Origineletelefoonhoesjes.nl

Wij van Origineletelefoonhoesjes.nl bieden originele telefoonhoesjes aan voor een voordelige prijs! Wij vinden het belangrijk dat iedereen zijn of haar geliefde handheld kan beschermen tegen beschadigingen door dagelijks gebruik. Daarom bieden wij telefoonhoesjes aan die origineel en betaalbaar zijn. En daarnaast ook nog eens eenvoudig in huis te halen zijn!

Onze gunstige prijs/kwaliteitsverhouding in combinatie met een uitgebreide service maakt Origineletelefoonhoesjes.nl tot een unieke aanbieder van (originele) telefoonhoesjes! De producten zijn geselecteerd op originaliteit, kwaliteit en een gunstige prijsverhouding! Naast het unieke assortiment proberen wij de beste service aan te bieden! Retourneren en ruilen van producten is bij ons geen enkel probleem. Neem gerust contact op met onze klantenservice. De klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur!

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 11-01-2022 stopgezet

8,7
Filter 356 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 274 met beschrijving

• Davy Stulens
    Geverifieerde klant van Origineletelefoonhoesjes.nl

Niet gelijk de site weergaf!!!! Oplichting

• Ralf van den Heuvel

Snelle service.

• Kris De Clerck
    Geverifieerde klant van Origineletelefoonhoesjes.nl

Heb een gsm hoesje besteld en betaald op 19 december en nog steeds niet ontvangen. Ook reeds gemaild, maar geen reactie gekregen.

• Miranda Vermeulen
    Geverifieerde klant van Origineletelefoonhoesjes.nl

Super, dat ik 2 artikelen kreeg, ipv 1. Ik kreeg er 1 gratis. Fijn! Alleen jammer dat het artikel na een paar dagen kapot is gegaan. Wel snelle levering.

Antwoord van Origineletelefoonhoesjes.nl

Beste Miranda,

Dankjewel voor de beoordeling en vervelend dat de tweede touchscreen-pen een mankement vertoont.
    Daarvoor onze excuses!
    Indien het aangekochte artikel ook een mankement vertoont, vernemen wij graag van u!
    Dan zullen wij uiteraard met een passende oplossing komen!

Met vriendelijke groeten,
    Dennis

• M. Foppen
    Geverifieerde klant van Origineletelefoonhoesjes.nl

Snelle levertijd, gratis levering, mooi spul

• Maria Grunewald

Goede service

• Louis Rockx

goed hoor .

• Pascale Schepers

Veel keuze

• M. Verschoor
    Geverifieerde klant van Origineletelefoonhoesjes.nl

Leuk product keurig snel en op tijd ontvangen. Bravo

• C van Rooijen

levert vlot