Opbergspecialist
Bekijk alle reviews en keurmerken van Opbergspecialist en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,9

• Elgin van der Vis
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

Mooie prijzen ,maar jammer dat een artikel niet meer leverbaar was.

• Monique

Mooie vlotte levering.

• Hoe beoordeel je Opbergspecialist?

• Marjon Koerts
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

Niet duur en heel mooi. Snelle levering.

Antwoord van Opbergspecialist

Dankjewel voor je review! Heel erg veel plezier met organizen!
    Opbergspecialist

• Christine Vergauwen
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

Snelle levering, pico bello!!

• Cisca Oudenaarden
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

Snelle levering en mooie producten

• Maarten de Graaf
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

Eenvoudig bestellen, ging bijna helemaal goed. Er werd al geleverd zonder dat het aangekondigd was. Beter zo dan andersom.

Hoi Maarten,
    Dankjewel voor je review! Normaliter hoor je inderdaad een bevestiging te krijgen voordat het geleverd gaat worden. Maar zoals je zegt, beter zo dan andersom!😉 Veel plezier met je bestelling!

• Ilona

Artikel geen goede kwaliteit

Hoi Ilona,
    Wat vervelend om te horen dat het product niet naar wens is. We hebben geprobeerd contact met je te leggen om het probleem te bespreken, maar helaas hebben we niets van je teruggehoord. Dit soort klachten nemen we zeker serieus en proberen we altijd zo goed mogelijk voor je op te lossen. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, horen we het uiteraard graag.
    Team Opbergspecialist.

• Wilma Van Den bulk

Super tevreden .

Antwoord van Opbergspecialist

Wat leuk om te horen! Bedankt en veel plezier met je bestelling.
    Groetjes het team van Opbergspeciliast.

• Ida Krikke
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

Snelle levering, goed verpakt en in prima staat.

Hoi Ida,
    Heel erg bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en met je bestelde producten. Hopelijk tot ziens!

• Sylvie Fordeyn
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

supersnelle levering, is wat de beschrijving zegt.Top! blij met mijn aankoop

Hoi Sylvie,
    Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de kwaliteit van de producten en onze service. Heel erg veel plezier met de producten!

• Eddy Brands
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

De bestelling is zeer snel geleverd en voldoet perfect aan míjn wensen.

Hoi Eddy,
    Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten en onze service. Heel erg veel plezier met organizen!

• Dries de Vries

Goed en betrouwbaar

• Angelique Valentijn
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

Had een incomplete bestelling en bij het bellen van het nummer, kreeg ik een meneer aan de telefoon die ook beweerde dat ik naar een 06 nummer was doorgeschakeld. Heb een mail gestuurd, maar nog niks vernomen

Hoi Angelique,
    Bedankt voor je bestelling maar wat vervelend om te horen je een incompleet product had ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling geweest, excuses voor het ongemak. Dit soort klachten nemen we zeker serieus. Je had op zaterdag een mail gestuurd, helaas is onze klantenservice in het weekend gesloten. Maandag hebben we direct dit probleem voor je opgepakt. We hebben dit gelukkig samen kunnen oplossen door een nieuw exemplaar naar je toe te sturen. Een hele fijne dag verder en mocht je nog andere opbergers nodig hebben, dan weet je ons te vinden!

• HACM leenders
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

Geweldige service en snelle levering.

Beste HACM,

• NICO JANSENS

Snel en correcte levering

Hoi Nico,
    Fijn om te horen dat je blij bent met onze service! Heel veel plezier met je bestelling, en dankjewel voor je review!

• Hetty Den Bok

Helemaal goed!

Hoi Hetty,
    Dankjewel voor je positieve review! Nog heel veel plezier met je bestelling en hopelijk tot ziens.

• Bob Schreuder
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

Snelle levering en goede service.

Hoi Bob,
    Fijn om te horen dat je zo blij bent met je opbergers! Heel veel plezier ermee, en dankjewel voor je review!

• Vera Mollers
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

Hele snelle levering. Helaas was er een bak kapot maar binnen 2 dagen is er al een nieuwe bak geleverd. Ook wordt rr supersnel gereageerd via de mail. Helemaal top!!

Hoi Vera,
    Dankjewel voor je review. We doen altijd ons best om foutjes zo snel mogelijk op te lossen! Fijn om te horen dat je goed contact hebt gehad met onze klantenservice.

• Willy Van Steenberge

Hoi Willy
    Dankjewel voor je review! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Veel plezier met je bestelling!

• Marinus Stoker
    Geverifieerde klant van Opbergspecialist

Snelle service en zeer tevreden