PS2Gameshop.nl

PS2Gameshop.nl

GooHoo is dé online specialist op
het gebied van gebruikte maar
hoogwaardige producten.
9,2

• riekie

ja heel snel

• Marlon
    Review voor PS2Gameshop.nl

Console, accessoires en spellen zijn in uitstekende conditie en precies zoals beschreven aangekomen. De tweedehandse producten zijn zo goed als nieuw en goed verpakt voor de reis. Erg tevreden met deze aankoop.

• Hoe beoordeel je PS2Gameshop.nl?

• Björn
    Review voor PS2Gameshop.nl

Snelle levering, alles goed ontvangen.
    En in zeer goede staat.
    Super 👍

• Jelle
    Review voor PS2Gameshop.nl

Snelle en correcte bestelling, spelletjes zien er nog perfect oké uit, wel lichte gebruiksporen op verpakking maar dat is uiteraard logisch als je een old school ps2 game koopt!

• Engels
    Review voor PS2Gameshop.nl

uitstekende prijzen en uitstekende service

• anoniem
    Review voor PS2Gameshop.nl

spel doet het niet ,ik heb het extra laten polijsten ,ook word beweerd dat alles extra gecontroleerd word ,mijn spel dus niet,terug sturen kost ook weer geld,dus om extra kosten te beparen zit ik nu met een spel dat het niet doet,kortom ik ben niet tevreden en zal ook niks meer bestellen.

• Anoniem
    Review voor PS2Gameshop.nl

Werkt goed en naar behoren, prijs kwaliteit goed, wel jammer als je zilver besteld maar zwart binnen krijgt. Zou fijn zijn eerst contact erover te krijgen dat wellicht zilver niet beschikbaar is

• Eise
    Review voor PS2Gameshop.nl

Goede prijzen, uitstekend aanbod, makkelijk betalen met genoeg keuze qua mogelijkheden. Verzending is ook oke.

• Hans
    Review voor PS2Gameshop.nl

Snel en degelijk verpakt.

• Fattore silvia
    Review voor PS2Gameshop.nl

Geweldige service, goed kwaliteit, snel levering

• Aschwin Postma

Super, niks te klagen!

• Bj

Geweldige service

• David
    Review voor PS2Gameshop.nl

correct. vlugge respons... een tevreden klant

• Tom van den Berg
    Review voor PS2Gameshop.nl

De website is prima. De bestelling verloopt soepel en snel. In goede staat alles ontvangen. Een aanrader. laat je games extra polijsten dit is een top service.

• Alexander Setoebun

Snel geleverd...top

• Fer

Helemaal top!

• Henno
    Review voor PS2Gameshop.nl

Top product voor een leuk prijsje

• Kayleigh
    Review voor PS2Gameshop.nl

Duidelijke gegevens, en snelle levering. Doos was alleen erg beschadigd maar verder niks aan het product. Top webshop!

• Mac
    Review voor PS2Gameshop.nl

Super service en levering, koop hier altijd al mijn spellen.

• Joop Langeveld
    Review voor PS2Gameshop.nl

Goede service. Alles wat besteld is, netjes op tijd afgeleverd. Er was 1 product niet op voorraad (de groene). Kreeg meteen bericht en na overleg andere kleur gekozen en die was meteen de volgende dag binnen.
    Klantgericht gedacht. Koop hier zeker vaker.