Op de Weis, coffee, tea & more

Op de Weis, coffee, tea & more

Op de Weis is dé koffie en thee speciaalzaak in de wijk Benoordenhout in Den Haag. Wij verkopen een breed assortiment koffie, thee en aanverwante artikelen voor thuis of om kado te geven. U kunt bij ons terecht voor diverse soorten vers gebrande specialty coffee, espressomachines, espressogear, slow coffee benodigdheden en nog veel meer.
Persoonlijke aandacht staat bij ons voorop.

In onze winkel vind u veel meer artikelen dan op de webshop. Laat een bericht achter in ons gastenboek of abonneer je op de nieuwsbrief. Hierin zullen wij ook onze acties vermelden.

• Erik
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Prima prijzen, maar bovenal heel menselijk en service gericht. In alles voelt dit als een winkel in je eigen dorp waar je altijd geholpen wordt.

Beste Erik,

Wat een mooi compliment :-)
    Dank je wel hiervoor en natuurlijk je bestelling.

Heel veel koffieplezier toegewenst.

• Prima espressoapparaat
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Prima, degelijke espressomachine. Mooie, compacte vormgeving. Goede gebruiksaanwijzingen. Zeer snel geleverd.

• Hoe beoordeel je Op de Weis, coffee, tea & more?

• Super winkel
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Super winkel. Online m'n eerste "echte" espresso machine aangeschaft (Gagia Classic EVO Pro).
    Binnen korte tijd geleverd, met een persoonlijke note met een bedankje (handgeschreven) en een chocolaatje.
    Waar zie je dat tegenwoordig nog?
    Bij volgende aanschaf voor koffie benodigdheden eerst even hier kijken of zij het ook leveren.

• Ron Klaver
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Zelfs tijdens het weekend kreeg ik antwoorden op mijn vragen.

Beste Ron,

Dank je wel voor je mooie review!

Wij doen graag ons best om vragen zo snel mogelijk te beantwoorden, ook in het weekend uiteraard.

Ik wens je heel veel plezier met de mooie Quick Mill!

• GJ
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Snelle levering, prima verpakt en goede prijzen.... aanrader!

• Duco
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Goede service, snel geleverd.

Beste Duco,

Dank je wel voor deze mooie review!

• Josje
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Snelle en correcte bezorging van mijn bestelling, met een lekker chocolaatje erbij, heel sympathiek!

Beste Josje,

Superleuk dat je zo tevreden bent over onze service en enorm bedankt voor je mooie review.

• Cato
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Perfecte en snelle levering, met een vriendelijke e-mail vooraf.

Beste Cato,

Dank je wel voor deze mooie en positieve beoordeling.

• Arieta
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Het was maar een kleine bestelling die ik bij Op de Weis heb geplaatst, maar de levering was keurig conform de vermelde leveringsdatum op de site. De levering is met persoonlijke aandacht verpakt en verzonden wat blijkt uit de kleine extra attentie die ik in de doos aantrof.

Beste Arieta,

Dank je wel. Heel leuk om dit zo terug te lezen en dat je zo tevreden bent.

• Alexander

Geweldige service, snelle levering

Beste Alexander,

Dank je wel voor deze mooie review!

• Kostas
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Na zorgvuldig onderzoek naar de beste koffiemolen kocht ik begin december 2023 bij Op de Weis een Comandante C40 MK4. Waarom bij Op de Weis? Ze krijgen de beste reviews en hebben ook nog eens scherpe prijzen. Mijn (hoge) verwachtingen zijn ingelost: uitstekende communicatie, prima verpakking en snelle levering.

De koffiemolen beviel zo goed dat ik binnen twee weken een tweede exemplaar bij Op de Weis heb aangeschaft om cadeau te geven.

Beste Kostas,
    Echt heel mooi om dit zo terug te lezen, hier doen we het voor!
    Enorm bedankt voor deze mooie review en ik hoop dat de ontvanger van de Comandante er net zo blij mee is als jijzelf :-)

• Jessica
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Service prima, chai latte is heerlijk

Beste Jessica,
    Heel erg bedankt voor deze mooie review en geniet van de heerlijke Drink Me Chai!

• Prima leverancier
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

artikelen geleverd zoals afgesproken en goed geïnformeerd wanneer bestelling geleverd wordt. Simpel en snel

• Jos
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Mooie Vibiemme Domobar bij Op de Weis aangeschaft.

Doorslag daar de Espresso machine te hebben aangeschaft;

Op de Weis is officieel Dealer van Vibiemme, zetten en serveren zelf espresso en geven workshops.

Je kunt dus wel spreken van kenners en liefhebbers van koffie. Je mag daarom verwachten dat de keuze van de aangeboden Espresso Machines berust op hun voorliefde voor een goede Espresso.

De bijlage bij aangeschafte Espresso machine met tips voor het beste koffieresultaat bevestigt dit nog eens.

Inmiddels zijn er al meerdere heerlijke espresso gezet en wij hopen natuurlijk dat er nog vele espresso’s uitlopen.

• Marga

Snel geleverd, super!

• Bjorn Verhoeven
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Commandante X25 aangeschaft bij Opdeweis.nl. Een snelle accurate levering.

In 1e instantie heb ik deze aangeschaft voor de vakantie in combinatie met een Bialetti perculator.
    Het is een fijne molen, de maalstanden zijn prima instelbaar van grof tot zeer fijn. Opdeweis.nl heeft een instelschema toegevoegd die erg handig is om mee te starten. Daarnaast zijn er prima instructies via YouTube. Ook de dosering is goed over nagedacht. Opvangbakje vullen met bonen, in de molen deponeren, eronder plaatsen en vervolgens de bonen malen.

In de thuissituatie maak ik gebruik van een Eureka Specialita Mignon molen maar als je in mindere mate koffie zou drinken is de commandante X25 een prima vervanger. Daarnaast is de X25 bruikbaar als een 2e of 1e molen, indien je de maalinstelingen van de molen(s) ongewijzigd wil laten.

• Bram
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Verreweg de laagste prijs. Apparaat bleek niet op voorraad, dus zonder meerprijs een nieuwere versie gekregen. En dan ook nog eens de volgende dag in huis -- niks dan lof.

Beste Bram,
    Heel erg bedankt voor je positieve review en natuurlijk heel veel koffieplezier met de mooie nieuwe Gaggia Classic Evo espressomachine!
    Geniet van de koffie!

• Stella Stoffels
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

We hebben hier een koffie apparaat besteld met koffie en thee. Goede kwaliteit producten en de volgende dag gelijk verzonden. Bovendien een leuk persoonlijk bedankje erbij ontvangen. Top service!

Beste Stella,
    Bedankt voor je mooie en positieve review en heel veel plezier met de Aeropress!

• Jan

Snelle service

• Irene
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Hario skerton en koffie bonen snelle levering met persoonlijke boodschap