Paddo.shop
Paddo.shop is voortgekomen uit een grote liefde voor psilocybine houdende producten. Deze liefde is ontstaan vanuit een volle overtuiging van de positieve effecten die de stof kan hebben op de menselijke geest. Allereerst is verschrikkelijk leuk en gezellig om even lekker te ontspannen met paddo’s of magic truffels. Toch is het vooral de spirituele en helende kant van paddo’s die ze zo wonderlijk maken. Onze liefde en passie delen wij graag met jou.
  • Tom Harzé
    Geverifieerde klant van Paddo.shop

Snelle levering, en extraatje bij levering.

• Berend Jan
    Review voor Paddo.shop

Snelle levering, prima! Ik begon te groeien en kan niet wachten om de resultaten te zien... Absoluut een aanrader!

• Hoe beoordeel je Paddo.shop?

• Charlotte van O.
    Review voor Paddo.shop

niks op aan te merken. ik ben voor een 2100cc golden teacher gegaan en heb er ook een kleine mckennaii bijgenomen.

• Calvin de Jong
    Review voor Paddo.shop

Snel geleverd en prima prijs. Een growkit bleek ook nog eens het perfecte verjaardagscadeau.

• Joost V.
    Review voor Paddo.shop

Wat een handige website, het heeft zelfs een eigen paddo kweekverslag. Dit heeft mij erg geholpen samen met de instructies. Super!

• Nick de vries
    Review voor Paddo.shop

Erg goede paddo growkits! Heb er een mooie batch mee kunnen kweken. Snel geleverd ook. Mij zien ze vaker