OutletPVC
Outletpvc is een webshop waar je PVC stroken /tegels kan laten leveren(diverse leveranciers) en leggen (eigen leg-service). ook voor het leveren en plaatsen van Plinten in diverse hoogten. Tevens bieden wij een onderhoud-set aan
9,3

• Chantal Epen
    Review voor OutletPVC

Zeer goed geholpen in hun showroom in Son, goede service en namen echt de tijd om te helpen met het uitzoeken van een mooie pvc vloer, de mannen hebben keurig gewerkt, goed geëgaliseerd, onze vloer ligt er strak in zoals gezegd in de showroom.

• Sanne
    Review voor OutletPVC

Wij zijn heel blij met de mooie nieuwe vloer. De medewerkers OutletPVC zijn erg klantvriendelijk en behulpzaam, zeker toen we onze datum moesten verschuiven vanwege uitloop bij de verbouwing. Een aanrader!

• Hoe beoordeel je OutletPVC?

• Maurits
    Review voor OutletPVC

Wij hadden op kort termijn een PVC vloer nodig en na contact opgenomen te hebben met OutletPVC konden zij al snel een datum inplannen, wij wisten wel al welke vloer wij wilden hebben en deze hebben zij dankzij snelle en heldere communicatie bij ons geleverd en gelegd voor een lage prijs!!

Al met al zijn wij zeer tevreden!!

• Ralph van Essen
    Review voor OutletPVC

Prima partij om je vloer door te laten leggen

• Heijstek
    Review voor OutletPVC

In 1 woord uitstekend! Goed overleg, prima communicatie, stipt op tijd, keurig werk, eerst vloer met egaline geëgaliseerd en een dag later keurig de pvc vloer gelegd. Prima werk, nette en fijne vloerleggers, kortom aan te bevelen.

• Bastiaan Vriezen
    Review voor OutletPVC

Prima bedrijf, communicatie over levering kan wel beter. Zeker een aanrader!!

• Riny Driessen
    Review voor OutletPVC

Heel tevreden, goed geholpen en heel geduldig.

• Tomas Nijssen
    Review voor OutletPVC

Zeer tevreden, duidelijk, overzichtelijke webshop. Alle informatie staat erop. Over de service ben ik ook erg tevreden, bestelling lag volgende dag netjes klaar.