Outdoorextreme.nl

Outdoorextreme.nl

Is Outdoorextreme.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
7,9

• Gustaaf Stühmer
    Review voor Outdoorextreme.nl

Een grote arsortiment. Snel geleverd. Maar de vraag om het toesturen van een factuur wordt niet ingewilgd. Ik ben Zzper en heb een factuur voor afschrijving van de btw.

• Natalie
    Review voor Outdoorextreme.nl

Bestellen gaat heel makkelijk en bezorging heel snel. Groot assortiment en prijs/kwaliteit verhouding. Klantenservice pakte ons probleem tav een artikel (tent) razendsnel en adequaat op mbt de garantie. Daar zijn we heel tevreden over! Bestellen daarom graag de volgende keer weer.

• Hoe beoordeel je Outdoorextreme.nl?

• m

verkeerde maat van riem
    gelijk doorgegeven geen reakie terug ontvangen

• Rene
    Review voor Outdoorextreme.nl

Goede service en zeer klantvriendelijk.

• Ad
    Review voor Outdoorextreme.nl

Snelle levering, prima produkt, top!

• A.prins
    Review voor Outdoorextreme.nl

De klantenservice is verre van fatsoenlijk . Ik krijg de indruk dat deze shop gerund wordt door 1 of twee personen die klantenbinding niet zo belangrijk vinden. Inkopen en verkopen that's what counts .

• Rob
    Review voor Outdoorextreme.nl

De "waterdichte" schoenen bleken zo lek als een zeef. De negatieve beoordeling over deze schoenen op de site van outdoorextreme.nl wordt niet geplaatst. Er staan dus ook alleen maar positieve reviews bij de door mijn bestelde schoenen. Je wordt hier dus gewoon belazerd en voor de gek gehouden.

• Faemy Schootstra
    Review voor Outdoorextreme.nl

uitstekende service en vlot geleverd

• M. Schaefer Saccardo
    Review voor Outdoorextreme.nl

Ik heb op 03-08 een bestelling gedaan en betaald. Nu 09-08 nog steeds niets ontvangen. Ik heb een mail gestuurd waarop ik geen antwoord krijg. Toen maar gebeld, waarop ik te horen kreeg dat het nr niet beschikbaar is. Waardeloze zaak. Laat het er zeker niet bij zitten !!!

Antwoord van Outdoorextreme.nl

Geachte mevrouw Saccardo, we hebben uw beoordeling gelezen en we hebben een vakantieweek vanaf 3-8 t/m 11-8, vanaf 12 augustus worden orders weer verwerkt en zijn we weer bereikbaar, Dat is duidelijk aangegeven op de website. De vraag is wat u wilt, of we sturen uw bestelling naar u toe of we storten u het geld terug.We zullen ook op uw review reageren. Met vriendelijke groet, Siska van de klantenservice

• John
    Review voor Outdoorextreme.nl

Na de aankoop was er iets mis met mijn schoenen, dit hebben zij direct opgelost en naar alle tevredenheid. Dit vind ik echt prima service!