PT Beveiliging

PT Beveiliging

Verkoop van beveiligings producten.

• Robbers
    Review voor PT Beveiliging

Snel en tegen gunstige voorwaarden brand- en inbraakalarm aangelegd. Ook onderhoud en opvolging bij alarmmelding geregeld.

• Verheij
    Review voor PT Beveiliging

PT beveiliging heeft bij ons ook camera's opgehangen.
    De persoon zelf is al een 10 waard zo klant vriendelijk.
    hij leverde heel netjes werk, dit bedrijf beveel ik echt aan.
    super.

Gr. G. Verheij

• Hoe beoordeel je PT Beveiliging?

• Paul

Netjes gewerkt!

SNELBANDER FIETSTECHNIEK
    ARNHEM

• Joey

In 1 woord super!

• PH Doesburg
    Review voor PT Beveiliging

Prettig persoonlijk advies, met goede installatie en netjes weggewerkt.
    Zou zo weer opnieuw door deze man alles laten installeren.
    Helemaal top.

• Danny Hessing
    Review voor PT Beveiliging

Heel erg blij met ons alarm van Jablotron! Erg vriendelijk geholpen door Patrick en alles werkt super! En mocht je iets niet snappen of er is iets dan komt Patrick gelijk langs om het op te lossen! Goede prijs voor een luxe alarmsysteem met alles erop en eraan. Wij voelen ons veilig thuis ;-), zeker iedereen aan te raden

• Pieter
    Review voor PT Beveiliging

Snelle en correcte levering van de bestelde producten.

• A.Ariens
    Review voor PT Beveiliging

Montage zeer zorgvuldig en perfect geregeld. Latere uitbreiding ook snel verzorgd en alles met een goede prijs/kwaliteitverhouding.
    Bij een melding ( na later bleek door wapperende gordijnen) tijdens verblijf in het buitenland is door de heer Trefflich de centrale op ons verzoek direct op afstand gedeactiveerd. Ook zijn de toegangspriveleges voor mijn zoon onmogelijk aangepast zodat deze via het alarmsysteem ook per telefoon kan bedienen. Kosten werden niet in rekening gebracht en dat noem ik toch optimale service!

• Lunet Kok
    Review voor PT Beveiliging

Zeer vakkundig alarm en camera's aangelegd. Duidelijke uitleg omtrent gebruik ervan. Zeer zeker een aanrader! Betrouwbaar persoon en super goede nazorg!

• Froukje Sanders
    Review voor PT Beveiliging

Offerte aanvraag gedaan via de website. Een zeer uitgebreide offerte ontvangen met daarin alles artikelen duidelijk vermeld. Tegen een mooie prijs alles laten installeren door Patrick (monteur). Vriendelijke man met een duidelijk verhaal. Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf!!!