Outdoor Laarzen Shop

Outdoor Laarzen Shop

Webshop gespecialiseerd in outdoor laarzen
Filter 63 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 41 met beschrijving

• Laura Sepp
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

Snelle levering en de laarzen chesterfield sluit goed aan op mijn smalle benen. Tevreden!

• Wilma Tielman

Perfecte pasvorm, super service

• Hoe beoordeel je Outdoor Laarzen Shop?

• I. de Vries
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

Heb de Greenwich enkele dagen geleden gekocht. Heerlijk warm en waterdicht. Ik gebruik ze bij het uitlaten van de hond en in de tuin. Hier zijn ze heel geschikt voor. Helaas drukt de rechterschoen tijdens het afrollen op mijn tenen. Hopelijk gaat dat bij het inlopen weg. Heb een maat groter besteld dan normaal. Geschikt voor smalle hiel en bredere voorvoet. Kan zowel voor lage als hoge wreef.

• Sylvia Suijker

Heel te vreden.

• Pascale Herrebrugh
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

Snelle levering en goed verpakt. Ik was niet thuis en de bezorger had het keurig bij de buren afgeleverd.

• Martha de Jong-van Kooywijk
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

De afhandeling van mijn bestelling is prima verlopen. Keurig op tijd in huis gekregen. Alleen de bezorging is niet goed verlopen. De laarzen zouden thuis bezorgt worden, ik heb zitten wachten, maar geen bezorger gezien. Ik kreeg daarna een E-mail dat mijn laarzen in een of andere winkel waren afgegeven, omdat ik niet thuis zou zijn geweest. Waar ik dus wel weer naar toe moest gaan! Heel jammer!

• Jm Snippe
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

heel tevreden een snelle levering!

• Brigitte Prijs

Super snelle levering...top!

• Inez Geling
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

Mail met vraag over bezorging in Duitsland werd snel beantwoord. Levering verliep adequaat.

• Monique Knijnenburg
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

Snelle levering,en niet duur.