Palletranden.com - verkoop van; palletranden, pallets, kisten & accessoires.

Palletranden.com - verkoop van; palletranden, pallets, kisten & accessoires.

Van Lohuizen Pallets GmbH is van oorsprong een Nederlands familiebedrijf, en is nu ca. 17 jaar gevestigd in Emlichheim Duitsland. 2KM over de Nederlandse grens bij Schoonebeek (Drenthe). Van hieruit leveren wij dagelijks onze pallets en palletranden uit naar klanten in Duitsland, Nederland en België. Dankzij onze lage prijzen en snelle levering weten bedrijven ons steeds beter te vinden. De bestellingen worden binnen 3 werkdagen geleverd.
Filter 77 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 40 met beschrijving

• Frank Hartman
    Geverifieerde klant van Palletranden.com - verkoop van; palletranden, pallets, kisten & accessoires.

Goede service

• Marcel Jansen

Prima prijs en kwaliteit.

• Hoe beoordeel je Palletranden.com - verkoop van; palletranden, pallets, kisten & accessoires.?

• Anke Prinssen

• Benjamin Alderse Baas

Alles volgens afspraak en enorm snel.

• V Anderssen

Correct , en snel geleverd.

• Fred Wolfs

goede snelle service

• frank van dijk

de palletranden passen niet goed

• Cihan Ceylan

• Bart Schreurs

Snelle levering en conform afspraak

• M Van Weert

Snelle levering en goede Service