PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Dé expert voor een passende graasbeperking (graasmaskers & comfort accessoires)! PaardEerlijk biedt daarnaast unieke en kwalitatief hoogwaardige slowfeeders, UV-bescherming, veiligheidsproducten en hoef- en vachtverzorgingsproducten voor jouw paard!

PaardEerlijk is gespecialiseerd in het verzorgen van onafhankelijk voedingsadvies, gewichtmanagement- en graasbeperkingsadvies. PaardEerlijk denkt graag met jou mee voor de best mogelijke en passende oplossing.

PaardEerlijk: Een webshop met eerlijke, vriendelijke, natuurlijke & veilige kwaliteitsproducten voor paarden. Producten aangevuld met achtergrondinformatie over gezondheid, veiligheid & comfort.
9,5
Filter 2065 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1137 met beschrijving

• Gonnie A.W.Meijer
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Bij probleempje bij de levering werd dat zeer goed en meteen opgelost.

• Mariken
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Door een fabrieksfout was het veiligheidshalster dat ik had aangeschaft bij het graasmasker binnen het uur stuk. Gemaild en de dag erna gelijk een bericht terug en een nieuw halster gekregen. Topservice!

• Hoe beoordeel je PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist?

• Hanneke Knibbe
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Prachtige kwaliteit, snelle levering en prima prijzen: dik tevreden!

• Nancy
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Grote keuze, duidelijke info en snelle levering

• Charissa Olfers
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Ik kan het nog niet beoordelen omdat DHL mijn pakket weer mee hebt ter7g genomen. Dus ik wacht nog op nijn pakket.

Antwoord van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Hoi Charissa,

Bedankt voor je terugkoppeling, ik zie dat we enkele dagen geleden ook al contact per email hebben gehad ivm het uitblijven van je zending. En hebben we een onderzoek opgestart bij DHL. Helaas gaat er bij al die zendingen wel eens iets mis of raakt het vertraagd. Iets waar we helaas niets aan kunnen doen. Het goede nieuws is dat je pakket afgelopen vrijdag bij ons is terugbezorgd door DHL (met onbekende reden) en vandaag (maandag) opnieuw zal worden aangeboden bij DHL. Hopelijk heb je het deze keer snel in huis. Graag wil ik je vragen of je deze 1 ster beoordeling wilt heroverwegen omdat je ons hiermee beoordeeld en niet de zending zelf die nu helaas even wat rommelig verloopt, iets wat verder buiten onze macht ligt. Het enige wat we kunnen doen is hier adequaat mee omgaan en op tijd schakelen met de vervoeder. En daarbij zorgen dat je pakket evengoed bij je terecht komt, ook al betekent dat iets vertraging. Hopelijk kun je dat begrijpen. Hartelijke groet, Karlijn

• Tinneke Joosten
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Goede service! Leuke materialen! Werkt inspirerend. Paarden zijn fan van de grote hooinetten.

• Josien de Rijk

• Julia
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Voor de bestelling via de mail contact gehad. Mijn vragen zijn zorgvuldig beantwoord. De verzending verliep vlot.

• Emmy
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Zoals gewend zijn de 2 hooinetten van topkwaliteit en snel toegestuurd. Heel blij mee!

• Petra
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Ik vind t persoonlijk wel duur graasmasker...maar werkt mooi ..en vind mijn paard vrijer.het bakstuk gaat bij iedere maat vrij dicht langs t oog van mijn haflinger...daarom niet alle 5 de sterren aangeklikt.

• N
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Super service en goede producten.

• Janneke Graaf
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Ben best tevrede over het masker.
    Vertel het iedereen die het aan mij vraagt

• Anja
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Geweldig product het graasmasker van Thinline. Heel goed en duidelijk advies gekregen.

• Kim Pynenborg
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Was snel geleverd zoals steeds. Daar heel tevreden over. Ik vind alleen het graasmasker niet goed. Het past niet mooi om haar hoofd. En de maat is juist. Jammer maar helaas. Wel heel tevreden over de slowfeeders. Zijn superstevig. Heb ze intussen een jaar en ze zijn nog helemaal in orde.

Antwoord van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Beste Kim Pynenborg, bedankt voor je review! Jammer dat je niet tevreden bent over het graasmasker. Ondanks dat de maat van het graasmasker juist lijkt, valt ieder model anders. Ieder paardenhoofd / ras is anders, het ene masker past qua model beter bij het ene hoofd dan het ander. Als een product niet bevalt of optimaal is kan deze natuurlijk gewoon geruild worden, eventueel na advies over maat en pasvorm. We denken daar altijd graag in mee omdat we de juiste maat en pasvorm belangrijk vinden.

Goed om te horen dat onze slowfeeders naar volle tevredenheid zijn :) daar doen we het voor! Hartelijke groetjes Karlijn en Rick

• Jose Schipper
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Ik bestel ieder jaar de best friend grazemore, een heel fijn licht en zacht maar stevig masker. Mijn paard staat er 24/7 mee in de zomer en na het seizoen is hij nog heel. Alleen jammer dat 2 dagen na mijn aankoop er een kortingsactie was, als ik dat had geweten had ik die paar dagen gewacht.

• Nvo
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Super snelle levering. En kwaliteit top. Super hooinetten. Ik twijfelde omwille van de prijs. Maar als je eerste goedkope koopt die na 6 maanden stuk zijn. Was echt een dom. Deze zullen gegarandeerd veel langer meegaan. Dank u wel

• Valérie Braakenburg
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Goede service en snelle levering!

• Sylvia
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Snelle levering van de kalender. Stevig verpakt in dik papier. Top.

• Inge van der A-Zuurveen
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

Snelle levering, artikel zoals omschreven

• Maurice Vinckx
    Geverifieerde klant van PaardEerlijk | Dé graasmasker specialist

snelle levering en top product