Ostiumhome

Ostiumhome

Ostiumhome voor al uw deurbeslag!

• Jeff Engelbertink
    Geverifieerde klant van Ostiumhome

Onlangs mijn eerste huis gekocht en daarbij meteen de deurklinken vervangen omdat de oude piepten, kraakten en gewoon goedkoop aanvoelden. Na een beetje zoeken kwam ik uit bij de Ostium Ovada. Eerst een testpaar besteld en die voelden direct goed aan. Ook na installatie (heel makkelijk) voelen ze stevig en degelijk terwijl mijn deuren er nu chique uitzien. En niet te vergeten... de eigenaar is uiterst vriendelijk. Ik was vergeten om mijn 10% korting te gebruiken. Heb daarvoor gemaild en hij heeft mij het achteraf teruggestort.

Mijn complimenten Steven!

• Oscar
    Geverifieerde klant van Ostiumhome

Snelle levering en prima rozetje. Perfect want ik had hem snel nodig.

• Hoe beoordeel je Ostiumhome?

• Hiele Nagel
    Geverifieerde klant van Ostiumhome

Mooie kwaliteit, goede prijs, snelle bezorging👌

• Ralph van Gent
    Geverifieerde klant van Ostiumhome

De deurklinken zijn snel geleverd, een goede prijs en kwaliteit verhouding. De deurklinken waren snel gemonteerd! Zeer tevreden!

• De Waal
    Geverifieerde klant van Ostiumhome

Prachtige deurklinken!!!! Makkelijk te monteren en super snelle levering! Ik ga hier vaker bestellen!

• Helma Benders
    Geverifieerde klant van Ostiumhome

Duurde nogal een tijd voordat ik een soort van factuur ontving. Deze krijg je niet standaard wat ik vreemd vind.

Antwoord van Ostiumhome

Beste Helma,

Bedankt voor je feedback en fijn dat de producten goed bevallen zijn. Wij hebben dit inmiddels aangepast en geautomatiseerd waardoor nu iedereen een juiste factuur ontvangt.

Me vriendelijke groeten,

Ostiumhome.

• VD Meer
    Review voor Ostiumhome

Snelle levering en erg goede kwaliteit

• andre schutte
    Geverifieerde klant van Ostiumhome

Mooie producten voor een fantastische prijs , daarbij snelle hulp via whatsapp zowel telefonisch als in text kortom ! Een aanrader en nee ik heb geen aandelen 🙃

• A.A vdv
    Review voor Ostiumhome

Snelle levering en goede kwaliteit. Zilver geborsteld ziet er super uit.

• Ivo
    Review voor Ostiumhome

Super webshop. Voor de nieuwe woning hebben wij hier 5 paar deurklinken besteld. zien er bijna nog mooier uit dan op de foto's.