PSGameShopper
Onze andere website, alles m.b.t webwinkelkeur is exact hetzelfde als WiiGameShopper.nl
9,1
Filter 354 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 215 met beschrijving

• Smush
    Geverifieerde klant van PSGameShopper

snelle levertijd en goede prijzen

• Rafal Korczynski

Incredable speed...😄

• Hoe beoordeel je PSGameShopper?

• Errol Larmonie
    Geverifieerde klant van PSGameShopper

Telefonisch niet goed bereikbaar. Console die ik kocht was defect. Via de mail wel gelijk reactie en geld terug kunnen vragen.

Antwoord van PSGameShopper

Helaas zitten wij op een vrij nieuw bedrijventerrein waardoor we niet altijd goed bereik hebben hier, maar we hebben een hele mooie chatfunctie op de website die goed werkt voor direct contact en we reageren altijd zeer snel op email. Jammer dat de PS4 toch een defect bleek te hebben. Inmiddels is hij al gerepareerd.

• Martijn Van denzen
    Geverifieerde klant van PSGameShopper

retour voorwaarden zijn beetje vreemd. ik moet mijn retourzendingen met track and trace versturen wat weer extra kosten opleverd tov een brievenbuspakket

Antwoord van PSGameShopper

U mag het ook altijd versturen met brievenbuspost dat is dan alleen wel op eigen risico aangezien dat niet te verifieren is. Dit is ook de reden waardoor wij zelf uitsluitend versturen met track en trace code.

• Bram Bruinsma

Goede service, snelle levering

• Edith Arts
    Geverifieerde klant van PSGameShopper

1 spel deed het niet, nadat ik ze mailde heb ik meteen een andere opgestuurd gekregen nog duurder spel ook. Netjes

• kees rozemalen
    Geverifieerde klant van PSGameShopper

snel en correcte levering goede kwaliteit

• Joost Cappon
    Geverifieerde klant van PSGameShopper

Supersnelle levering en heel goed verpakt, heel tevreden

• giano tommelein
    Geverifieerde klant van PSGameShopper

Was een beetje op mijn hoede omdat ik de website niet ken maar alles is vlot verlopen, ik kreeg genoeg updates op waar mijn pakje was en het is geleverd en van goede kwaliteit.

• Marten Withaar
    Geverifieerde klant van PSGameShopper

Goede service en snelle levering