PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Dé expert voor een passende graasbeperking (graaskorven & comfort accessoires)! PaardEerlijk biedt daarnaast unieke en kwalitatief hoogwaardige slowfeeders, UV-bescherming, veiligheidsproducten en hoef- en vachtverzorgingsproducten voor jouw paard!

PaardEerlijk is gespecialiseerd in het verzorgen van onafhankelijk voedingsadvies, gewichtmanagement- en graasbeperkingsadvies. PaardEerlijk denkt graag met jou mee voor de best mogelijke en passende oplossing.

PaardEerlijk: Een webshop met eerlijke, vriendelijke, natuurlijke & veilige kwaliteitsproducten voor paarden. Producten aangevuld met achtergrondinformatie over gezondheid, veiligheid & comfort.
Graasmaskers, Slowfeeders, voedingsadvies, gewichtmanagement- en graasbeperkingsadvies
1.443 klantbeoordelingen
Filter 1392 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 812 met beschrijving

• Marian
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Ik woon in de buurt en kan altijd vlot mijn bestelling ophalen. Karlijn is ontzettend aardig en staat altijd klaar met goed advies!

• Ria Van den Elzen

Prima verzending

• Hoe beoordeel je PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist?

• Regina Verwijmeren
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Snelle levering en fijne degelijke slowfeeder

• Samantha Smit
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Mooie producten en snelle service!

• francoise decoster

onverwacht snel geleverd

• josephine de crick
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Hele goeie service snel geleverd de paarden zijn heel blij met de netten en ik ook deze krijgen ze precies niet zo snel gesloopt😅 verder wil ik juist een ding zeggen mijn pakje zat vol gaten toen het toe kwam misschien iets beter verpakken? Gelukkig is er niks uit gevallen maar waren toch wel serieuze gaten in 🙈 verder niks op aan te merken. Ga hier zeker vaker bestellen!

Antwoord van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Dank je wel voor deze fijne terugkoppeling! Altijd fijn om terug te horen of een pakketje goed is aangekomen. Gelukkig was alles compleet. En we houden het in de 'gaten' ;-). Soms kan een pakketje onderweg per ongeluk beschadigen maar als het te vaak gebeurt gaan we dat zeker aanpassen! Veel plezier van je bestelling! Karlijn

• babette de bruijn

snel en goede kwaliteit

• R.B. Wolters-Mulder
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Hele snelle service; altijd bereikbaar voor vragen; super goede producten!

Antwoord van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Dank je wel! :-)