PT Beveiliging

PT Beveiliging

Verkoop van beveiligings producten.

• Robert Bregman
    Review voor PT Beveiliging

Goede service en zeer vakbekwaam

• Luxer-Wonen.nl
    Review voor PT Beveiliging

Onderhoud laten doen voor ons alarmsysteem. Klantvriendelijk, denkt met je mee en geen onnodige kosten. Waar ik dacht dat iets moest worden vervangen, wordt het gewoon gerepareerd. Top!! Een echte aanrader! Ga zo door!!

• Hoe beoordeel je PT Beveiliging?

• Robbers
    Review voor PT Beveiliging

Snel en tegen gunstige voorwaarden brand- en inbraakalarm aangelegd. Ook onderhoud en opvolging bij alarmmelding geregeld.

• Verheij
    Review voor PT Beveiliging

PT beveiliging heeft bij ons ook camera's opgehangen.
    De persoon zelf is al een 10 waard zo klant vriendelijk.
    hij leverde heel netjes werk, dit bedrijf beveel ik echt aan.
    super.

• Joey

In 1 woord super!

• PH Doesburg
    Review voor PT Beveiliging

Prettig persoonlijk advies, met goede installatie en netjes weggewerkt.
    Zou zo weer opnieuw door deze man alles laten installeren.
    Helemaal top.

• Danny Hessing
    Review voor PT Beveiliging

Heel erg blij met ons alarm van Jablotron! Erg vriendelijk geholpen door Patrick en alles werkt super! En mocht je iets niet snappen of er is iets dan komt Patrick gelijk langs om het op te lossen! Goede prijs voor een luxe alarmsysteem met alles erop en eraan. Wij voelen ons veilig thuis ;-), zeker iedereen aan te raden

• Pieter
    Review voor PT Beveiliging

Snelle en correcte levering van de bestelde producten.

• A.Ariens
    Review voor PT Beveiliging

Montage zeer zorgvuldig en perfect geregeld. Latere uitbreiding ook snel verzorgd en alles met een goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Bij een melding ( na later bleek door wapperende gordijnen) tijdens verblijf in het buitenland is door de heer Trefflich de centrale op ons verzoek direct op afstand gedeactiveerd. Ook zijn de toegangspriveleges voor mijn zoon onmogelijk aangepast zodat deze via het alarmsysteem ook per telefoon kan bedienen. Kosten werden niet in rekening gebracht en dat noem ik toch optimale service!

• Lunet Kok
    Review voor PT Beveiliging

Zeer vakkundig alarm en camera's aangelegd. Duidelijke uitleg omtrent gebruik ervan. Zeer zeker een aanrader! Betrouwbaar persoon en super goede nazorg!

• Froukje Sanders
    Review voor PT Beveiliging

Offerte aanvraag gedaan via de website. Een zeer uitgebreide offerte ontvangen met daarin alles artikelen duidelijk vermeld. Tegen een mooie prijs alles laten installeren door Patrick (monteur). Vriendelijke man met een duidelijk verhaal. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf!!!

• Dennis
    Review voor PT Beveiliging

Voor het eerst contact gehad met dit bedrijf. Werd direct zeer netjes te woord gestaan en er werd alle tijd voor me genomen. Had een bewegingsmelder besteld en ik heb samen met de verkoper telefonisch de installatie voltooid. Helemaal top.

• Jasper
    Review voor PT Beveiliging

Via PT Beveiliging de Hikvision DS-2CD2132-i gekocht.
    Telefonisch goed en deskundig geholpen over mijn vraag of deze camera aan te sluiten was op een Synology nas server.
    Prijs was helemaal oke, op dit moment nergens goedkoper te vinden op internet.
    Donderdags besteld en vrijdag in huis dus de levering is top!
    Nazorg en Garantie daar heb ik nog geen gebruik van hoeven maken.

• edwin
    Review voor PT Beveiliging

Prima levertijd. Prijs en kwaliteit perfect.
    Klantvriendelijkheid is perfect zowel via email als telefoon.

Nazorg&Garantie nog niet nodig gehad maar gezien de klantvriendelijkheid, zal dat ook prima in orde zijn.

• Arjan Marsman

perfecte service

• Jan D.
    Review voor PT Beveiliging

PT-Beveiliging had een scherpe aanbieding voor een compleet systeem camerabeveiligingVragen vóór de aankoop werden deskundig beantwoord.
    Als je weinig verstand hebt van ip-adressen en portforwarding, kun je het systeem niet gemakkelijk aansluiten op internet, maar de leverancier neemt alle tijd om je te helpen bij de instellingen (via telefoon en teamviewer). Uiteindelijk werkt alles prima