PVCvloeren.nl

PVCvloeren.nl

Pvcvloeren.nl – de goedkoopste in Nederland!

Ergens anders goedkoper gezien?
Wij bieden u de laagste prijsgarantie op al onze pvc vloeren. Door onze scherpe inkooptarieven bij onze leveranciers kun wij u ook echt de laagste prijsgarantie bieden.

Wij geloven niet dat andere partijen goedkoper onze pvc vloeren kunnen aanbieden dan ons. Mocht u toch een product elders goedkoper hebben gezien. Laat het ons weten en u krijgt het verschil + 10% extra als korting op uw bestelling bij ons.

Dat is onze 100% laagste prijsgarantie.
9,2

• Lars S.
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Wir sind begeistert! Hier haben wir den Vinylboden gefunden, den wir gesucht haben. Der Boden wurde termingerecht von einer zuverlässigen Spedition zu uns nach Deutschland geliefert. Wir empfehlen "PVCvloeren.nl" zu 100% weiter.

• Harrie Thijssen
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Snelle correcte levering. Goed product.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Bedankt voor de mooie review

• Hoe beoordeel je PVCvloeren.nl?

• Karin Kuypers
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Uitstekende service en snelle levering. Zaterdag gebeld of wat we wilden op voorraad was, maar dat was pas dinsdag bij de leverancier na te gaan. Die dag werden we al vroeg gebeld dat dat het geval was. Direct bestelling geplaatst en vrijdagmorgen werd het al geleverd. Chapeau!
    Vriendelijk met hart voor de klant.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Bedankt voor de mooie review. Dit is altijd fijn om te horen. Veel plezier met jullie nieuwe vloer.

• Karin Borms
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Bestelling verliep vlekkeloos het extern vervoersbedrijf was ronduit onbeschoft

• J. Kreulen

Goede service, voor de 2x een vloer gekocht. Wordt mijn vaste leverancier

Antwoord van PVCvloeren.nl

Top recensie. Fijn om te horen.

• H

Goede kwaliteit/prijs verhouding, klantvriendelijk

Antwoord van PVCvloeren.nl

Dit is altijd fijn om horen. Bedankt voor de mooie recensie.

• Lizet
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Top service, scherpe prijs, goed meegedacht én snel geleverd.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Dat is altijd fijn om te horen. Veel plezier met jullie vloer

• Frits Peters

Snel, goede prijs kwaliteit

Antwoord van PVCvloeren.nl

Bedankt voor de mooie recensie. Veel plezier met jullie vloer

• Java

Uitstekende service!!!

Antwoord van PVCvloeren.nl

Bedankt voor deze mooi recensie. Veel plezier met jullie nieuwe vloer.

• Jack Klaasing
    Review voor PVCvloeren.nl

Top vloer voor een mooie prijs. Snelle levering en een top service. Kwam te kort en werdt nagestuurd.
    En dat helemaal gratis. Ik raad echt aan om hier je vloer te kopen. We hebben nu bij 2 woningen hier vandaan een vloer liggen en bevalt heel goed.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Top dit is altijd fijn om te horen. Veel plezier met jullie vloer

• Wouter
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Snel geleverd, vriendelijke bezorger, eerlijke prijs.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Bedankt voor de mooie recensie.

• roy charoe
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

De waardering dat zij mee denken.
    Heel blij mee

Antwoord van PVCvloeren.nl

Bedankt voor de mooie recensie

• Kristel Brouwer
    Review voor PVCvloeren.nl

Ik kan niets anders dan lof hebben! Wat een geweldige eigenaar met een hart voor zijn vak en de medemens. Raymond heeft ons meer dan geweldig uit de brand geholpen toen we met de handen in het haar zaten. Dankzij hem hebben we nu een fantastische veilige vloer die bestemd is voor het intensieve gebruik voor de rolstoel en andere hulpmiddelen in huis.

Je kan echt met een gerust hart terecht bij hun. We hadden kleurstalen op gevraagd maar het was net niet de kleur en aan de hand van wat fotos kregen we nog een kleurstaal die werkelijk perfect was.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Bedankt voor de mooie reactie, jullie hebben het verdiend.

Veel plezier met jullie vloer.

• Jan Snijder
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Prima prijs. Doen hun uiterste best om de klant te helpen en van informatie te voorzien.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Top dit is altijd fijn om te horen dat wij ons uiterste best doen. Veel plezier met jullie nieuwe vloer.

• hans pel
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Top voor elkaar! Meedenkend en fijn bedrijf👍

Antwoord van PVCvloeren.nl

Fijn om te horen. Gelukkig hebben wij wat voor jou kunnen betekenen

• marc C

Goede communicatie, Zeer snelle levering en scherpe prijs. Uitermate tevreden

Antwoord van PVCvloeren.nl

Altijd fijn om te lezen veel plezier met je nieuwe vloer

• Harry
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

De juiste vloer en voor een heel mooie prijs geleverd. Met ook voor deze bestelling nog even wat prima emailcontact. Alleen jammer dat levering/transport rommelig verloopt: 1e levering op het verkeerde adres en moesten we dan verder maar uitzoeken. Deze 2e levering (nog wat bijbesteld) wordt gewoon ineens een dag te vroeg geleverd! Gelukkig waren we toevallig thuis. Met nogal onverschillige chauffeurs (en dan gebruik ik nog nette woorden). Jammer PVCvloeren.nl, misschien nog even beter gaan letten op wie (en hoe) voor jullie de levering uitvoert! Maar verder gewoon een aanrader.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Bedankt voor je reactie. Je hebt helemaal gelijk wij moeten ons beter op de chauffeurs letten. Alleen de vorige bestelling kwam doordat je een ander verzendadres had aangegeven en mijn collega deze helaas over het hoofd heeft gezien.

Gelukkig is alles goed gekomen.

• Frenky Roomeijer
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Goede vloeren en Perfecte service!

Antwoord van PVCvloeren.nl

Top dat is fijn om te horen

• Philip Sampers
    Review voor PVCvloeren.nl

Aanvankelijk begon mijn contact met PVC vloeren wat bijzonder. Door een vergissing van mijn kant was ik in de veronderstelling geraakt dat PVC vloeren wat aan het knutselen was met haar eigen actievoorwaarden.
    Omdat ik mij dit eigenlijk niet kon voorstellen maar tegelijkertijd geen logische verklaring kon bedenken voor wat ik dacht dat de situatie was ben ik telefonisch verhaal gaan halen. Helaas kon de medewerkster mij op dat moment niet echt een heldere concrete uitleg geven waardoor ik er toch wel een vreemd gevoel aan overhield.

Zodoende een negatieve recensie achtergelaten waarin ik de situatie uiteen had gezet.

Zojuist nam de eigenaar contact met mij op omdat het e.e.a. hem ten ore was gekomen en hij van mening was dat dit toch even opgehelderd moest worden.
    Zeer vriendelijke kerel die mij snel en duidelijk kon uitleggen waardoor het misverstand was ontstaan.

Terwijl de vergissing bij mij lag was hij toch zo sportief om ook de hand in eigen boezem te steken en daarbij een uitstekende oplossing aan te bieden. Opgelost als een ondernemer die weet hoe je met klanten omgaat.

Waar ik vanochtend nog een slecht gevoel had bij PVC vloeren raad ik ze nu van harte aan. Zeer scherpe prijs en uitstekende service waarin men bereid is om mee te denken, ook als ze dit niet hoeven te doen.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Gelukkig is alles opgelost en zijn de misverstanden uit de wereld.

Veel succes met jullie nieuwe vloer.

• sjors Tessers
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Zeer scherpe prijzen en correcte afhandeling !
    Snel geleverd op de afgesproken datum.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Top dat is altijd fijn om te horen