Open Lab Repair
Webshop voor mobile accessoires en nieuwe gadgets
Filter 54 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 44 met beschrijving

• Dam
    Review voor Open Lab Repair

Super service, vanmiddag met mijn zoon in de winkel geweest met defecte Apple Airpods. We werden direct geholpen en deskundig te woord gestaan. Het probleem hebben ze direct verholpen. Hier kom je terug!!! Toppers!!!

• Marcel
    Review voor Open Lab Repair

Geweldige service. iPhone laadt niet op, zelf al schoon gemaakt, hielp niet. Door hen nog een keer professioneel gedaan en werkt weer perfect.
    En dan ook nog gratis, service van de zaak

• Hoe beoordeel je Open Lab Repair?

• Tom van Huizen
    Review voor Open Lab Repair

Top service. Je loopt binnen en je wordt direct geholpen. De accu van mijn telefoon was binnen 15 minuten vervangen. En het leuke is dat je de heren ook aan het werk ziet, niks niet achter gesloten deuren. Mocht ik ooit nog iets met mijn telefoon hebben ga ik er absoluut weer naar toe.

• Barry
    Review voor Open Lab Repair

fantastische service, geeft veel vertrouwen wanneer je mee mag kijken en vragen kunt stellen

• Richard
    Review voor Open Lab Repair

ik had Vocht achter de homeknop zitten schoon gemaakt en kosten waren helemaal niks zo’n bedrijf verdient echt wel vijf sterren 👍🏻

• W.J. Mulder

Prettige benadering, goede afspraak.prijsgunstig,
    Nieuwe batterij(accu) in Apple IPad 69 euro.
    Bij Tuffel 199 euro + klantvriendelijk

• Jan Assink
    Review voor Open Lab Repair

Goede service en niet duur!!

• Paul olde Loohuis
    Review voor Open Lab Repair

Een telefoontje en je kunt zo langs komen. Binnen 5 minuten een nieuwe batterij in mijn iphone 6 en klaar is kees. Rekening 29 euro! Bij tuffel 69 en bij applestore A’dam 49 euro. Hoe tevreden kan een klant zijn!,

• Rene Zwienenberg
    Review voor Open Lab Repair

Kom er al jaren, gewoon kennis van zaken hebben deze mensen en prijs/kwaliteit zit het ook goed.

• De Makke-Johan
    Review voor Open Lab Repair

ik was de enige man die App store had verwijderd tja dat overkomt mij weer . gelukkig perfect opgelost nu even 31 update`s uitvoeren top services