Op de Weis, coffee, tea & more

Op de Weis, coffee, tea & more

Op de Weis is dé koffie en thee speciaalzaak in de wijk Benoordenhout in Den Haag. Wij verkopen een breed assortiment koffie, thee en aanverwante artikelen voor thuis of om kado te geven. U kunt bij ons terecht voor diverse soorten vers gebrande specialty coffee, espressomachines, espressogear, slow coffee benodigdheden en nog veel meer.
Persoonlijke aandacht staat bij ons voorop.

In onze winkel vind u veel meer artikelen dan op de webshop. Laat een bericht achter in ons gastenboek of abonneer je op de nieuwsbrief. Hierin zullen wij ook onze acties vermelden.

• Ciska
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Goede en vriendelijke service en advies en topproducten!

Beste Ciska,

Bedankt voor je mooie review. Het is altijd heel fijn om te horen dat onze klanten tevreden zijn.

Graag tot snel bij Op de Weis!

• JP
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

goede service, snelle levering!

Beste JP,
    Bedankt voor de mooie review!
    Op de Weis

• Hoe beoordeel je Op de Weis, coffee, tea & more?

• Dion
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Ik heb een food jar gekocht. Snelle levering binnen 48 uur.. Super service en zeer vriendelijke mensen... Oog voor de klant.. Klasse!!!!

Beste Dion,
    Bedankt voor deze hele mooie review. Ik wens je heel veel plezier met de mooie Thermos Food jar!
    Op de Weis!

• Jack
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Snelle levering en rechtstreeks contact. Zelfs op zondag!

Beste Jack,
    Bedankt voor de superleuke review en heel veel jaren plezier met de mooie Sage Barista Express.

• Con
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Goede service, door mij veel plezier te wensen met handgeschreven berichtje erbij op de pakbon. Was voor mij de kers op de taart

Beste Conny,

Bedankt voor de leuke review. Ook bij online aankopen streven wij ernaar om de klant een persoonlijke beleving te geven. We vinden het dus ook erg leuk om terug te lezen dat dit in de smaak valt.
    Ik wens je heel veel jaren genieten en lekker koffieplezier met de mooie Jura D4

• Deborah van de Wetering
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Quick Mill 820 en 060 Grinder heb ik aangeschaft bij Op de Weis in de webshop. De koffiemachine en koffiebonen waren iets goedkoper dan bij de andere aanbieders van deze producten. Ik twijfelde wel even want het was een dure aanschap, maar de reviews waren goed op van Op de Weis.

Na de bestelling in de webshop werden producten heel snel en netjes geleverd en kon binnen een no time mijn koffie gaan maken. Erg attent dat ik er ook extra koffiebonen gratis bij kreeg inclusief een persoonlijk berichtje. Ik werd daar erg blij van :)

De koffie is fantastisch en makkelijk te maken met de quickmill! En de apparaten zijn ook nog eens een lust voor het oog. Ik geniet er elke dag met volle teugen van.

Beste Deborah,

Wat leuk dat je zo uitgebreid de tijd neemt om een review te schrijven. Heel leuk om te horen dat de Quick Mill 820 en de Quick Mill 060 grinder zo goed bevallen. Prachtige set die heel erg lang mee kan gaan.
    Geniet ervan!

• Anis
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Hele lekkere koffie, aardige mensen en een leerzame cursus die zij aanbieden!

Beste Anis,
    Bedankt voor de superpositieve review! Erg leuk om terug te lezen.

• Marion
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Hele goede service en bijzonder snel geleverd en heel vriendelijke medewerkers

Beste Marion,

Leuk dat je een review geschreven hebt. Bedankt daarvoor.

• Albert Klein
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Sympathieke service, prettige prijzen.

Beste Albert,

Bedankt voor de review en geniet van de Drink Me Chai Latte!

Op de Weis!

• Rem
    Review voor Op de Weis, coffee, tea & more

Achter deze webshop zitten mensen die weten waarover ze het hebben, met een goed en zonodig persoonlijk advies.

Beste Rem,

Superbedankt voor je toffe review en heel veel plezier met de Sage Smart Grinder :-)