Pakshop
More Beauty more Service
7,5

• Vicky
    Review voor Pakshop

De informatie op de website klopt niet. De website belooft als het pakket wordt verstuurd voor 17u, dat het de volgende dag wordt geleverd. Ik bestelde mijn pakket op dinsdagavond, nu zijn we vrijdag, en ik heb nog steeds niets ontvangen. Deze had ik vandaag zeker nodig! Er werd ook niet gereageerd op mails. Je kan beter pruiken bestellen op andere websites! Dit heb ik nog nooit meegemaakt.

• T.
    Review voor Pakshop

Ik ontving wel een bestelbevestinging mar daarna niets meer vernomen. Op een mail werd niet geantwoord. Na telefonisch contact opgenomen te hebben werd verteld dat er een persooneelstekort is, maar dat mijnpakket vandaag nog verzonden zou worden. Zeer slechte service, vermeld op zijn minst op de site dat de verwerking van bestellingen langer gaat duren.

• Hoe beoordeel je Pakshop?

• Tori Magnin
    Review voor Pakshop

erg ontevreden, week geleden wat besteld, geen verzendbevestiging gekregen, reageren niet op mails en nogsteeds niks binnen

• Myra
    Review voor Pakshop

Wat een k..... shop, ik bestel nooit meer!
    Na mijn bestelling kreeg ik geen betalingsbevestiging, op e-mails reageren ze niet ,
    telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar en we zijn drie dagen verder.

• Cindy
    Review voor Pakshop

De producten zijn zoals verwacht, maar de levertijden die op de website staan kun je zeker niet vertrouwen! Wil je dus lastminute nog wat haarproducten kopen, dan kun je dat beter ergens anders doen.

• Vanessa
    Review voor Pakshop

Hairweave besteld en zou de volgende dag klaar liggen volgens de gegevens van de website. Echter 6 dagen later 4 telefoontjes, 2 e-mails verder. Kon ik de hairweave pas ophalen. Niet tevreden en bestel hier niet meer!

• Regina
    Review voor Pakshop

Na vorige week veel gegoogeld te hebben naar een betaalbare site die de Creme Of Nature Argan olie lijn aanbied kwam ik terecht bij pakshop. Mijn eerste indruk was goed, en als ik reviews moest geloven was dit niet minder waar. Ik heb drie producten besteld van deze lijn en duimde dat de bestelling goed zou verlopen. Direct na mijn bestelling kreeg ik een e-mail, en kort daarna nog een email met mijn Track&Trace code, echt super. Hier kon ik al snel zien dat mijn pakket de volgende dag geleverd zou worden, en hoelaat dit zou zijn. Ik heb mijn pakket die volgende dag netjes op tijd ontvangen, en ben erg blij met de producten. Ik heb zojuist - nu een week later- weer een bestelling geplaatst!

• Ingrid
    Review voor Pakshop

Wat een geweldige webshop!
    Snelle levering, goed advies en antwoorden op al mijn vragen en productmonstertjes ontvangen!

• Annemiek Siebelder
    Review voor Pakshop

Pruducten gisteren besteld en vandaag al thuis geleverd
    Nog een telefoontje gehad van een vriendelijke Pakshopmedewerker , om uitleg te geven over een vraag die ik had gesteld via een e-mail .
    Geweldige service !! Pakket prima verzorgd , zelfs monstertjes eraan toegevoegd .
    De producten zelf , moet ik nog testen , maar ik heb al 5 sterren gegeven voor de nazorg kan niet anders zijn als super toppie !!!

• Harm
    Review voor Pakshop

Overzichtelijke site en vooral de online support is heel uniek.
    Zocht een bepaald product en ik werd aangesproken door de support verkoopster alsof ik in een winkel was, heel leuk bedacht. Product wat ik zocht bestaat helaas niet meer maar heb een mooi alternatief product aangeboden gekregen met korting en ben er zeer tevreden mee.