PVCvloeren.nl

Pvcvloeren.nl – de goedkoopste in Nederland!

Ergens anders goedkoper gezien?
Wij bieden u de laagste prijsgarantie op al onze pvc vloeren. Door onze scherpe inkooptarieven bij onze leveranciers kun wij u ook echt de laagste prijsgarantie bieden.

Wij geloven niet dat andere partijen goedkoper onze pvc vloeren kunnen aanbieden dan ons. Mocht u toch een product elders goedkoper hebben gezien. Laat het ons weten en u krijgt het verschil + 10% extra als korting op uw bestelling bij ons.

Dat is onze 100% laagste prijsgarantie.
Pvcvloeren, Klik pvc, Plak pvc
8,4

• Frenky Roomeijer
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Goede vloeren en Perfecte service!

Antwoord van PVCvloeren.nl

Top dat is fijn om te horen

• Philip Sampers
    Review voor PVCvloeren.nl

Aanvankelijk begon mijn contact met PVC vloeren wat bijzonder. Door een vergissing van mijn kant was ik in de veronderstelling geraakt dat PVC vloeren wat aan het knutselen was met haar eigen actievoorwaarden.
    Omdat ik mij dit eigenlijk niet kon voorstellen maar tegelijkertijd geen logische verklaring kon bedenken voor wat ik dacht dat de situatie was ben ik telefonisch verhaal gaan halen. Helaas kon de medewerkster mij op dat moment niet echt een heldere concrete uitleg geven waardoor ik er toch wel een vreemd gevoel aan overhield.

Zodoende een negatieve recensie achtergelaten waarin ik de situatie uiteen had gezet.

Zojuist nam de eigenaar contact met mij op omdat het e.e.a. hem ten ore was gekomen en hij van mening was dat dit toch even opgehelderd moest worden.
    Zeer vriendelijke kerel die mij snel en duidelijk kon uitleggen waardoor het misverstand was ontstaan.

Terwijl de vergissing bij mij lag was hij toch zo sportief om ook de hand in eigen boezem te steken en daarbij een uitstekende oplossing aan te bieden. Opgelost als een ondernemer die weet hoe je met klanten omgaat.

Waar ik vanochtend nog een slecht gevoel had bij PVC vloeren raad ik ze nu van harte aan. Zeer scherpe prijs en uitstekende service waarin men bereid is om mee te denken, ook als ze dit niet hoeven te doen.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Gelukkig is alles opgelost en zijn de misverstanden uit de wereld.

Veel succes met jullie nieuwe vloer.

• Hoe beoordeel je PVCvloeren.nl?

• sjors Tessers
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Zeer scherpe prijzen en correcte afhandeling !
    Snel geleverd op de afgesproken datum.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Top dat is altijd fijn om te horen

• Harry Waaijenberg
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

De (juiste) vloer is geleverd, en tegen een heel scherpe prijs. Dat laatste is dankzij de regeling "goedkoopste, of de andere prijs minus 10%". En dat bleek het geval te zijn. Over gecorrespondeerd, dat ging op zich goed, alleen klopte de kortingscode eerste niet. Na weer email en correctie wel, maar je moet dus wel even goed opletten. En vervolgens ging de levering niet helemaal goed: verkeerde adres. Het "afleveradres" was niet doorgegeven. Hebben we zelf opgelost, en dit ligt waarschijnlijk ook niet aan PVCvloeren maar aan de transporteur o.i.d. maar toch, PVCvloeren is de opdrachtgever, dus...
    Maar oké alles bij elkaar blij met deze vloer en prijs en redelijk goed contact, ik zou weer zaken met ze doen.
    Een ander bedrijf gaat de vloer trouwens leggen, dus daar geen ervaring mee bij deze leverancier.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Dat is fijn om te horen. Inderdaad er ging iets mis met de transport gelukkig is dit opgelost.

• Anton Heideman

snelle service

Antwoord van PVCvloeren.nl

Bedankt voor de mooie recensie

• Kees Sperling
    Geverifieerde klant van PVCvloeren.nl

Goede prijs en vriendelijk personeel

Antwoord van PVCvloeren.nl

Top dat is altijd fijn om te horen. Veel plezier met jullie vloer

• Giel Talsma

Goede producten en service

Antwoord van PVCvloeren.nl

Dat is fijn om te horen.

• Arno
    Review voor PVCvloeren.nl

Op de website verkoop je dat de levertijd 5 werkdagen is met wat uitzonderingen voor belgie en waddeneilanden, bij bestellen kon ik ook een datum kiezen in dit bereik. Volgende dag word ik gebeld dat de vloer dit jaar niet meer geleverd kan worden. Zeg dan niet op je website dat de levertijd 5 werkdagen is. Kreeg een mooi verhaal te horen komt door Corona etc, terwijl Corona er al meer dan een jaar is. Dus tijd genoeg gehad om je website hier op aan te passen.
    Een paar weken vertragen had me echt niet uitgemaakt, maar we praten hier over maanden vertraging.
    Bestelling geannuleerd en geld teruggevraagd. Bij andere partij zelfde vloer besteld, over twee weken is die binnen.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Normaal gesproken kunnen wij alle vloeren leveren binnen 5 werkdagen echter als het voorkomt dat er een vloer niet leverbaar is bij de leverancier kan het voorkomen dat wij dit niet gaan redden. De productie bij de leverancier zit som wat stagnatie in door de corona want ze kunnen dan niet op volle toeren produceren.

Nogmaals ons excuses en fijn dat je ergens anders de vloer kon vinden.

• Lok
    Review voor PVCvloeren.nl

De prijzen zijn zeer aantrekkelijk. Er wordt snel gereageerd op vragen via de email en er wordt goed meegedacht over afwijkende situaties.

Antwoord van PVCvloeren.nl

Bedankt voor je mooie referentie. Veel plezier met je nieuwe vloer

• Meinen
    Review voor PVCvloeren.nl

Over de vloer zelf ben ik tevreden maar de wijze waarmee ze klanten laten zitten met verzoeken is teleurstellend en onprofessioneel. Puur gericht op eigen verkoop en orders. Als de klant vraagt om een mogelijkheid voor een passende oplossing van (per abuis) te veel bestelde goederen dan geven ze niet thuis. "De order is gedaan en daar moet u het mee doen"...als er maar verkocht kan worden. Jammerlijk!

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst fijn om te horen dat jullie tevreden zijn met de vloer. Wat betreft de retournering u heeft de bestelling geplaatst op 30 november 2020 en wij zijn nu 8 maanden verder. Helaas kunnen wij dan ook niks meer met de vloer. Dit heeft te maken met het verfbad, hier zal te veel verschil in de kleur zijn met een bestelling die nu geplaatst zou worden. Zoals bij vele bedrijven heb je 14 dagen de tijd om u bestelling te retourneren en of te annuleren.

Excuus voor het ongemak.