Outdoorextreme.nl

Outdoorextreme.nl

Is Outdoorextreme.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
6,6

• N.K
    Review voor Outdoorextreme.nl

KOOP HIER NIET!! HET ZIJN BEDRIEGERS!
    En zo te lezen hebben jullie meerdere klanten gedupeerd. Schandalig!

Ik heb hier werkschoenen besteld.
    Ik heb maat 39 maar draag zooltjes, dus koop vaak een maat groter. Bij deze schoenen had ik al gelezen dat ze ruim zaten. Voor de zekerheid toch een maat 39 besteld.

Ik heb ze aangedaan en zelfs met een zooltje zat het veel te ruim. Daarnaast sluit de schoen niet goed aan op de vorm van je voet waardoor je onstabiel staat. Ik heb de schoenen thuis gedragen en na 1 uur had ik pijn in mijn onderrug. Ik heb ze op 24 nov een mail gestuurd met het bovenstaande en aangegeven dat ik het wil retourneren. Daar moest ik wel eerst €5,95 voor betalen.

Ik heb de schoenen zonder 1 schram en netjes verpakt in de originele doos terug gestuurd.

Gister kreeg ik een mail dat mijn bestelling onderweg is. Welke bestelling, dacht ik?

Ik heb geen mail ontvangen over de status van mijn retour.

Vanochtend gebeld. Er werd mij verteld dat ze de schoenen "beoordeeld" hebben en het in slechte staat was.

Toen ik vroeg waarom ik geen mail heb ontvangen betreft de status, zei die dat ze te druk zijn.

Volgens de meneer waren ze buiten gedragen en slordig verpakt.

Dit is een LEUGEN.
    Ik gaf aan dat dit niet klopt en de schoenen in perfecte staat terug zijn gestuurd. Er werd bot gereageerd en de telefoon opgehangen!

Ik heb terug gebeld, kreeg weer de botte meneer aan de telefoon. Hij zei dat ik hem beledigd heb en heeft weer de telefoon opgehangen. Ongelofelijk!!

Service en rechtvaardigheid is hier ver te zoeken.

Jullie zijn dieven!

• Aafje
    Review voor Outdoorextreme.nl

Eerste bestelling werd geannuleerd omdat de schoen toch niet leverbaar bleek. Geld werd snel teruggestort. Paar dagen later een andere schoen (kleur) uitgekozen en bestelling opnieuw geplaatst. De levering was snel en met een doosje schoencreme erbij. Goede service!

• Hoe beoordeel je Outdoorextreme.nl?

• R
    Review voor Outdoorextreme.nl

Retour kosten voor de klant weghalen

• I
    Review voor Outdoorextreme.nl

Snelle levering, goede ruil service

• Gustaaf Stühmer
    Review voor Outdoorextreme.nl

Een grote arsortiment. Snel geleverd. Maar de vraag om het toesturen van een factuur wordt niet ingewilgd. Ik ben Zzper en heb een factuur voor afschrijving van de btw.

• Natalie
    Review voor Outdoorextreme.nl

Bestellen gaat heel makkelijk en bezorging heel snel. Groot assortiment en prijs/kwaliteit verhouding. Klantenservice pakte ons probleem tav een artikel (tent) razendsnel en adequaat op mbt de garantie. Daar zijn we heel tevreden over! Bestellen daarom graag de volgende keer weer.

• m

verkeerde maat van riem
    gelijk doorgegeven geen reakie terug ontvangen

• Rene
    Review voor Outdoorextreme.nl

Goede service en zeer klantvriendelijk.

• Ad
    Review voor Outdoorextreme.nl

Snelle levering, prima produkt, top!

• A.prins
    Review voor Outdoorextreme.nl

De klantenservice is verre van fatsoenlijk . Ik krijg de indruk dat deze shop gerund wordt door 1 of twee personen die klantenbinding niet zo belangrijk vinden. Inkopen en verkopen that's what counts .