OrangeShop.eu

OrangeShop.eu

Orangeshop.eu is dé webwinkel met unieke producten. In ons assortiment vind je verschillende producten: van fitnessapparatuur tot beautyproducten en van huishoudelijke apparaten tot hippe gadgets! Onze producten zijn uniek, van goede kwaliteit en nét even anders!
8,9
Filter 182 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 104 met beschrijving

• Els
    Review voor OrangeShop.eu

Fijne ervaring, eerder al eens via Bol, nu rechtstreeks. Pakket had iets beter verpakt mogen worden, slappe doos, maar alles is goed aangekomen. Snelle levering ook.

Antwoord van OrangeShop.eu

Dankjewel voor je positieve beoordeling Els! Veel plezier met je aankoop. 🧡 Bedankt voor je feedback op de verpakking, hier gaan we zeker mee aan de slag!

• Michel
    Review voor OrangeShop.eu

Makkelijk besteld en snel bezorgd.

Antwoord van OrangeShop.eu

Dankjewel Michel dat je de tijd genomen hebt voor deze beoordeling! Hier worden wij namelijk erg blij van. Veel plezier met je aankoop 🤗

• Hoe beoordeel je OrangeShop.eu?

• Deborah
    Review voor OrangeShop.eu

Het artikel dat ik besteld had was defect. Dat kan gebeuren, geen probleem, maar toen ik het vervolgens wilde retourneren waren ze totaal niet klantvriendelijk. Het was namelijk een groot pakket van 100cm x 100cm ik gaf aan dat ik geen eigen vervoer had en rug patiënt ben. Maar het moest toch naar een DPD pakket punt worden gebracht zeiden ze. Ik heb ze ook vertelt dat dit een heel eind lopen is. Er was gewoon niet mee te fietsen. De klantenservice gaf aan dat ze niet vaak een retour pakket laten ophalen door DPD. Ze zou mij bellen als ze iets kon regelen. Maar geen reactie meer van ze.Helaas voor mij, ondanks mijn uitleg aan de klantenservice dat het voor mij niet te doen was om het zelf weg te brengen. Als ik zelf de bestelling verkeerd geplaatst zou hebben of mij bevoordeeld bedacht had of zo iets dan snap ik dat je zelf maar het zelf moet oplossen hoe je het retourneert. Maar ze sturen mij een artikel dat niet werkt, daar kan ik niks aan doen. Dan verwacht je toch een betere klantenservice.Ik heb de doos op mijn bagagedrager moeten hijsen en vast moeten houden en zo een heel eind naar het pakket punt van DPD moeten lopen. Met mijn rug is dat eigenlijk niet te doen. Vreselijk pijnlijk. Ik bestel hier nooit meer. Simpelweg vanwege de harteloze en slechte service.

Antwoord van OrangeShop.eu

Beste Deborah, dankjewel voor je review!
    Jammer om te horen dat het niet helemaal naar wens is gegaan. Toch zijn we zeker blij met jouw feedback, dank! Ik heb dan ook direct jouw feedback doorgezet naar onze klantenservice, zij zullen hier zo snel mogelijk contact over opnemen met je. Hopelijk komen we er samen uit!

• Vullings
    Review voor OrangeShop.eu

Wij kochten de Root Slayer. Hiermee kunnen we prima grote wortelkluiten verwijderen. Goed product, met de ervaring van nu hadden we deze al jaren eerder willen kunnen gebruiken.

Antwoord van OrangeShop.eu

Hi Vullings, bedankt voor je mooie woorden en je positieve beoordeling. Zeer gewaardeerd!

• Bob Matthyssens
    Review voor OrangeShop.eu

Het product is niet handig...

Antwoord van OrangeShop.eu

Hi Bob, bedankt voor je review. Wat jammer dat je het product niet handig in gebruik vind. Maar met jou feedback kunnen we wel verder. Bedankt daarvoor.

• Wilma van Steenbergen
    Review voor OrangeShop.eu

Snelle levering de volgende dag in huis

Antwoord van OrangeShop.eu

Dankjewel voor je positieve beoordeling Wilma ! Hier worden wij echt heel blij van! 🤩

• Fabienne Fornes
    Review voor OrangeShop.eu

Mon colis est arrivé ouvert mais aucun vol 👍

Antwoord van OrangeShop.eu

Merci pour votre avis positif Fabienne ! Cela nous fait vraiment très plaisir ! 🤩 C'est embêtant de lire que votre colis était ouvert à la réception, mais heureusement vous l'avez reçu à bon port. Merci pour votre retour et nous en parlerons certainement avec notre transporteur.

• Jan

Juiste en snelle afhandeling

Antwoord van OrangeShop.eu

Dankjewel Jan, dat je de tijd genomen hebt voor deze beoordeling! 🤩 Hier worden wij echt heel erg blij van.

• John Hausmann
    Review voor OrangeShop.eu

Zeer vriendelijke klantenservice en snelle levering

Antwoord van OrangeShop.eu

Dankjewel John, dat je de tijd genomen hebt voor deze beoordeling! 🤩 Veel plezier met je aankoop

• Sjors Vos

Goed product

Antwoord van OrangeShop.eu

Dankjewel voor je positieve beoordeling Sjors! Hier worden wij echt heel blij van! 🧡

• G. Meijer

Snel geregeld en bezorgd

Antwoord van OrangeShop.eu

Dankjewel Gerrald, dat je de tijd genomen hebt voor deze beoordeling! 🤩 Hier worden wij echt heel erg blij van.

• Hans
    Review voor OrangeShop.eu

Snelle levering en een mooi product. Alleen jammer dat ik de afstandsbediening van de laser tuinlamp met geen mogelijkheid aan de praat krijg.

Antwoord van OrangeShop.eu

Hi Hans, bedankt voor je beoordeling, hier worden wij erg blij van 🤩

• Ruud Swagemakers
    Review voor OrangeShop.eu

Mooie producten, zeer goede persoonlijke communicatie, niet standaard!

Antwoord van OrangeShop.eu

Hi Ruud, dankjewel dat je de tijd genomen hebt voor deze beoordeling! 🤩 Hier worden wij echt heel erg blij van.

• Anna Kanninen

Super

Antwoord van OrangeShop.eu

Hi Anna, dankjewel voor je positieve beoordeling! Veel plezier met je aankoop. 🧡

• Sean Veenstra
    Review voor OrangeShop.eu

Niks mis mee, snelle levering en goede kwaliteit!

Antwoord van OrangeShop.eu

Hi Sean, Dankjewel voor je positieve beoordeling! Veel plezier met je aankoop. 🧡

• Hans

Prima levering

Antwoord van OrangeShop.eu

Dankjewel voor je positieve beoordeling Hans ! Hier worden wij echt heel blij van! 🤩

• AmandaB
    Review voor OrangeShop.eu

Goede webwinkel, ze leveren snel en goed.

Antwoord van OrangeShop.eu

Hi, dankjewel voor jouw 5-sterren beoordeling Amanda! Hier worden wij echt heel blij van! 🤩

• Tonnie Janssen-Engelen

Materiaal van de Orange Donkey - Microvezel Mop - Vloerwisser
    dweilstok niet echt stevig, naargelang de prijs. Ik heb er nu een van nog geen €4.- en die is net zo stevig of liever gezegd heeft hetzelfde probleem. Wat ik wel positief vind, is dat ze pas vroegen of een review, toen we het artikel al hadden kunnen gebruiken. Veel webwinkels vragen veel te snel om een review, vind ik. Je hebt het nog niet binnen of er wordt al om gevraagd. Dus dat is een dikke duim voor deze webwinkel. Ook de reactie op mijn review was er snel en ook dat is heel goed. Dus slotconclusie: materiaal te duur naargelang kwaliteit, maar aanpak van reviews enz. een dikke plus!

Hi Tonnie,

Dankjewel voor je review!
    Jammer om te horen dat het product niet helemaal naar wens is. Toch zijn we zeker blij met jouw feedback, dank hiervoor! Ik heb dan ook direct jouw feedback doorgezet naar onze klantenservice en die zullen contact met je opnemen voor een passende oplossing. Hopelijk komen we er samen uit! 🧡

Groetjes,
    Angelina

• Harold Koelewijn
    Review voor OrangeShop.eu

Goede service, snelle levering, snelle en goede klantenservice.

Dankjewel voor je positieve beoordeling Harold! Veel plezier met je aankoop. 🧡

• Frederique Meibergen

Geweldige service.
    Helaas is het product gewijzigd en doet het niet wat het beloofd , vorige verpakking en ingrediënten wel?..
    mvg Frederique

Hi Frederique,

Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat je erg tevreden bent met onze service. 🤩
    Inderdaad is de verpakking verandert van Agefit. Het artikel wordt momenteel in Europa geproduceerd, hiervoor was dit in Korea. De samenstelling van werkzame stoffen in product is zo goed als gelijk gebleven maar het kan dus inderdaad zijn dat het anders ervaren wordt.
    Hopelijk heeft dit jouw vraag beantwoordt! 🤗

Groetjes,
    Nina