de chat en telefoon, en in alle gevallen werden mijn vragen direct beantwoord, waarbij de medewerkers ook meerdere keren een stap verder gingen door zaken uit te zoeken bij de fabrikant.
    De haard werd snel geleverd en dat alles voor de laagste prijs die ik heb kunnen vinden. Kortom: een 10 met een griffel!

Antwoord van Onlinetuingigant

Dankjewel Frank voor je mooie review, veel plezier ermee!