PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Dé expert voor een passende graasbeperking (graaskorven & comfort accessoires)! PaardEerlijk biedt daarnaast unieke en kwalitatief hoogwaardige slowfeeders, UV-bescherming, veiligheidsproducten en hoef- en vachtverzorgingsproducten voor jouw paard!

PaardEerlijk is gespecialiseerd in het verzorgen van onafhankelijk voedingsadvies, gewichtmanagement- en graasbeperkingsadvies. PaardEerlijk denkt graag met jou mee voor de best mogelijke en passende oplossing.

PaardEerlijk: Een webshop met eerlijke, vriendelijke, natuurlijke & veilige kwaliteitsproducten voor paarden. Producten aangevuld met achtergrondinformatie over gezondheid, veiligheid & comfort.
Graasmaskers, Slowfeeders, voedingsadvies, gewichtmanagement- en graasbeperkingsadvies
Filter 502 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 298 met beschrijving

• RT Nauta
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Mooie prijzen, goede kwaliteit netten.

• Tanja Spoelder
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Mijn pakketje was door toedoen van Post.nl erg vertraagd en Paardeerlijk heeft zeer goed geholpen op te sporen waar het fout ging, indien nodig hadden zij mij een nieuw product beloofd!

Antwoord van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Super bedankt voor deze mooie review! Fijn dat je pakket inmiddels terecht is!!! Het is onze zorg dat je, je bestelling in goede orde ontvangt. Ook al zit er een verzendbedrijf tussen. Dus daar doen we graag ons best voor! Groetjes, Karlijn

• Hoe beoordeel je PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist?

• Andre Jacobs
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Meer duidelijkheid over het te kopen product.

Antwoord van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Dag Andre, Bedankt voor je feedback, dat waarderen we enorm. Jammer om te lezen dat het product tegen viel t.o.v wat je had verwacht. Ons streven is om een zo compleet mogelijke productbeschrijving op onze site te vermelden. Kun je kort aangeven welke informatie je hebt gemist waardoor je teleurgesteld bent? Dan kunnen we onze informatie verbeteren. Ik hoor het graag, Hartelijke groet, Karlijn

• Katrien Jeunen
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Vragen werden heel duidelijk beantwoord, er werden verschillende opties in verschillende budgetten voorgesteld.

• Bianca Oomens
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Meer keus in dit segment dan bij welke ruitersportzaak dan ook

• Yvonne Driftenaar

Goede kwaliteit producten

• IFAM Van t Hek

Ze doen wat ze zeggen.

• Carina Schmidt
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Snelle levering ondanks alle ketstdruktes volgende dag gelevert

• Raissa van Bergendael
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Groot assortiment, veel kennis en een eerlijke prijs.

• Dana Ginevro
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Goede opvolging en snelle levering!