Op de Weis, coffee, tea & more

Op de Weis, coffee, tea & more

Op de Weis is dé koffie en thee speciaalzaak in de wijk Benoordenhout in Den Haag. Wij verkopen een breed assortiment koffie, thee en aanverwante artikelen voor thuis of om kado te geven. U kunt bij ons terecht voor diverse soorten vers gebrande specialty coffee, espressomachines, espressogear, slow coffee benodigdheden en nog veel meer.
Persoonlijke aandacht staat bij ons voorop.

In onze winkel vind u veel meer artikelen dan op de webshop. Laat een bericht achter in ons gastenboek of abonneer je op de nieuwsbrief. Hierin zullen wij ook onze acties vermelden.

• Peter
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Vandaag hebben we een baristaworkshop gevolgd en dat was echt super interessant en leuk, echt een aanrader!

Beste Peter,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review en natuurlijk heel mooi dat onze Barista Workshop zo goed is bevallen.

Geniet van de koffie, fijn weekend en graag weer tot snel bij Op de Weis

• Evg

Professionele aandacht.

Beste Evg,

Bedankt voor je mooie review en graag weer tot snel bij Op de Weis!

Team, Op de Weis

• Hoe beoordeel je Op de Weis, coffee, tea & more?

• Roel
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Op zoek naar een vervanger van mn Solis, via internet terecht gekomen bij Op de Weis. Bij het telefonisch contact merkte ik al gelijk de deskundigheid van Michaël. In de winkel zelf goed advies gekregen over de machines en uiteindelijk een Lelit Anna met Eureka Mignon Specialita aangeschaft. De machine werkte niet direct, was vacuum gezogen, maar ook daar had Michaël een oplossing voor door de telefoon. Die werkte. En hij vroeg of ik terug wilde bellen om te lagen weten of alles ok was. Echt een heel fijne service, iets om enthousiast over te worden. En dat ben ik dan ook.

Beste Roel,

Bedankt voor deze mooie review. Heel goed en fijn om terug te lezen dat je zo tevreden bent.
    Wij wensen je heel veel plezier met de mooie Lelit Anna en Eureka Mignon Specialita.

• Linda
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Snelle, nette levering van koffiemaler Eureka Mignon Manual met leuke attentie erbij. Inclusief uitgebreide uitleg over het apparaat. Fijn apparaat, maalt stiller en sneller dan de vorige.

Beste Linda,

Heel fijn dat onze service goed is overgekomen en dat het naar tevredenheid is.
    Wij wensen je heel veel plezier met de mooie Eureka Mignon Specialitat en uiteraard heel erg bedankt voor het schrijven van deze mooie review!

• Mireille
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

(Weer) snelle service met een persoonlijke boodschap erbij. Dit maakt dat je je welkom voelt, terwijl het toch echt een internet aankoop was. Leuk!

Beste Mireille,

Bedankt voor je mooie review. Heel leuk dat je onze service zo weet te waarderen.

Geniet van de heerlijke Drink Me Chai en graag weer tot snel bij www.opdeweis.nl

Team, Op de Weis.

• Wilco Hartevelt
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Vakkundig geholpen, nette prijzen en vriendelijke mensen!

Beste Wilco,

Dank je wel voor deze supermooie review en heel veel plezier met de Quick Mill 820 en Eureka Mignon Single Dose combi!

Graag weer tot snel bij Op de Weis!

• Joey van 't Veldt

Erg tevreden over de service van Op de Weis coffee
    Na snel levering van La Marzocco Linea Mini Connected wit
    Klant tevredenheid is voor hun belangrijk
    Zeker een aanrader deze winkel.

Beste Joey,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie positieve review en heel veel koffieplezier met de La Marzocco Linea Mini.

• Elisah
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Hele leuke en gezellig leerervaring gehad tijdens een barista workshop! Vriendelijke en ervaren eigenaren

Beste Elisah,

Dank je wel dat je de tijd neemt om een mooie review te schrijven en superleuk dat de Barista Workshop zo goed is bevallen.

Graag weer tot snel bij Op de Weis!

• Nils
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Top! Persoonlijke service, snelle levering en hoge kwaliteit producten. Ikraad Op de weis aan iedereen aan en zou er zeker nog een keer bestellen!

Beste Nils,

Dank je wel voor deze mooie review en heel veel koffieplezier met de mooie Eureka Mignon Specialita.

• Marieke
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Zorgvuldig overleg en vlotte afhandeling

Beste Marieke,

Bedankt voor je mooie review en graag weer tot snel bij www.opdeweis.nl

• de Bruin
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Voordat ik overging tot de aanschaf van een koffiemolen heb ik contact gehad per email voor advies, dit was erg prettig en gaf mij ook een goed gevoel over de webwinkel waardoor ik de koffiemolen ook bij Op de Weis besteld heb. Snelle levering, met extra geprinte instructie, milieuvriendelijke verpakking, en later per email nog een uitnodiging om contact op te nemen bij vragen.

Beste Mariska,
    Wat leuk dat een goede review hebt geschreven.
    Ik wens je heel veel jaren koffieplezier met de mooie Comandante C40 MK4 en de accessoires.
    Graag weer tot snel bij www.opdeweis.nl

• Herman verhagen
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Geweldige service met persoonlijke noot.

Hi Herman,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en bedankt voor de mooie review.
    Heel veel plezier met de Cafelat doekjes en de Motta melkkan!

• Marijn Donders
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Erg snel geleverd met een vriendelijk persoonlijk berichtje erbij!

Beste Marijn,

Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier met de Comandante Polymer bean Jars!

• A. van Hoorn

Scherpe prijzen
    Snelle verzending van de Rancilio Silvia V6 Espressomachine!

Beste Andy,

Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier met de Rancillio Silvia V6 espressomachine.

• Marcel
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Mooie producten en snelle levertijd.

Dat voor een prima prijs.

Beste Marcel,

Dank je wel dat je een mooie en positieve review hebt geschreven.
    Wij wensen je heel veel koffieplezier met de mooie Comandante C40 MK4

• Marco
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Heldere omschrijving van de koffiemolen op de website (verschillen goed zichtbaar). Snelle levering en netjes ingepakt.

Beste Marco,

Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven.
    Heel erg bedankt daarvoor en heel veel plezier met de mooie Eureka Mignon Specialita.

• Pieter Pols
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Snelle en goede levering. Milieubewust door duurzame hergebruikte verpakking.
    Prettig contact.

Beste Pierer,

Bedankt voor je mooie review en heel fijn dat je onze milieubewuste verpakking op prijs stelt.

Heel veel koffieplezier met de mooie Eureka Mignon Specialita espressomolen toegewenst!

• Peter
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Deskundig advies en uitstekende service!

Beste Peter,

Heel erg bedankt voor je bestelling en uiteraard de mooie review en graag weer tot snel bij Op de Weis!

• Yvonne
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Een perfect product: in ons geval koffiebonen van een uitmuntende kwaliteit. Snelle verzending met een persoonlijk briefje en een leuk bedankje.

Beste Yvonne,

Bedankt voor je mooie review en heel fijn om te horen dat onze koffiebonen zo goed in de smaak vallen.

Geniet van de koffie en deze mooie zondag!

• Kaedin Schouten
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Snelle levering, goede customer care en uitstekende kwaliteit!

Beste Kaedin,

Bedankt voor je mooie review en heel veel plezier met de mooie Eureka Mignon Specialita espressomolen.

Geniet van de koffie en deze mooie zondag!