PS3GamesKopen.nl

PS3GamesKopen.nl

GooHoo is dé online specialist op
het gebied van gebruikte maar
hoogwaardige producten.
9,1

• Slechte service en communicatie
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Dit bedrijfje heeft lak aan de wensen van de klant. Er wordt totaal niet geluisterd, en bestellingen worden zonder reden de prullenbak ingegooid. Na weken vragen naar de reden, kwam het andwoord dat ik in het verleden een aantal dingen retour had gestuurd, waar zij zelf mee akkoord zijn gegaan en heb laten zien in een video dat het defect idd aanwezig was, en dat dat niet de bedoeling was. Nog nooit, nooit heb ik 1 game retour gestuurd. 80+ bestellingen, 2500 euro, en wordt er niet met de klant gecommuniceerd, want dat zal wel teveel werk zijn. Daarbij zijn de prijzen veel en veel te hoog. Vergelijking 10 games met een ander bekend bedrijf, moet je bij goohoo ruim 100 euro meer betalen voor hetzelfde (en zelfs beter). Als er een doosje kapot is, wat vaak voorkomt, vanwege de slappe enveloppe waarin het verstuurd wordt, moet je door tal van hoepels springen om een ander doosje te krijgen. "wij willen een bewijs zien, zodat we de schade op kunnen nemen" jip, een ps3 doosje van 50 cent. En het laaste wat ik terug heb gestuurd, en ook duidelijk in een video heb laten zien, was een ps4 slim waar de hdmi het niet van deed. Hierover heb ik nooit meer iets van vernomen wat er nu persies aan de hand was, want de klant informeren is nou niet bepaalde de sterkste kant van goohoo. Nee, de klant bestellingen laten doen, en dan achter mijn rug om, zonder mij ook maar te informeren, elke keer de bestelling in de prullenbak te gooien, en je hebt geen idee waarom. Zelfs na inschakelen webwinkelkeur duurde het nog ruim 2 weken voordat er eens een antwoord kwam. Niet tevreden, geld terug zeggen ze dan. Tsja, klantenservice wat is dat? Zoek dat maar eens op goohoo!

• Ylona
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Snelle levering, altijd spellen van goede kwaliteit. Ik en mijn zoontje hebben veel plezier met gamen samen

• Hoe beoordeel je PS3GamesKopen.nl?

• Rob Lucas
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Inderdaad vandaag besteld morgen in huis,als nieuw geen krassen,controller was ook prima,alleen voor een game van 23 euro had ook boekje bij mogen zittenvan mij.Maar ja mag de pret niet drukken,6 games besteld en een controller,allemaal prima en werkend

• Philippe
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Mooie prijzen en goed service

• Jordy
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Zeer Snelle levering, goede klantenservice met een redelijk snelle reactie. Klein werkpuntje is dat de inventaris niet altijd klopt. Vb. een 2-tal keren een game willen kopen waarbij staat op voorraad en dan blijkt hij niet op voorraad te zijn. Ze geven wel meteen de optie om je geld terug te krijgen of in te wisselen voor een andere game.

• Gerrit
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Goedkoop een ps3 en toen er een klein onderdeel was mis gegaan (geheugen uitbreiding) werd er een 500Gb harddisk gestuurd. Erg blij mee.

• Barbara
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Goede service en snelle levering.

• Marcel
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Prima prijzen, snel en netjes bezorgd

• Brett
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Super ps3 goeie omschrijving super service.

• Corné

Ik heb hier goede ps3 gekocht werkt zeer goed

• Mercedes
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Spellen snwl bezorg, netjes verpakt en dat voor een nette prijs 😉

• Peter
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Zeer tevreden om terug een ps3 te hebben,nu kan ik mijn collectie games doorgeven aan mijn zoontje

• Klasse 2de hands
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Prijs is laag en levering van hoog niveau

• Lin
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Snelle levering. Goede prijzen.

• Daniël
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Prijzen zijn bij sommige dingen redelijk duur maar producten zijn erg goed! Had op meerdere plekken een Guitar Hero gitaar gekocht en die gingen steeds snel stuk, deze bleef na anderhalve maand intensief spelen het goed volhouden!

• Joke
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Snelle levering en een goed produkt👍

• alexis D.
    Review voor PS3GamesKopen.nl

alles is mooi verpakt en zorgvuldig behandeld geweest .Ook de prijzen zijn perfect betaalbaar .
    top .

• Seth koerber
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Spelletjes in zeer goede staan ben zeer tevreden

• van hal
    Review voor PS3GamesKopen.nl

snelle levering en goed service als er wat mis is

• N
    Review voor PS3GamesKopen.nl

Snelle levering. Ps3 was in zeer goeie conditie en goedkoop.