P.W. Akkerman Amsterdam

Voor al uw luxe pennen met gravering!
9,2

• Eddy
    Review voor P.W. Akkerman Amsterdam

Na mijn bestelling waarin ikzelf de foute potloodvullingen had besteld, heb ik telefoon gekregen van dit bedrijf om mij hiervan te verwittigen. Zij zillen zelf de uiste vullingen meezenden.. super service, waarvoor mijn dank

• Mariek
    Review voor P.W. Akkerman Amsterdam

Leren Succes agenda omslag online besteld. Bij ontvangst van het pakketje blijkt dat het lipje waarmee je de agenda sluit half afgescheurd is. Erg slordig en bovendien; zo ga je toch niet met klanten om? Ook zit de agenda niet in een doosje of omverpakking. Vrees dat ik gewoon een kapot winkelmodel o.i.d. toegestuurd heb gekregen. Dank P.W. Akkerman!

• Hoe beoordeel je P.W. Akkerman Amsterdam?

• Durk Janus
    Review voor P.W. Akkerman Amsterdam

Van Mont Blanc Meisterstück balpen kwam 'pen punt' niet in comfortabele schrijfstand. Serieuze aandacht van RICK! Nieuw exemplaar ernaast, inderdaad. Komt meer voor, helaas weinig aan te doen. Professionele aandacht en eerlijk antwoord.
    Waterman vulpen met afgebroken pendeel-inkthouder. (Garantie van 10 jaar al voorbij). Weer professionele aandacht. RICK in magazijn/werkplaats (?) naar passend onderdeel gezocht en gevonden! Duurste deel vulpen... Speciaal prijsje gemaakt. Deal en mijn probleem opgelost.
    Deze behandeling bewijst weer het belang van de "gespecialiseerde vakhandel". PWA absolute aanrader, mooie zaak, prachtige collectie schrijfwaren, plezierige en professionele aandacht voor de klant. TOP.
    Voor schrijfwaren rijden we voortaan even om naar Amsterdam.

• Henk de Waal
    Review voor P.W. Akkerman Amsterdam

Fout geconstateerd in website. Gravering voldoet niet aan wat is overeengekomen. Gebeld maar afgewimpeld met verzoek om mail te sturen. Mail gestuurd maar dus nooit antwoord gekregen. Vervelend om iemand een kostbare pen kado te doen met een opschrift dat niet overeenkomt met die van de bestelling.
    Slechte beoordeling is voor Firma PW Akkerman blijkbaar geen reden om contact op te nemen om tot een oplossing te komen. Sinds 12 augustus niets meer gehoord. Tja fatsoen is vandaag de dag niet meer vanzelfsprekend.

• Jamie
    Review voor P.W. Akkerman Amsterdam

Fijn dat de vulpen in voorraad was en gelijk verzonden werd! Netjes verpakt! Mooie vulpen! Schrijft soepel! Blij mee!

• henk
    Review voor P.W. Akkerman Amsterdam

Snelle en goede service. Vulling binnen week nagestuurd!

• Kei
    Review voor P.W. Akkerman Amsterdam

The pen shop impressed me with good items. It was a pleasant experience.

• C.K.Park
    Review voor P.W. Akkerman Amsterdam

One of the best Dutch pen shops I have ever used.
    Email response was quick and delivery was quick.
    The product was in perfect condition.
    Will use this shop again.

• Peter Zwaard
    Review voor P.W. Akkerman Amsterdam

Zeer goede service en vakkundig advies.
    Zeer toegankelijk in de communicatie. Alle tussenstappen werden via mails op een zeer persoonlijke manier gecommuniceerd.
    Mijn vulpen (Sailor 1911) werd door hen naar mijn wensen samengesteld.

Zeer tevreden !!!!

• Evaluna
    Review voor P.W. Akkerman Amsterdam

Goede service en mooie cadeauverpakking!

• Ron van Helvoirt
    Review voor P.W. Akkerman Amsterdam

Mijn product bleek defect bij ontvangst. Na retour en door Akkerman gecontroleerd bleek bij ontvangst opnieuw een defect. De communicatie via mail en per telefoon is ronduit slecht. Steeds dien ikzelf contact op te nemen. Inmiddels zijn er bijna 2 maanden verstreken en er is nog geen nieuw exemplaar gestuurd(!)

Antwoord van P.W. Akkerman Amsterdam

Beste Ron,

Bij deze even een terugkoppeling omtrent uw vulpen. Vervelend dat dit zo is gelopen en dat de vulpen inderdaad defect blijkt te zijn, ondanks herziening in onze winkel.

Aan de hand van uw onderstaande verzoek om het geld terug te storten, heeft mijn collega dit verzoek ingewilligd op 2 oktober, om 12:57.

Wij vinden uw één sterren recensie in dit geval dan ook niet geheel terecht, aangezien u het volledige aankoopbedrag terug heeft gekregen. Bij deze willen wij u dan ook graag verzoeken om uw recensie te herzien.