PURE by Me
Bij PURE by Me willen we heel veel vrouwen helpen om meer rust en balans te vinden, met de kracht van etherische oliën!

• Petra Tilburg
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Je wordt duidelijk op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling. En het ziet er altijd tiptop uit. Het is altijd weer een verrassing hoe het is ingepakt. Een genot om het uit te pakken.

• Pauline
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Het is echt een kadootje om een pakketje van Pure by Me te ontvangen met een leuk persoonlijk kaartje erbij

• Hoe beoordeel je PURE by Me?

• Birgitta Gille
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Snelle levering en bijzonder product

• mascha
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Wat een geweldig mens is Maud. Met haar passie en kennis staat zij garant voor positieve energie, fantastische tips en uitgebreide informatie. Haar webshops zorgen voor nette en snelle verzendingen. En als je je pakketje uitpakt is het alsof je jarig bent en een cadeautje krijgt.

• Saskia Winters
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Hele mooie producten en de service is zo fijn. Je kan altijd dingen vragen en je krijgt duidelijk en helder advies.

• Willeke Heijmans-Koevoets
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Duidelijk, open en eerlijk. Goed advies, zonder poespas

• Emil
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Fijn product. Goede, persoonlijke service.

• Pauline K
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Snel ontvangen. Super leuk verpakt ook nog met een persoonlijk kaartje! Zeer gewaardeerd!

• Sil
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Nog steeds niets binnen.Maar morgen. Het ligt niet aan de winkel.

Antwoord van PURE by Me

Hoi Sil! Volgens ons systeem heb je afgelopen donderdag (25 april) besteld, deze is diezelfde avond ingepakt en vrijdag naar het PostNL punt gebracht. In verband met Koningsdag duurt de levering helaas iets langer. Helaas hebben wij daar geen invloed op. Volgens de track & trace wordt jouw bestelling morgen (30 april) geleverd, de track & trace heb je ook in je mail ontvangen.

Jammer om te lezen dat we hierdoor maar één ster van je krijgen. We doen altijd ons uiterste best om zo snel mogelijk in te pakken en te versturen. Hopelijk heb je nog een beetje geduld. PostNL doet z'n best om zo snel mogelijk bij je aan de deur te staan! :-)

• Cindy Ziegerink
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Snelle levering en goede producten! We zijn er erg blij mee 🥳

• Roos van Kollenburg
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Ik ben altijd super blij met mijn bestellingen! De levering is snel, de producten zijn fantastisch en altijd leuk ingepakt. Het is alsof ik bij elke bestelling cadeautjes mag uitpakken. Maud en haar team zijn ook erg klantvriendelijk. Super dankbaar! :)

• Karin

Super service!

• Laura Mulder
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Fijne site, snelle levering van toppproducten.

• Susanne Henzel
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Fijne producten, snel bezorgd en altijd een feestje op het pakketje uit te pakken.

• karin van der Meeren
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Top webwinkel mijn grootste favoriet om te shoppen voor olie en magnesium. Super service en fijne uitleg bij vragen ik raad deze iedereen aan Maud en haar team zijn toppers

• Iris
    Review voor PURE by Me

Wauw wauw wauw. Wat een fijne (kwaliteits)producten. En wat is Maud ontzettend klantgericht, altijd tijd om een berichtje te beantwoorden en/of advies te geven. En de bestellingen zijn er snel en met zoveel zorg en liefde ingepakt dat het werkelijk waar een feestje is om uit te pakken. En dan begint de ontdekkingstocht….had dit jaaaaren eerder tegen moeten komen. De diffuser(s) zijn pronkstukken in mijn interieur. Zowel in de woon-als in de slaapkamer. De oliën fantastisch. Ik ben relaxter, slaap beter, ben zelfs het gevecht met mijn hardnekkige kalk(teen)nagel stukje bij beetje aan het winnen. Ga nu eens testen of het kan helpen bij mijn heftige hoofdpijnen/migraines. Alhoewel ik al heeeel blij ben met de tension buster (roller) Erg enthousiaste gebruiker hier🤗
    Oh en toen er een keer iets mis bleek met mijn diffuser werd het achter elkaar en super snel opgelost! Pure by me (Maud) is da best!!

• Hannelore
    Review voor PURE by Me

Altijd een feestje om te bestellen. Vragen of een berichtje worden snel beantwoord. Moeilijk om te kiezen omdat er zoveel keuze is, maar de beschrijving erbij of raad van Maud helpen enorm. De olietjes zijn mijn duwtje in de rug ❤️

• Katrien

Goede service!

• Wilma Klatten
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Zeer vriendelijk geholpen, snelle levering en mooie producten! Betrouwbaar bedrijf.

• Jolien Fiers
    Geverifieerde klant van PURE by Me

Prachtige shop! What you see is what you get! ❤️🙏🏼 Duidelijke, eerlijke en vlotte communicatie.