PS Toys
PSToys.nl is dé online speelgoedspecialist van Heerhugowaard en Broek op Langedijk, met speelgoed voor jong en oud.
Gelukkig leveren wij niet alleen aan speelgoedfanaten in Noord-Holland, maar ook in de rest van het land.
Zo kan iedereen genieten van al het leuks, indrukwekkends, moois, grappigs en spectaculairs dat PSToys.nl in de online schappen heeft liggen.
Van Lego, Duplo en Playmobil tot raceauto's, speelhuisjes, blokkenkarren, boemerangs, kaart-, bord- en gezelschapsspellen, schaatsen, trampolines, treinsets, schommels, kinderfietsen, poppen, theeserviesjes, dobbelstenen, zandbakken en ga zo maar door... Bij PSToys.nl ben je als een kind zo blij en raak je niet snel uitgekeken. Wekelijks wordt het assortiment weer aangevuld met nieuwe artikelen.

Erg fijn als je geen inspiratie hebt voor een cadeau voor een kinderfeestje of als de feestmaand weer in zicht komt.

PS: de producten zijn bijna altijd op voorraad en dus direct leverbaar.
9,1
8.842 klantbeoordelingen
Filter 3001 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1929 met beschrijving

• Anja Jorissen

Mooie prijzen snel levering

• Jannet Hempen
    Geverifieerde klant van PS Toys

• Hoe beoordeel je PS Toys?

• Ineke vd Born
    Geverifieerde klant van PS Toys

Keurig op tijd bezorgd. En netjes verpakt.

• Margriet Schermer
    Geverifieerde klant van PS Toys

Service oké. Alleen de pionnetjes stonden een beetje wiebelig.. we hebben de onderkant even afgeschuurd.

• Clark Boskman
    Geverifieerde klant van PS Toys

Goed product en een goede snelle levering die op tyd bezorgd werd !

• Astrid Van der Aa

Snelle en nette levering

• Nico Gloudemans

Prima geregeld 👍

• Netty van Echteld
    Geverifieerde klant van PS Toys

Het bestelde artikel werd snel bezorgd….prima!

• Rewan Groenveld
    Geverifieerde klant van PS Toys

Beste prijs voor het artikel dat ik zocht. Ik woon vlakbij dus kan het ophalen om verzendkosten te besparen.Het contact liep super.

• Jeroen Rimmelzwaan
    Geverifieerde klant van PS Toys

Goede service en scherpe prijzen