OrigineelPakket.nl

OrigineelPakket.nl

Wij bij Origineelpakket.nl helpen je graag bij het samenstellen van het perfecte kerstpakket. Met thema’s, speciale verpakkingen en verrassende inhoud zit er voor iedereen een passend kerstpakket bij. Wil je het zelf samenstellen of kies je voor een kant en klare? Selecteer je liever op prijs of een categorie? Het is volledig aan jou hoe jij je pakket wilt bestellen.
9,4

• Elly
    Review voor OrigineelPakket.nl

Na een jarenlange zoektocht naar een goed bedrijf die de vertaling van onze wensen begreep, dacht ik dé connectie te hebben gevonden bij origineelpakket. nl. We zijn bijzonder vriendelijk ontvangen en hebben een fijne ervaring gehad met het samenstellen van het kerstpakket. Geen moeite werd gespaard! Gerust dat het dit jaar eens goed zou komen keek ik uit naar de kerst!

Helaas was ook dit een teleurstelling: er zaten producten in die we niet hadden uitgezocht en er waren producten zonder overleg vervangen, waardoor de 'luxe uitstraling' van het kerstpakket verloren ging. De communicatie daaromtrent ging erg moeizaam/ vroeg om een lange adem. Er waren nog meer 'dingetjes' die lastig en met zeer trage communicatie werden opgelost (uiteindelijk wel opgelost). Ik vind: als ik een bedrijf inhuur om mijn kerstpakketten te maken, dan investeer ik tijd in het kenbaar maken van mijn wensen en moet vervolgens die zorg mij uit handen worden genomen. Dat is hier helaas niet gelukt. Volgend jaar toch maar mijn eigen pakketten maken :(

• S Brunings
    Review voor OrigineelPakket.nl

Prima service en goed contact.
    Hopelijk blijft het zo persoonlijk, want dat vinden wij erg belangrijk!

• Hoe beoordeel je OrigineelPakket.nl?

• Granuband BV
    Review voor OrigineelPakket.nl

Snelle service, 100 stuks besteld en de volgende dag al geleverd!

• Gert Bloemberg
    Review voor OrigineelPakket.nl

Mooie complete pakketten en veel keuze. Er is veel mogelijk.

• Cyriel Martens
    Review voor OrigineelPakket.nl

Goede service, lekker persoonlijk. En schappelijke prijzen! Ondanks de kleine oplage.

• Pelletkachels Ter Aar
    Review voor OrigineelPakket.nl

Het contact verliep erg snel & prettig. Het pakket wat wij op het oog hadden was helaas niet meer voorradig maar samen zijn we tot een goed ander alternatief gekomen. Eindresultaat was een mooi pakket met leuke & lekkere producten in een originele verpakking (1,5 meter doos).

• Sandra
    Review voor OrigineelPakket.nl

Great service, wide range of products! Special thanks to Els, for being so patient and understanding.

• Casper
    Review voor OrigineelPakket.nl

Flexibel, snel en een unieke verpakking voor de pakketten

• JB

Persoonlijk contact.
    Snelle en duidelijke reactie op vragen

• Joost Kwinten
    Review voor OrigineelPakket.nl

Goede service, snelle reactie, alles zeer correct geregeld.

• Fabienne Schreur
    Review voor OrigineelPakket.nl

Reageren snel via mail en WhatsApp. Zijn kundig en komen afspraken na.

• Robert
    Review voor OrigineelPakket.nl

Uitstekende service, Els staat altijd aan en voor ons klaar.
    Afspraak = afspraak bij deze club.

• LeadLogic
    Review voor OrigineelPakket.nl

Vorig jaar hebben wij bij OrigineelPakket.nl onze kerstpakketten besteld en dat was perfect geregeld. Van het eerste contact tot de bezorging: persoonlijk contact zorgde voor een vertrouwd gevoel. Bedankt!