PS Toys
PSToys.nl is dé online speelgoedspecialist van Heerhugowaard en Broek op Langedijk, met speelgoed voor jong en oud.
Gelukkig leveren wij niet alleen aan speelgoedfanaten in Noord-Holland, maar ook in de rest van het land.
Zo kan iedereen genieten van al het leuks, indrukwekkends, moois, grappigs en spectaculairs dat PSToys.nl in de online schappen heeft liggen.
Van Lego, Duplo en Playmobil tot raceauto's, speelhuisjes, blokkenkarren, boemerangs, kaart-, bord- en gezelschapsspellen, schaatsen, trampolines, treinsets, schommels, kinderfietsen, poppen, theeserviesjes, dobbelstenen, zandbakken en ga zo maar door... Bij PSToys.nl ben je als een kind zo blij en raak je niet snel uitgekeken. Wekelijks wordt het assortiment weer aangevuld met nieuwe artikelen.

Erg fijn als je geen inspiratie hebt voor een cadeau voor een kinderfeestje of als de feestmaand weer in zicht komt.

PS: de producten zijn bijna altijd op voorraad en dus direct leverbaar.
9,1
5.649 klantbeoordelingen
Filter 1061 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 767 met beschrijving

• Mark Stuivenwold
    Geverifieerde klant van PS Toys

Ik moet al beoordelen voordat ik mijn bestelling in huis heb. Bestellen online is prima, nu maar hopen dat de bestelde spullen snel worden afgeleverd.

• Toon Ruijs
    Geverifieerde klant van PS Toys

Snelle bezorging en uitstekend product!

• Hoe beoordeel je PS Toys?

• Leo Pape

snelle levering

• Henk Bouwens
    Geverifieerde klant van PS Toys

Sneller leveren en op de hoogte houden hoelang het nog duurt voor pakket binnenkomt

• Martijn Blom

Snel en netjes geleverd

• Elroy Maarschalkerweerd
    Geverifieerde klant van PS Toys

Goedkoop en snellen levering.

• Pauline Linders

Goeie service

• Dagmar Kuipers-Bos

Snelle en goede service

• K.J. Hamstra

Erg netjes verzorgd

• Katie Passier
    Geverifieerde klant van PS Toys

Bestelling is snel geleverd en goede kwaliteit