Optirise
Webwinkel voor een meer gebalanceerd leven. Producten & informatie voor een gezonde combinatie tussen inspanning & ontspanning.
8,5

• anneke vanherle
    Geverifieerde klant van Optirise

Snelle levering, makkelijk bereikbaar voor vragen.
    Bij de levering zat een beschadigde module. Meteen gemeld met foto's en zonder problemen meteen een andere gekregen. Top service.
    De EMS zelf : ( ik heb reeds professionele EMS gebruikt) arm en benen werken prima. Spieren trekken goed samen en doet wat hij moet. Buik was voor mij minder maar dit komt misschien omdat ik reeds zwaardere toestellen gewoon ben.
    Top service.

• Tessa Romero Freixo - van Dijck
    Geverifieerde klant van Optirise

Snelle levering. Helaas ontbrak er een deel. Maar dit werd echt meteen geregeld en alsnog toegezonden. De inhoud nog niet geprobeerd. Maar de service is al super goed.

• Hoe beoordeel je Optirise?

• Ben ,Belgie
    Geverifieerde klant van Optirise

Snelle respons van het serviceteam, helaas kon ik niet direct beholpen met een vraag

Antwoord van Optirise

Beste Ben,

Excuses voor de late reactie.
    De email was bij onze backoffice in de spam terecht gekomen.

Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk bij u terugkomen.

Als wij u verder nog met iets kunnen helpen, horen wij het graag.

Team Optirise

• A. Kunenborg
    Geverifieerde klant van Optirise

De impulsen zijn even wennen maar geven mij wel hetgeen waar ik naar opzoek ben geweest. Ik ben benieuwd naar de resultaten! Tevens goed verpakt en snel verzonden.

• Wesley
    Geverifieerde klant van Optirise

Bestelling in twee dagen ontvangen. Afgelopen weekend verschillende trainingsprogramma's uitgeprobeerd en wow dit voel je! Ben heel benieuwd na het resultaat over een paar weken. De EMS gel voor op de pads werkt ook perfect en is een beter alternatief dan gewoon water.

• Dinos
    Geverifieerde klant van Optirise

Snelle levering en keurig verpakt

• Gracia Monica
    Review voor Optirise

Goede service, ik was de 10% korting vergeten toe te voegen maar kreeg deze achteraf toch nog. Pakket was snel binnen.