Outletsportschoenen.nl

Outletsportschoenen.nl

Is Outletsportschoenen.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
9,0
3.162 klantbeoordelingen

• Wilco Kooistra
    Review voor Outletsportschoenen.nl

Twee maanden geleden via Outletsportschoenen.nl nieuwe Brooks besteld. Na twee maanden vertoonde de schoenen al ernstige slijtage waarbij de zijkanten begonnen te scheuren. Dit mag je natuurlijk niet verwachten van een merk als Brooks. Via de mail mijn klacht gestuurd en binnen enkele uren een reactie, voorstel om het op te lossen en binnen enkele mailwisselingen nieuwe schoenen besteld, oude gecrediteerd en klacht opgelost. Perfecte oplossing en super snel geregeld. Ik zeg dikke pluim!

• Julius
    Review voor Outletsportschoenen.nl

top, zeer tevreden over dit bedrijf. Snel antwoord en aflevering. Kan niet beter.

• Hoe beoordeel je Outletsportschoenen.nl?

• Joris
    Review voor Outletsportschoenen.nl

Zeer tevreden, had m'n schoenen snel binnen na bestelling. Heb ze laatst helaas retour moeten sturen, vanwege een fabrieksfoutje. De klantenservice was erg behulpzaam en ik ben naar volledige tevredenheid geholpen!

• Maarten
    Review voor Outletsportschoenen.nl

Perfect. Mooie Asics hardloopschoenen voor een scherpe prijs. Snel geleverd en netjes ingepakt met een attente boodschap erbij.

• Dennis
    Review voor Outletsportschoenen.nl

Mijn zoon is ontzettend blij met zijn mooie Cruyffies! Snelle levering én geweldige service! Bedankt!

• Ronald van der Veen
    Review voor Outletsportschoenen.nl

Recent in overleg een paar Asics voor garantie terug gestuurd.
    Deze mocht ik zonder bijbetaling omruilen. Of eventueel met bijbetaling omruilen voor andere schoenen.
    !!! super geregeld !!! A+ verkoper !!!

• Birgit Daniels
    Review voor Outletsportschoenen.nl

We hadden hier al eerder schoenen besteld en hebben zelden zo'n goede service gehad. Bij deze bestelling hadden we wat kwaliteitsprobleempjes, maar deze zijn zonder problemen en met dezelfde uitstekende service goed opgelost. We komen zeker nog eens terug. Ga zo door!

• José Maria
    Review voor Outletsportschoenen.nl

Een paar Quick damessneakers besteld en binnen 2 dagen in huis. Helemaal naar wens!
    Nog contact gehad via email, en dat verliep ook uiterst correct.
    Een klantvriendelijk bedrijf!
    En fijne lage prijzen!

• Esther
    Review voor Outletsportschoenen.nl

Ik ben heel tevreden over het verloop van mijn bestelling!

• Co
    Review voor Outletsportschoenen.nl

Twee paar hockeyschoenen besteld voor mijn zoon. Helaas waren ze beide niet goed qua maat. Wij hebben toen besloten dat het beter was zelf naar de winkel te gaan. De schoenen gratis retour gestuurd en binnen twee dagen ontving ik een email dat de schoenen ontvangen waren en dat mijn rekening gecrediteerd zou worden. Dit is direct gebeurd. Ik zal, als ik schoenen nodig heb, zeker weer naar deze internetwinkel gaan.
    Fantastische service. Alleen maar lof!