POELWEB Speelgoed & Footwear

POELWEB Speelgoed & Footwear

Online webwinkel/groothandel in duurzame speelgoed- en footwear producten.
Filter 608 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 607 met beschrijving

• VS uit Vld
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Goede prijzen en prima leveringen

Beste klant,
    Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om deze prachtige review en beoordeling te plaatsen. Dat waarderen wij heel erg. Wij zien je graag weer terug op onze webshop. Vriendelijke groet van het POELWEB team.

• Sisi
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Superfijne webshop, megasnelle verzending en heel vriendelijk! Je merkt echt dat hier lieve mensen achter zitten.

Beste Sisi,

• Hoe beoordeel je POELWEB Speelgoed & Footwear?

• Petra

Snelle levering , goede communicatie

Beste Petra,

• Esther
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Mooie loop-duwkar en goede service

Beste Esther,

• Jan
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Hele snelle levering. Product zijn naar onze zin

Beste Jan,

• Anand
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Goede tuinklompen, ben er erg blij mee!

Beste Anand,

• Liesbeth
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Leuke producten. Snelle en goede service. Deels gerecylde verpakking. Duidelijk retourbeleid.

Beste Liesbeth,

• Arjen
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Duidelijke site, goede produktomschrijving, makkelijk bestelproces, snelle verzending, oftewel; zeer te spreken over Poelweb! En ook nog eens een attentie bij de bestelde artikelen....

Beste Arjen,

• Niet

Snelle levering, perfecte spullen

• Bianca
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Super snel geleverd en netjes verpakt👍

Beste Bianca,

• Laura
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Snelle levering en prima mogelijkheid om artikel te ruilen voor een andere maat

Beste Laura,

• Robert
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Lage prijzen, en hele goede service!

Beste Robert,

• Tuinschoenen

Perfect bezorg ,

• Coco
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Lang gezocht door MS patient en jullie hebben mijn sokken , warm en vooral antislip ze zijn geweldig

Beste Coco,

• Ronald Siersma
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Snelle levering, aantrekkelijke prijs en keuze voor afhaalpunt

Beste Ronald,

• Marian
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Prima bezorging: netjes op tijd en verpakt. Slippers waren zoals beloofd op site.

Beste Marian,

• bird nu

Goede levering

• J
    Geverifieerde klant van POELWEB Speelgoed & Footwear

Netjes verpakt en het speelgoed voor de kinderen was zelf als een cadeautje ingepakt.