Pakshop
More Beauty more Service
8,0

• Sylwia
    Review voor Pakshop

Very fast reactions on orders and service is very friendly and helpful. I love make shopping at Pakshop

• Vicky
    Review voor Pakshop

De eerste keer dat ik een bestelling plaatste, was er iets misgelopen. Er was een pruik niet in voorraad, en ik had er niet meteen een reactie op gekregen. Ik heb nogmaals bestellingen gedaan bij pakshop, en deze keer verliep alles heel correct. Toen ik een pruik bestelde die niet op voorraad was, kreeg ik dezelfde dag een whatsappje met een alternatief. Bovendien werden de pruiken nu wel tijdig verstuurd. Ik ben alvast tevreden!

• Hoe beoordeel je Pakshop?

• T.
    Review voor Pakshop

Ik ontving wel een bestelbevestinging mar daarna niets meer vernomen. Op een mail werd niet geantwoord. Na telefonisch contact opgenomen te hebben werd verteld dat er een persooneelstekort is, maar dat mijnpakket vandaag nog verzonden zou worden.
    Zeer slechte service, vermeld op zijn minst op de site dat de verwerking van bestellingen langer gaat duren.

• Tori Magnin
    Review voor Pakshop

erg ontevreden, week geleden wat besteld, geen verzendbevestiging gekregen, reageren niet op mails en nogsteeds niks binnen

• Myra
    Review voor Pakshop

Wat een k..... shop, ik bestel nooit meer!
    Na mijn bestelling kreeg ik geen betalingsbevestiging, op e-mails reageren ze niet ,
    telefonisch zijn ze ook niet bereikbaar en we zijn drie dagen verder.

• Cindy
    Review voor Pakshop

De producten zijn zoals verwacht, maar de levertijden die op de website staan kun je zeker niet vertrouwen! Wil je dus lastminute nog wat haarproducten kopen, dan kun je dat beter ergens anders doen.

• Vanessa
    Review voor Pakshop

Hairweave besteld en zou de volgende dag klaar liggen volgens de gegevens van de website. Echter 6 dagen later 4 telefoontjes, 2 e-mails verder. Kon ik de hairweave pas ophalen. Niet tevreden en bestel hier niet meer!

• Regina
    Review voor Pakshop

Na vorige week veel gegoogeld te hebben naar een betaalbare site die de Creme Of Nature Argan olie lijn aanbied kwam ik terecht bij pakshop. Mijn eerste indruk was goed, en als ik reviews moest geloven was dit niet minder waar. Ik heb drie producten besteld van deze lijn en duimde dat de bestelling goed zou verlopen. Direct na mijn bestelling kreeg ik een e-mail, en kort daarna nog een email met mijn Track&Trace code, echt super. Hier kon ik al snel zien dat mijn pakket de volgende dag geleverd zou worden, en hoelaat dit zou zijn. Ik heb mijn pakket die volgende dag netjes op tijd ontvangen, en ben erg blij met de producten. Ik heb zojuist - nu een week later- weer een bestelling geplaatst!

• Ingrid
    Review voor Pakshop

Wat een geweldige webshop!
    Snelle levering, goed advies en antwoorden op al mijn vragen en productmonstertjes ontvangen!

• Annemiek Siebelder
    Review voor Pakshop

Pruducten gisteren besteld en vandaag al thuis geleverd
    Nog een telefoontje gehad van een vriendelijke Pakshopmedewerker , om uitleg te geven over een vraag die ik had gesteld via een e-mail .
    Geweldige service !! Pakket prima verzorgd , zelfs monstertjes eraan toegevoegd .
    De producten zelf , moet ik nog testen , maar ik heb al 5 sterren gegeven voor de nazorg kan niet anders zijn als super toppie !!!