PMOT
Leverancier van uitdagend techniek materiaal
voor school en pariculier
9,6

• Joëlle
    Review voor PMOT

Fijne, snelle service: goed advies en contact. Daarnaast ook nog eens zeer attent! Uiterst tevreden :)

• M.Bosker
    Review voor PMOT

Product bleek toch niet op voorraad en geld kwam pas na 10 dagen terug.

Antwoord van PMOT

De beoordeling is wel aangepast van ik krijg mijn geld niet terug naar betalen naar 10 dagen.

• Hoe beoordeel je PMOT?

• Petra Snel
    Review voor PMOT

Zeer vlotte levering van verschillende losse onderdelen.
    Nu alle sets van Gigo Gear weer compleet.
    Zo kunnen onze leerlingen goed van start na de zomervakantie!

• Sieger
    Review voor PMOT

Zeer tevreden over de service van PMOT. Snelle en goede communicatie en prima service, ook als er eens iets niet helemaal goed gaat. Echt zeer tevreden.

Zocht (en vond) een vierkante priem van Narex. Zoals gezegd zeer snel in huis en tegen een meer dan schappelijke prijs. Aanrader!

• Jimbo
    Review voor PMOT

Had als particulier een els/priem nodig, ben tevreden van Narex, en PMOT was één vd weinige webwinkels die de priemen van Narex kon leveren, en dan nog aan een zéér schappelijke prijs.

Snelle levering, degelijk verpakt: tevreden klant!

• Sander Dorst
    Review voor PMOT

In verband met het opzetten van een LearnLab voor onze vereniging heb ik contact opgenomen met PMOT en enkele materialen besteld. De ervaringen met PMOT zijn uitstekend. Niet alleen om de materialen die geleverd worden, maar zeer zeker ook om de enorme expertise die PMOT heeft op het gebied van techniek in de basisschool. Die expertise uit zich in een heldere visie en de daarbij behorende producten. Zowel de Makeblock mBot als de Makeblock Codeybot zijn zeer leerzame robots, die op eenvoudige wijze te besturen zijn via de iPad.
    Het materiaal Artec Robotica Advance heeft ongekend veel mogelijkheden die nu al goed bruikbaar zijn en met de Nederlandstalige leerlijn nog krachtiger zullen worden.
    De aftersales (snelheid van reageren en anticiperen op vragen) is ongekend goed!

• Henk Janssen
    Review voor PMOT

Was altijd een fan van Lego Education, maar ben nu overgegaan op Gigo. Hoge kwaliteit, betaalbare prijs, goed bruikbaar in de klas. De eigenaar heeft erg veel kennis over hoe techniek in de klas vorm gegeven kan worden. PMOT een echte aanrader

• Gijs Terlaak Poot
    Review voor PMOT

Zeer vlotte levering van zorgvuldig ingepakte bestelling. Het bestelde product (Topman zaag met verstelbare geleider) geeft een heel goed resultaat. De gebruiksaanwijzing is in de engelse taal maar erg duidelijk met veel afbeeldingen. De beoordelingsmogelijkheden van Webwinkelkeur gaan niet verder dan "Goed" maar voor dit product zouden ze eigenlijk nog de keuze "Uitstekend" moeten toevoegen. Dit was mijn eerste ervaring met fa. PMOT en ik was op deze website geattendeerd door een vriend van me die al ervaring had met deze firma. Inderdaad een aanrader!

• Technibos
    Review voor PMOT

Technibos, goede snelle levering van de Gigo-onderdelen, dezelfde week al in huis.

• Fons Alkemade
    Review voor PMOT

De mBot die ik bestelde (om te gaan gebruiken op de basisschool in Haarlem waar ik techniekcoördinator ben) was zeer snel in huis. En dan ook nog die 20% korting! Fijn dat er een directe lijn is met de eigenaar van PMOT, dan zijn vragen snel beantwoord.

• Rik Kuiper
    Review voor PMOT

Uitstekende service en bijvoorbeeld echt hele mooie (Jansen techniek) tafels en goed gereedschap (vlot geleverd en met service als er bijvoorbeeld een dopje van een tabouret kapot is gegaan bij transport). Voor mijn basisschool in Amsterdam (www.natuurentechniek.nl) heb ik een mBOT besteld. Een robot die zelf in elkaar wordt gezet en met Scratch is te programmeren vanaf de iPad. Mooi materiaal, kinderen zijn wild enthousiast, zie hier: https://www.pmot.nl/winkel/makeblock-mbot-blue-tooth/ Gefeliciteerd met 20 jaar PMOT!

• Fred Kok

PMOT 20 jaar!
    Gefeliciteerd!
    Reactie van een tevreden klant die in de afgelopen 20 jaar weleens Techniekmateriaal bestelde voor een basisschool.
    Groeten: - Fred

• Daisy Dolstra
    Review voor PMOT

Uitstekende service en kwalitatief uitstekende producten.

• Hielko Jonker
    Review voor PMOT

Ik werk al meer dan 5 jaar op een basisschool in Roden met de gigo bouwdozen en de kinderen vanaf groep 6 zijn dol enthousiast. Het is prachtig materiaal en een aantal kinderen vragen mij, mogen wij zelf ook wat bedenken opa Hielko? Ik zeg altijd alles mag en ze maken dan de mooiste dingen. Ook de dozen over waterdruk zijn fantastisch en de door zonne energie doen het zeer goed. Voor informatie jonkerworks@hotmail.com

• Patrick van der Veen
    Review voor PMOT

Vlotte afhandeling, goed materiaal. Niets op aan te merken.

• Haakmeer
    Review voor PMOT

Het was fijn dat jullie zelf door hadden dat de portokosten voor mijn kleine pakketje te hoog waren. Jullie hebben het vlot en goed afgehandeld. Bedant daarvoor!Bestelnummer: 387

• jufjannie.nl
    Review voor PMOT

Ging iets mis bij de levering. Kreeg zelfs een telefoontje of de zaag al binnen was. Toen deze er nog niet bleek te zijn werd er meteen aangeboden een nieuwe te sturen. Deze kwam de volgende dag aan.

• De Jong
    Review voor PMOT

3 Japanse zagen besteld. Snelle reactie op een vraag, goed product, snel verzonden, goed verpakt. Aanrader.

• j van beckhoven

Jan:
    ik had enkele dozen van GiGo aangeschaft op gebied van duurzaamheid en techniek. De levering was bijzonder snel en compleet en goed verpakt. Onze kleinkinderen ( 8,9 en 10) mochten de uitdaging aan om zonder ondersteuning een van de voorbeelden te bouwen. Het was net grote technische lego, de plaatjes waren goed te volgen en vooral auto die reed met de watertechniek scoorde heel hoog. een echte aanrader!

• Klusserjohan
    Review voor PMOT

Duidelijke communicatie en snelle levering. De zaag was keurig beschermend verpakt. Het teveel voor verzending in rekening gebrachte was een dag na ontvangst al teruggestort. Keurig!