PUUR met hout

Sinds 2008 PUUR met hout
9,9

• Akkie Klaver
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

We zijn heel tevreden en blij met onze aankoop!!

• Jac Verhoeven

Zeer tevreden

• Hoe beoordeel je PUUR met hout?

• Wessel Bantema
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

Goede communicatie en vakkundig geproduceerde producten.

• Danny
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

Prima shop, snelle levering en scherpe prijzen

• Karin
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

Een paar weken gewacht maar de moeite waard. Erg mooie tafel en poten.

• Wieteke
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

Tafel is tol allen jammer dat de voorgeboorde gaten midden in het metalen u profiel uit kwamen waardoor we de timmerman moesten bellen om dit op te lossen.

• Jolanda burggraaf
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

Een prachtige tafel voor een betaalbare prijs

• Sytske
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

Snelle levering en goede kwaliteit tafel!

• Louanne Cuijpers
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

Echt een geweldig product en superservice! Kreeg zelfs een appje met het tafelblad dat ze voor me hadden uitgekozen voor mijn bestelling. Super klantvriendelijk en superkwaliteit. Nog steeds zo blij met mijn aankoop!

• Pierre
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

Goed en eerlijk telefonisch advies, goede tips. Tafelblad en poten zoals beschreven voor faire prijs. Ik had onbehandeld besteld dus zelf afgewerkt.

• Melissa Meijer
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

Super service en snelle verzending.

• Mark
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

Het contact loopt soepel en snel. Er wordt naar een oplossingen gekeken. Een geweldige service. Mooie producten.

• Sabrina

Ik ben helemaal tevreden

• Sonja B
    Review voor PUUR met hout

Wat een prachtige ovale tafel!!!een lust voor het oog. De bezorger was ook erg vriendelijk en behulpzaam. We zijn heel blij en tevreden

• Yael
    Review voor PUUR met hout

Top service. Wij kwamen binnen bij de Loods en kregen iets te drinken aangeboden. Je kunt in de loods je tafel aankleding met service om te kijken hoe het in zijn geheel staat.

Snelle levering. Binnen 14 dagen hadden wij een nieuwe tafel. Thuis laten bezorgen ging goed.
    We hadden wat afdrukken in de tafel, toen ik dat aangaf kwam dezelfde dag nog iemand langs om dit te regelen.

Wij hebben een zeer goede ervaring gehad! Bedankt.

• Ron
    Review voor PUUR met hout

Op een regenachtige dag een tafel met heel mooi onderstel uitgezocht bij Mr Puur en vandaag wederom op deze regenachtige dag onze prachtige Deens ovale tafel mogen ontvangen en geplaatsd , kortom prima geregeld door Donny en vanavond heerlijk eten aan onze prachtige zwarte tafel 👍🏻👍🏻👍🏻drie duimen voor deze winkel

• Bob
    Review voor PUUR met hout

Veel hele mooie tafelbladen. Ruime keuze in formaat, vorm en afwerking.
    Onze keuze is 3x afgelakt met een componentenlak. Wij zijn erg tevreden met het resultaat.

• Carmen Visser
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

My experience with Puur was excellent. They went out of their way to accommodate me. The product was also absolutely beautiful.

• Erik van der Aa
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

Mooie tafels, zeer scherp geprijsd

• FransJozef Van Poppel
    Geverifieerde klant van PUUR met hout

Heel fijn geholpen. Zeer snelle open en transparante communicatie. Fantastisch mooi Deens ovalen, massief eiken tafelblad, perfect afgelakt voor een hele prijs afgeleverd. Wij zijn er super blij mee!! Puur bedankt!!