PURE Slow Down

PURE Slow Down

PURE Slow Down is een webshop met allemaal fijne tools en producten om te vertragen, een stapje terug te doen en weer lekker te ontspannen.
aromatherapie spijkermat kussens geurkaarsen
  • Bianca Elsinga-Sinterniklaas
    Geverifieerde klant van PURE Slow Down

Heerlijke producten, mooi assortiment. De bestelling is prachtig verpakt. Een cadeau voor mezelf, maar ook voor anderen.
    De site heeft een duidelijke indeling, met verschillende soorten producten. Bestellen is snel gedaan.

• Perfect!
    Review voor PURE Slow Down

Ik heb de Magnesium Body Butter gekocht. Wat een heerlijk product. Ik heb mijn nek en migraine spot hiermee ingesmeerd bij het opkomen van een aanval. Hiermee heb ik voorkomen dat ik, voor het slapen gaan medicatie in moest nemen. Zo'n fijne ervaring. En het ruikt ook nog een heerlijk!

• Hoe beoordeel je PURE Slow Down?

• Elke van der Aa

Snelle en fantastische service

• Nicole
    Review voor PURE Slow Down

Super fijne knuffel voor de kinderen, en ruikt ook nog eens lekker! Hij moet overal mee naar toe
    Ook het kinderdagboek is fijn, duidelijk, luchtig en makkelijk in te vullen

• Ilse Maseland
    Geverifieerde klant van PURE Slow Down

Mijn bestelling klopte precies! Fijn contact.

• Quánlì Guasha
    Review voor PURE Slow Down

Geweldige producten, aangeboden door een lieve enthousiaste onderneemster met een van 💛van goud.
    Mooie aanvulling op de pure by me website.
    Kijk ernaar uit dat er nog heel veel mooie producten toegevoegd worden waar veel mensen baat bij mogen hebben.
    Zeker de magnesium en grondende olie zijn top voor een puber in zijn examenjaar.

• Rixt
    Review voor PURE Slow Down

Heerlijke producten en zo’n mooie site!

• Esmeralda
    Review voor PURE Slow Down

Duidelijke webshop met foto’s en informatie. Snelle levering en de producten zijn zoals op de foto en omschreven! Super bedankt

• Chantal Kamp
    Review voor PURE Slow Down

Supermooie en kwalitatief goede producten. Goed geprijsd en Maud staat altijd klaar om al je vragen heel snel te beantwoorden.