Outdoor Laarzen Shop
Webshop gespecialiseerd in outdoor laarzen

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 21-04-2023 ingetrokken

9,5
Filter 66 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 42 met beschrijving

• HS van Oudheusden

Mooie spullen

• Laura Sepp
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

Snelle levering en de laarzen chesterfield sluit goed aan op mijn smalle benen. Tevreden!

• Wilma Tielman

Perfecte pasvorm, super service

• I. de Vries
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

Heb de Greenwich enkele dagen geleden gekocht. Heerlijk warm en waterdicht. Ik gebruik ze bij het uitlaten van de hond en in de tuin. Hier zijn ze heel geschikt voor. Helaas drukt de rechterschoen tijdens het afrollen op mijn tenen. Hopelijk gaat dat bij het inlopen weg. Heb een maat groter besteld dan normaal. Geschikt voor smalle hiel en bredere voorvoet. Kan zowel voor lage als hoge wreef.

• Sylvia Suijker

Heel te vreden.

• Pascale Herrebrugh
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

Snelle levering en goed verpakt. Ik was niet thuis en de bezorger had het keurig bij de buren afgeleverd.

• Martha de Jong-van Kooywijk
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

De afhandeling van mijn bestelling is prima verlopen. Keurig op tijd in huis gekregen. Alleen de bezorging is niet goed verlopen. De laarzen zouden thuis bezorgt worden, ik heb zitten wachten, maar geen bezorger gezien. Ik kreeg daarna een E-mail dat mijn laarzen in een of andere winkel waren afgegeven, omdat ik niet thuis zou zijn geweest. Waar ik dus wel weer naar toe moest gaan! Heel jammer!

• Jm Snippe
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

heel tevreden een snelle levering!

• Brigitte Prijs

Super snelle levering...top!

• Inez Geling
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

Mail met vraag over bezorging in Duitsland werd snel beantwoord. Levering verliep adequaat.

• Monique Knijnenburg
    Geverifieerde klant van Outdoor Laarzen Shop

Snelle levering,en niet duur.

• Simone Verhavert
    Review voor Outdoor Laarzen Shop

Passen perfect, zien er degelijk uit, nu nog afwachten of ze echt waterdicht zijn. Snelle levering!

• Karin Postma
    Review voor Outdoor Laarzen Shop

Goede snelle service. En kwaliteit is super.

• Marga Spaans
    Review voor Outdoor Laarzen Shop

Goede service en snelle afhandeling. Overigens prachtige laarzen. Wel een brede hielbasis. Voor mensen die smalle voeten hebben even opletten.

• Tineke Wolters
    Review voor Outdoor Laarzen Shop

Laarzen op tijd geleverd ondanks de kerstdrukte. Mooie stoere laars voor outdoor gebruik.

• Julia Buurma
    Review voor Outdoor Laarzen Shop

Geweldige service, nadat mijn bestelling uitverkocht en ik andere uitzocht doe €10 duurder waren kreeg ik mijn nieuwe bestelling zonder pardon voor die prijs. Helemaal top.

• Madeleine Meijers
    Review voor Outdoor Laarzen Shop

snel besteld, snel en keurig geleverd. Telefoontje snel en adequaat afgehandeld. Allemaal prima. Wat beter kan is de retour procedure, veel te veel rompslomp.

• Natalie Vansteenkiste
    Review voor Outdoor Laarzen Shop

Supervlugge levering! Heel netjes verpakt!

• Liesbeth
    Review voor Outdoor Laarzen Shop

Lekker warm, snelle service en goed advies om 1 maat groter te nemen in vervband met de voering!

• Annette van Sluijs
    Review voor Outdoor Laarzen Shop

Goede en vlotte levering. Duidelijke websites en goede adviezen.
    Advies van mijn laarzen was dat ze wat klein uitvallen, dus maatje groter besteld en passen perfect! Heel blij mee