Outdoorextreme.nl

Outdoorextreme.nl

Bekijk alle reviews en keurmerken van Outdoorextreme.nl en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 05-08-2022 stopgezet

6,7

• Ruud Uphoff
    Review voor Outdoorextreme.nl

Nog niet aanraden want het ging fout, door Post NL. Outdoor Xtreme moet van Post NL verlangen dat adressen van Primera winkels, bij bestelling afkomstig uit de database van Post NL, juist zijn. (Post NL krijgt hierover van mij ook een klacht)
    Door fa Outdoor Xtreme: zorgen dat bereikbaarheid klantenservice duidelijker (nu zeer verwarrend) naar de klant worden gecommunicceerd)

• N.K
    Review voor Outdoorextreme.nl

KOOP HIER NIET!! HET ZIJN BEDRIEGERS!
    En zo te lezen hebben jullie meerdere klanten gedupeerd. Schandalig!

Ik heb hier werkschoenen besteld.
    Ik heb maat 39 maar draag zooltjes, dus koop vaak een maat groter. Bij deze schoenen had ik al gelezen dat ze ruim zaten. Voor de zekerheid toch een maat 39 besteld.

Ik heb ze aangedaan en zelfs met een zooltje zat het veel te ruim. Daarnaast sluit de schoen niet goed aan op de vorm van je voet waardoor je onstabiel staat. Ik heb de schoenen thuis gedragen en na 1 uur had ik pijn in mijn onderrug. Ik heb ze op 24 nov een mail gestuurd met het bovenstaande en aangegeven dat ik het wil retourneren. Daar moest ik wel eerst €5,95 voor betalen.

Ik heb de schoenen zonder 1 schram en netjes verpakt in de originele doos terug gestuurd.

Gister kreeg ik een mail dat mijn bestelling onderweg is. Welke bestelling, dacht ik?

Ik heb geen mail ontvangen over de status van mijn retour.

Vanochtend gebeld. Er werd mij verteld dat ze de schoenen "beoordeeld" hebben en het in slechte staat was.

Toen ik vroeg waarom ik geen mail heb ontvangen betreft de status, zei die dat ze te druk zijn.

Volgens de meneer waren ze buiten gedragen en slordig verpakt.

Dit is een LEUGEN.
    Ik gaf aan dat dit niet klopt en de schoenen in perfecte staat terug zijn gestuurd. Er werd bot gereageerd en de telefoon opgehangen!

Ik heb terug gebeld, kreeg weer de botte meneer aan de telefoon. Hij zei dat ik hem beledigd heb en heeft weer de telefoon opgehangen. Ongelofelijk!!

Service en rechtvaardigheid is hier ver te zoeken.

Jullie zijn dieven!

• Aafje
    Review voor Outdoorextreme.nl

Eerste bestelling werd geannuleerd omdat de schoen toch niet leverbaar bleek. Geld werd snel teruggestort. Paar dagen later een andere schoen (kleur) uitgekozen en bestelling opnieuw geplaatst. De levering was snel en met een doosje schoencreme erbij. Goede service!

• R
    Review voor Outdoorextreme.nl

Retour kosten voor de klant weghalen

• I
    Review voor Outdoorextreme.nl

Snelle levering, goede ruil service

• Gustaaf Stühmer
    Review voor Outdoorextreme.nl

Een grote arsortiment. Snel geleverd. Maar de vraag om het toesturen van een factuur wordt niet ingewilgd. Ik ben Zzper en heb een factuur voor afschrijving van de btw.

• Natalie
    Review voor Outdoorextreme.nl

Bestellen gaat heel makkelijk en bezorging heel snel. Groot assortiment en prijs/kwaliteit verhouding. Klantenservice pakte ons probleem tav een artikel (tent) razendsnel en adequaat op mbt de garantie. Daar zijn we heel tevreden over! Bestellen daarom graag de volgende keer weer.

• m

verkeerde maat van riem
    gelijk doorgegeven geen reakie terug ontvangen

• Rene
    Review voor Outdoorextreme.nl

Goede service en zeer klantvriendelijk.

• Ad
    Review voor Outdoorextreme.nl

Snelle levering, prima produkt, top!

• A.prins
    Review voor Outdoorextreme.nl

De klantenservice is verre van fatsoenlijk . Ik krijg de indruk dat deze shop gerund wordt door 1 of twee personen die klantenbinding niet zo belangrijk vinden. Inkopen en verkopen that's what counts .

• Rob
    Review voor Outdoorextreme.nl

De "waterdichte" schoenen bleken zo lek als een zeef. De negatieve beoordeling over deze schoenen op de site van outdoorextreme.nl wordt niet geplaatst. Er staan dus ook alleen maar positieve reviews bij de door mijn bestelde schoenen. Je wordt hier dus gewoon belazerd en voor de gek gehouden.

• Faemy Schootstra
    Review voor Outdoorextreme.nl

uitstekende service en vlot geleverd

• M. Schaefer Saccardo
    Review voor Outdoorextreme.nl

Ik heb op 03-08 een bestelling gedaan en betaald. Nu 09-08 nog steeds niets ontvangen. Ik heb een mail gestuurd waarop ik geen antwoord krijg. Toen maar gebeld, waarop ik te horen kreeg dat het nr niet beschikbaar is. Waardeloze zaak. Laat het er zeker niet bij zitten !!!

Antwoord van Outdoorextreme.nl

Geachte mevrouw Saccardo, we hebben uw beoordeling gelezen en we hebben een vakantieweek vanaf 3-8 t/m 11-8, vanaf 12 augustus worden orders weer verwerkt en zijn we weer bereikbaar, Dat is duidelijk aangegeven op de website. De vraag is wat u wilt, of we sturen uw bestelling naar u toe of we storten u het geld terug.We zullen ook op uw review reageren. Met vriendelijke groet, Siska van de klantenservice

• John
    Review voor Outdoorextreme.nl

Na de aankoop was er iets mis met mijn schoenen, dit hebben zij direct opgelost en naar alle tevredenheid. Dit vind ik echt prima service!

• René Sanders
    Review voor Outdoorextreme.nl

Uitstekende webshop om spullen te kopen. Ik kan deze winkel van harte aanbevelen!

• Chris Houthuijsen
    Review voor Outdoorextreme.nl

22 oktober 2018 Fostex tactical boots gekocht. Mede vanwege de reviews.
    Schoen zijn nu al versleten en niet meer waterdicht. Als de hak is afgesleten
    komt er door de "luchtkamers" water in de schoen en wordt de kartonnen binnenzool
    nat. Daardoor roest het metalen plaatje, wat daar zit om de zool nog wat stevigheid
    te geven. Zonder dat plaatje blijkt de zool flinterdun te zijn. Waardeloos product en
    zonde van de centen. Slechte review netjes geschreven over deze schoenen en
    die is na week nog steeds niet geplaatst.

• Nicolette
    Review voor Outdoorextreme.nl

Heel erg tevreden! Ik had woensdag besteld en had in de avond al een mail dat het verzonden was. Donderdag had ik ze binnen. Super blij mee en hele goede kwaliteit!

• Nico van den Berg
    Review voor Outdoorextreme.nl

prima service en vlot geleverd.

• Roel
    Review voor Outdoorextreme.nl

Een bush hoed gekocht die maar niet geleverd wordt, ondanks ontvangen email en track&trace code dat het artikel 1dag na bestelling vezonden is, probleem lijkt bij PostNL te liggen.
    Leveringsprobleem gemeld bij outdoorextreme die mij redelijk geïrriteerd meedeelt dat dit niet hun probleem is en outdoorextreme niet verantwoordelijk is voor leveringsproblemen, waarbij nog werd toegevoegd dat ze klanten zoals ik die hierover klagen liever kwijt dan rijk zijn. En dit terwijl een webshop ook altijd verantwoordelijk blijft voor de levering! Nooit meer outdoorextreme.

Antwoord van Outdoorextreme.nl

Beste Roel, u heeft inderdaad contact opgenomen over de levering van de hoed. En hoewel we hebben aangegeven dat we betreuren dat de vertraging bij postNL aanwezig was en wij er niet iets aan hebben kunnen doen op dat moment behalve een klacht indienen bij postNL, heeft u zelf uw ontevredenheid aangegeven dat wij daar ook onderdeel van zijn dat u niet op ons als leverancier zit te wachten op een zeer onvriendelijke wijze en de bestelling wilde annuleren. Dat kan natuurlijk maar dat heeft u uiteindelijk niet gedaan. Jammer dat u dat even vergeet als u een review plaatst.