PadelCentre
Padelcentre werd opgericht in 2017 om, naast de liefde voor de padelsport, een beter niveau van dienstverlening en een breder assortiment aan padelartikelen in Europa te brengen. Bij Padelcentre kunt u terecht voor al uw padelartikelen zoals rackets, schoenen, tassen, kleding en/of accessoires en ons assortiment wordt dagelijks uitgebreid!

Wij hebben ruime ervaring met diverse racketsporten waaronder 27 jaar Tennis, 3 jaar Squash en 6 jaar Padel. Wij spelen enkele dagen per week padel in zowel club- als competitieverband en proberen ook met zoveel mogelijk verschillende rackets te spelen om de klant een zo goed mogelijk advies te kunnen geven.

Wij richten ons vooral op de padelspeler die naast alle overige artikelen, o.a. een kwalitatief goed racket wil welke ook langer meegaat en richten ons op de internationale merken die zich reeds hebben bewezen op kwaliteit en duurzaamheid.
9,3
Filter 38 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 31 met beschrijving

• Top!
    Review voor PadelCentre

Persoonlijk contact gehad ivm aankoop nieuw racket. Duidelijk uitleg gekregen omtrent levering etc. De uitleg gekregen dat de levering wat langer zou duren dan normaal daar de racket nog van bij de leverancier moest komen.

De levering was sneller dan verwacht.

Het contact was heel aangenaam. In het gesprek merk je dat je met een liefhebber te maken hebt.

• Johan Mooijer
    Geverifieerde klant van PadelCentre

• Hoe beoordeel je PadelCentre?

• Geen
    Geverifieerde klant van PadelCentre

Heel lang moeten wachten op bestelling en aan het einde werd het afgeschoven op de vervoerder

Antwoord van PadelCentre

Beste Marion,

Wij danken je voor je Review. De reden van de verlate bestelling kwam door het feit dat Joma een van de schoenen niet op voorraad had. De andere schoenen hadden wij wel doch versturen wij nooit deelbestellingen. Wij betrekken alle schoenen van dit merk direct bij de fabrikant. Na 5 dagen hadden ze jouw maat weer op voorraad echter door de zeer drukke kerstperiode waar alle vervoerders in de wereld erg veel last van hadden, kwamen jouw schoenen vanuit Joma Amerika pas deze week bij ons waarna wij hem direct naar je verstuurd hebben. Wij hebben je hiervan ook een mail gestuurd dat vanwege de kerstdrukte het een en ander later zou worden bezorgd.
    Wij vinden het dan ook erg vervelend dat je te lang moest wachten en hierbij nogmaals onze excuses.

Desondanks wensen wij je toch veel plrzier met deze Joma schoenen!

• Ledap
    Review voor PadelCentre

Ik heb bewust bij PadelCentre een bestelling geplaatst van de nieuwe Babolat Tech Viper 2024 aangezien hun een goed advies gaven over de hardheid van het racket en mij duidelijk het verschil uitlegden tussen de EVA en de Black EVA kern van het 2023 vs 2024 racket. Daarnaast was de prijs erg goed t.o.v. andere online webshops.
    De volgende keer zal ik zeker weer wat gaan bestellen bij deze webshop die een klant niet als nummer ziet, maar er de tijd voor neemt een klant goed te adviseren!

• Lorenzo
    Review voor PadelCentre

Schoenen zouden iets later komen dan de bedoeling was, maar hier werd ik meteen over geïnformeerd en dit is netjes opgelost. Super service dit!

• Maarten Timmerman

Goede en snelle service!

• Bryant
    Review voor PadelCentre

Ik vond het belangrijk dat mijn 2e racket op mijn speelstyle gericht was. Na een kort gesprek aan de telefoon werd mij gevraagd waarom ik voor een bepaalde racket koos en kreeg daar advies over. En niets is minder waar. Ik ben ontzettend tevreden over mijn racket. Dank!

• Hidde Wientjes

Goede service!

• Nils Jansen
    Geverifieerde klant van PadelCentre

Woensdagavond besteld en vrijdag al in huis, terwijl er werd aangegeven dat de levering 3-5 werkdagen zou duren. Top levering en zeer tevreden met de aankoop!

• Yorick
    Review voor PadelCentre

Onlangs heb ik hier een padelracket gekocht. Deze bleek na 1 maand niet meer in orde te zijn (fabricage fout). Ik heb toen contact gezocht met padelcentre voor een oplossing. Ze waren super snel met een reactie en hielden mij daarna goed op de hoogte van de retour ontwikkelingen en binnen 1 week kreeg ik een nieuw padelracket toegezonden. Je merkt echt dat je als klant geen nummertje bent bij padelcentre. Als klant wordt je serieus genomen. Ik zal hier zeker vaker wat bestellen.

• Willem
    Review voor PadelCentre

Ik had een nox racket dat na 1,5 maand gescheurd was in het blad. Dit heb ik terug gestuurd voor garantie. Er was discussie over of ik wel garantie zou krijgen, aangezien scheuren ook kunnen komen door onzorgvuldige omgang van de speler met het racket. Ondanks dat er een discussie was ben ik snel, vriendelijk en netjes geholpen. Erik heeft me eerlijk en oprecht geholpen. Top service, klantvriendelijk en snelle reacties!

• BOL.com klantenservice
    Review voor PadelCentre

Wij hebben elkaar vorige week telefonisch gesproken over een bestelling. We hebben toen afgesproken dat ik een mailtje naar de klant zou sturen. Uit de mail die ik terug kreeg concludeer ik dat de bezorging inmiddels goed is gekomen, maar ik wilde je dit lieve mailtje van de klant niet onthouden. Onze klant stuurde ons dit terug: Ik wens hier toch eens Padelcentre.nl in de bloemetjes te zetten. Er was iets misgelopen met de levering door de vervoerder Fedex en de mensen van Padelcentre.nl zijn gedurende 2-3 dagen, uren bezig geweest om mijn bestelling tijdig geleverd te krijgen. Ze hadden er zich makkelijk vanaf kunnen maken door mij door te verwijzen naar Fedex, maar zij namen die taak op zich en informeerden mij meermaals over de stand van zaken.

• Kamla
    Review voor PadelCentre

Ik woon niet in Nederland en was op afstand op zoek naar een nieuw racket (aan mijn vorige racket heb ik pols, elleboog en schouder blessures aan overgehouden). Ik stond op het punt een prijzig racket te bestellen. Maar via het online bestel platform kon ik geen bezorgadres buiten Europa invoeren. Dus stuurde ik een email naar de klantenservice met vragen over de bezorgmogelijkheden. Erik beantwoordde mijn mail en vroeg naar mijn speelniveau en waarom ik dat racket wilde bestellen. Ik gaf hem informatie en meldde ook dat ik door mijn vorige racket arm blessures heb opgelopen en daarom een goed racket wil bestellen. Erik bleef concrete vragen stellen en zo kwamen we erachter dat het racket dat ik wilde bestellen niet geschikt is voor mijn speelniveau, stijl en blessures. Bovendien bleek dat er andere veel beter geschikte rackets zijn voor mensen die blessuregevoelig zijn.

• Twan
    Review voor PadelCentre

Mijn zoon speelt ongeveer anderhalf jaar padel. Hij speelt op een gevorderd nivo. Het is zo'n type die uit de kooi rent om de bal terug te kunnen slaan. Ik heb bij padelcentre een nieuw racket besteld. Dat was een limited editie en helaas niet meer leverbaar. Ik ben netjes benaderd en ik werd goed geholpen met een andere optie. Mijn zoon heeft verschillende rackets uitgeprobeerd en ook wel eens eentje met een smash stuk geslagen. Dat is niet zo raar als je de bal met meer dan 150 km/uur de kooi uit mept. Hij speelt tegenwoordig met Bullpadel Hack omdat deze voor hem beter in balans liggen, ze power hebben en hij ze met gewichten kan tunen. Het blad is ook wat dikker vergeleken met zijn vorige merk racket, en kan de Bullpadel dus wat meer balkracht van de smash verwerken. Kortom topkeuze en service.

• Olav R.
    Review voor PadelCentre

Na jaren tennis te hebben gespeeld en nu 1 jaar padel was ik toe aan vervanging van mijn beginnersracket. Aangezien er zoveel verschillende types zijn voor gevorderde spelers heb ik Padelcentre een mail gestuurd met een terugbel verzoek. Binnen een half uur werd ik teruggebeld en heb ik mijn wensen kenbaar gemaakt. Padelcentre heeft mij erg goed op weg geholpen en mij het juiste advies gegeven n.a.v. mijn wensen. Ik heb het racket (een StarVie Warrior) direct besteld en binnen 4 dagen het racket incl. hoes mogen ontvangen. MIjn eerlijke mening is dan ook dat het advies bij Padelcentre helemaal top is en je merkt dat je geen nummer bent bij de webshop. Je wordt echt serieus genomen. Nogmaals erg veel dank voor het goede advies!

• Marc Bonte
    Review voor PadelCentre

Na vele zoektochten naar een goed racket als gevorderd speler kon ik nog steeds niet kiezen door alleen foto's te bekijken en reviews te lezen binnen diverse webshops, echter toen ik via een Facebookpagina bij padelcentre uitkwam viel mij gelijk de Test & Buy service op en heb de Starvie Astrum Eris besteld die ik nu eindelijk eens 5 dagen kon uittesten. Na 4 dagen intensief spelen en testen heb ik het Testracket teruggestuurd en een splinternieuwe Starvie Astrum Eris terugontvangen. Ik vind de Test & Buy service van padelcentre dan ook een gat in de markt. Top Service mannen!!

• Liselot
    Review voor PadelCentre

Mijn man was binnenkort jarig en wilde hem een racket kado doen, maar kon niet kiezen uit de vele soorten rackets. Ik heb daarom contact gezocht met padelcentre en uitgelegd dat mijn man al jaren tennis speelt (niveau 4) en welk padelracket ik dan het beste voor hem kon kopen. Padelcentre heeft mij een zeer goed advies gegeven over de verschillende bladformaten en adviseerde mij dan ook een topzwaar racket te kiezen zodat hij harder kon slaan en iets minder controle heeft, aangezien hij dat met tennis wel heeft opgedaan. Hun advies was de Bullpadel Vertex 3 die ik gelijk besteld heb. Binnen 3 dagen was het racket binnen en heb mijn man nog nooit zo gelukkig gezien. Topadvies van padelcentre en dank voor alles!

• Yolande L.
    Review voor PadelCentre

Veel rondgewaald over internet maar nu toch echt een mooie shop met heel veel artikelen gevonden. Heb ook gelijk een Black Crown Asia Air besteld, een van de nieuwe rackets van dit merk welke nauwelijks in Nederland te verkrijgen is. Ik hoop nog heel veel nieuwe artikelen hier te zien en heb deze shop als eerste in mijn Bookmarks staan. Top site!

• Familie Bosman
    Review voor PadelCentre

Mijn man en ik hadden ieder van ons een padelracket nodig, maar er zijn zoveel merken dat we door de bomen het bos niet meer konden zien. Gelukkig heeft Padelcenter ons een zeer kundig advies gegeven welke rackets wij het beste konden nemen als beginnende padelspelers. Wij hebben zelf gekozen voor 2 rackets van het merk Head, weliswaar in het duurdere segment maar dan kunnen we ook even voort. Padelcenter heeft er ook nog 2 Hesacore tourgrips bijgedaan en dat helemaal voor niks. Namens mijn man dank ik Padelcentre voor de goede uitleg en het zeer kundige advies + natuurlijk de 2 gratis grips!

• Evelien
    Review voor PadelCentre

Ik was al een hele tijd opzoek naar een padelracket maar wilde ook een goed advies welk racket ik nu het beste kon nemen. Dit advies is helaas nauwelijks te vinden bij andere webshops. Ik heb een mail gestuurd naar support en binnen een 15 minuten kreeg ik een reactie met een 1e antwoord op mijn vraag. Vervolgens werd ik gelijk teruggebeld en heb ik mijn wensen en onzekerheden t.b.v. diverse soorten rackets kenbaar gemaakt. Gelukkig heeft Padelcentre mij uiterst bekwaam geholpen en het racket die ik eigenlijk in mijn hoofd had, is het niet geworden, maar werd het een racket van het merk Bullpadel. Daarbij kreeg ik ook nog eens een gratis HesaCore grip en binnen 4 dagen had ik het racket en de extra grip in huis.