Opklapbedkopen

Opklapbedkopen

Van zelf op zoek naar een opklapbed tot het starten van een bedrijf die opklapbedden lokaal fabriceert. Dat lokale productie niet duur hoeft te zijn bewijst opklapbedkopen.nl . Een scherpe prijs, massief hout en lage milieu footprint.
bedden
9,4
Filter 54 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 42 met beschrijving

• René
    Review voor Opklapbedkopen

Snel en kundig geholpen met een strak opklapbed dat nu prachtig staat in onze logeerkamer. We hadden veel vragen en deze werden allemaal helder beantwoord. Monteur heeft het bed in de kamer geïnstalleerd en hij staat nog als een huis!

• Paul en Rinske
    Review voor Opklapbedkopen

Via internet gevonden, daarna bezoek gebracht aan showroom. Hele goede uitleg gekregen en de eigenaar is een echte vakman. Gauw besteld en levering was perfect, alles naar 1e verdieping gebracht. Door uitleg en beschrijving was het in elkaar zetten niet te moeilijk. Ziet er gelikt uit en is wat ons betreft helemaal af. Verticaal opklapbed 140 x 200 cm.

• Hoe beoordeel je Opklapbedkopen?

• Frank Vlaming
    Review voor Opklapbedkopen

Ben tevreden, was wel even puzzelen om in elkaar te zetten omdat beschrijving voor mij wat onduidelijk was

• Maaike
    Review voor Opklapbedkopen

Goede beschrijving van het product en goede plus flexibele service. Tot nu toe is het een degelijke constructie gebleken. Makkelijk en fijn uit en in te klappen.

• Ted Duijvensteijn
    Review voor Opklapbedkopen

Wij zijn super tevreden. Ik hoop dat veel mensen jullie kunnen vinden.
    Heel veel succes voor jullie in dit nieuwen jaar.
    met vriendelijke groet .Fam Duijvestijn

• Fam Kleyn
    Review voor Opklapbedkopen

Goede prijs en topservice!

• Monique Pellinkhof
    Review voor Opklapbedkopen

Fijn bed en goede service

• Erno Schmidt

Heel blij mee.

• Marijke
    Review voor Opklapbedkopen

Fijn contact met producent en vakwerk zowel het bed zelf als de montage door een ervaren monteur

• Martijn Verhagen
    Review voor Opklapbedkopen

Zeer degelijke kwaliteit bed.

• Christine van den Berg en Jan Siedsma
    Review voor Opklapbedkopen

Professioneel in omgang en werk

• M. Durenkamp
    Review voor Opklapbedkopen

Alles is prima gegaan. Het opklapbed is stevig en voldoet aan onze verwachtingen!

• Anoniem
    Review voor Opklapbedkopen

Prima bed. De magneten die zijn gebruikt zijn heel sterk, zou misschien wat minder mogen. Het in elkaar zetten was nog best een uitdaging maar dat lag meer aan onze slechte muur dan aan het bed zelf. Maar daarbij kregen we goede hulp via het bedrijf. Goed contact met eigenaar, zeer goede service!

• Rick Porcelijn
    Review voor Opklapbedkopen

Fijn opklapbed. Wel even flink bezig met monteren maar allemaal prima te doen en goede handleiding

• Anoniem

Goede service, mooi bed!

• Mw Haverkamp
    Review voor Opklapbedkopen

Goede service en heel mooi bed! We hebben de glossy witte voorplaat gekozen en dat staat echt heel mooi (weerspiegelt een beetje).

• Hannah
    Review voor Opklapbedkopen

Fantastisch fijn product! Het is even een werkje om in elkaar te zetten, maar prima omschreven, afgeleverd zonder een berg karton afval! Alle onderdelen aanwezig. Superblij mee! Logees slapen er heerlijk op en als er niemand slaapt neemt t weinig ruimte in beslag!

• Nick de Jong
    Review voor Opklapbedkopen

Goede levering, goede service. 1 lat was 10 cm te kort maar dat hebben prima kunnen oplossen. Ben heel tevreden, mooi opklapbed.

• Smits
    Review voor Opklapbedkopen

Kwaliteit en service voor een mooie prijs !

• Jaap
    Review voor Opklapbedkopen

geweldige constructie, bevalt berg goed