Padelwereld
Padelwereld is de webwinkel voor al uw padel artikelen. Wij verkopen padelrackets, racketbags en accessoires voor deze prachtige sport!

• mario
    Review voor Padelwereld

Snelle en goede service, Racket al de volgende dag geleverd! Top service!

• Bram
    Review voor Padelwereld

Goede en snelle levering. Er werd zelfs een overtallige padelhoes meegeleverd!

• Hoe beoordeel je Padelwereld?

• Jano
    Review voor Padelwereld

Super fast delivery in Belgium, cheaper, reliable, even some gifts received with my order.

• Tommy
    Review voor Padelwereld

Ze gaan verder in hun opvolging dan wat ik ooit al ervaren heb. Mijn racket was intern stuk, ze vroegen om het terug te sturen, hebben dit zelf prima opgevolgd met de leverancier en een nieuw exemplaar opgestuurd met gratis grip. Niets dan lof!

• Richard
    Review voor Padelwereld

Erg goede en snelle service. Vorig racket was relatief snel beschadigd en niet meer bruikbaar. Snel en netjes een vervangend racket kunnen uitzoeken. Helemaal top.

• Bart Rinsma
    Review voor Padelwereld

Zeer snelle reactie op vragen en zeer goede service en deskundige uitleg bij afhalen van mijn bestelling!

• Kurt
    Review voor Padelwereld

Snelle service, ook NA verkoop!

• Rens
    Review voor Padelwereld

Snel antwoord op al mijn vragen in de chat.
    Racket werd gemonteerd zoals gevraagd: overgrip, hesacore grip en protector bevestigd.

• Nico Van den Bergh
    Review voor Padelwereld

Levering gehad met beschadigd racktje en heel snel en professioneel rechtgezet. Een voorbeeld van hoe het zou moeten.

• Lisa Müller
    Review voor Padelwereld

Super liebe Beratung! Würde jederzeit wieder bei Padelwereld bestellen. Versand war auch schnell.