Palletranden.com - verkoop van; palletranden, pallets, kisten & accessoires.

Palletranden.com - verkoop van; palletranden, pallets, kisten & accessoires.

Van Lohuizen Pallets GmbH is van oorsprong een Nederlands familiebedrijf, en is nu ca. 17 jaar gevestigd in Emlichheim Duitsland. 2KM over de Nederlandse grens bij Schoonebeek (Drenthe). Van hieruit leveren wij dagelijks onze pallets en palletranden uit naar klanten in Duitsland, Nederland en Belgiƫ. Dankzij onze lage prijzen en snelle levering weten bedrijven ons steeds beter te vinden. De bestellingen worden binnen 3 werkdagen geleverd.
9,1
Filter 66 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 35 met beschrijving

• Fred Wolfs
    Geverifieerde klant van Palletranden.com - verkoop van; palletranden, pallets, kisten & accessoires.

goede snelle service

• frank van dijk

de palletranden passen niet goed

• Hoe beoordeel je Palletranden.com - verkoop van; palletranden, pallets, kisten & accessoires.?

• Cihan Ceylan

• Bart Schreurs

Snelle levering en conform afspraak

• M Van Weert

Snelle levering en goede Service

• Wim Edel

Goede aftersales

• Sebo Boerma

Goede en snelle bediening en levering. Goede prijs.

• Simon Zijlstra

Snelle levering - keurig verzorgd