Open Lab Repair
Webshop voor mobile accessoires en nieuwe gadgets
9,2
Filter 57 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 47 met beschrijving

• Silas
    Review voor Open Lab Repair

Had een probleem met een vrij nieuwe iPad waar geen garantie meer op zat. De iPad schakelde zich soms vanzelf uit. Openlabrepair heeft de iPad opengemaakt en kwam erachter dat het om een defecte flexkabel ging. Met microsolderen is de kabel vervangen. De reden dat ik voor openlabrepair heb gekozen is omdat ze ook complexe moederbord reparaties kunnen uitvoeren, onderdelen op het moederbord vervangen etc, mocht dat nodig zijn. Dat geeft veel vertrouwen, zeer vakkundig dus!

• Jan Veekens
    Review voor Open Lab Repair

Lab Repair levert uitstekende service! Ze zijn vriendelijk en staan direct voor je klaar wanneer nodig. Ik ben erg tevreden over hun snelle en professionele hulp bij reparaties. Ik beveel Lab Repair van harte aan!

• Hoe beoordeel je Open Lab Repair?

• Alex
    Review voor Open Lab Repair

Snelle diagnose met duidelijke uitleg daarna een vlugge reparatie voor het vooruit aangegeven bedrag
    Top gedaan mannen

• Dam
    Review voor Open Lab Repair

Super service, vanmiddag met mijn zoon in de winkel geweest met defecte Apple Airpods. We werden direct geholpen en deskundig te woord gestaan. Het probleem hebben ze direct verholpen. Hier kom je terug!!! Toppers!!!

• Marcel
    Review voor Open Lab Repair

Geweldige service. iPhone laadt niet op, zelf al schoon gemaakt, hielp niet. Door hen nog een keer professioneel gedaan en werkt weer perfect.
    En dan ook nog gratis, service van de zaak

• Tom van Huizen
    Review voor Open Lab Repair

Top service. Je loopt binnen en je wordt direct geholpen. De accu van mijn telefoon was binnen 15 minuten vervangen. En het leuke is dat je de heren ook aan het werk ziet, niks niet achter gesloten deuren. Mocht ik ooit nog iets met mijn telefoon hebben ga ik er absoluut weer naar toe.

• Barry
    Review voor Open Lab Repair

fantastische service, geeft veel vertrouwen wanneer je mee mag kijken en vragen kunt stellen

• Richard
    Review voor Open Lab Repair

ik had Vocht achter de homeknop zitten schoon gemaakt en kosten waren helemaal niks zo’n bedrijf verdient echt wel vijf sterren 👍🏻

• W.J. Mulder

Prettige benadering, goede afspraak.prijsgunstig,
    Nieuwe batterij(accu) in Apple IPad 69 euro.
    Bij Tuffel 199 euro + klantvriendelijk

• Jan Assink
    Review voor Open Lab Repair

Goede service en niet duur!!

• Paul olde Loohuis
    Review voor Open Lab Repair

Een telefoontje en je kunt zo langs komen. Binnen 5 minuten een nieuwe batterij in mijn iphone 6 en klaar is kees. Rekening 29 euro! Bij tuffel 69 en bij applestore A’dam 49 euro. Hoe tevreden kan een klant zijn!,

• Rene Zwienenberg
    Review voor Open Lab Repair

Kom er al jaren, gewoon kennis van zaken hebben deze mensen en prijs/kwaliteit zit het ook goed.

• De Makke-Johan
    Review voor Open Lab Repair

ik was de enige man die App store had verwijderd tja dat overkomt mij weer . gelukkig perfect opgelost nu even 31 update`s uitvoeren top services

• Dennis Laarman
    Review voor Open Lab Repair

Het scherm van mijn macbook pro retina 15" was kapot en na veel offertes te hebben opgevraagd was iphone repair twente verreweg de goedkoopste. Na een afspraak te hebben gemaakt hebben ze het scherm vernieuwd en ook gelijk de laptop schoon gemaakt van binnen. Vriendelijke mensen en zeer tevreden mee en alles werkt weer goed, een echt aanrader..

• Lies Snippe
    Review voor Open Lab Repair

De haperende accu van mij iPhone S5 werd vakkundig en snel vervangen door een nieuw exemplaar. We konden er op wachten. Prima service. Hulde!

• Wilfred Strijk
    Review voor Open Lab Repair

Vandaag een 2e hands iPhone 6s gekocht. Goede voorlichting en perfecte service!!

• Rolf Stroo
    Review voor Open Lab Repair

Zeer tevreden , vakkundig en professioneel mijn telefoon gerepareerd !

• Stéphanie
    Review voor Open Lab Repair

Keurige en vooral snelle afhandeling.

• Frans W.
    Review voor Open Lab Repair

De batterij van mijn iPhone 6 liep snel leeg. Ik probeerde online een afspraak te maken, maar om één of andere reden lukte dat niet. Daarom maar even een telefoontje er aan gewaagd en een afspraak gemaakt voor de volgende dag. Op de afgesproken tijd werd de batterijdata uitgelezen en de batterij binnen no time vervangen. TOP service en een aanrader voor alle iPhone gebruikers! Bedankt iPhone Repair Twente!

• Henk
    Review voor Open Lab Repair

De afhandeling van het probleem met de iPhone was snel en adequaat. Bovendien een zeer gunstig tarief!