Palletranden.com - verkoop van; palletranden, pallets, kisten & accessoires.

Palletranden.com - verkoop van; palletranden, pallets, kisten & accessoires.

Van Lohuizen Pallets GmbH is van oorsprong een Nederlands familiebedrijf, en is nu ca. 17 jaar gevestigd in Emlichheim Duitsland. 2KM over de Nederlandse grens bij Schoonebeek (Drenthe). Van hieruit leveren wij dagelijks onze pallets en palletranden uit naar klanten in Duitsland, Nederland en België. Dankzij onze lage prijzen en snelle levering weten bedrijven ons steeds beter te vinden. De bestellingen worden binnen 3 werkdagen geleverd.
Filter 115 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 61 met beschrijving

• E. Stienstra
    Geverifieerde klant van Palletranden.com - verkoop van; palletranden, pallets, kisten & accessoires.

Goede persoonlijke service en goed overleg over levering in hartje Amsterdam.

• Marc

Duidelijke webshop, uitstekende prijzen en sneller geleverd dan vermeld. Super!

• Hoe beoordeel je Palletranden.com - verkoop van; palletranden, pallets, kisten & accessoires.?

• Joost van Leeuwen

Snel en goed

• Mark Smeets

Zeer snelle levering.

• Marcel Huisman

Goede service en denken met je mee.

• Frank Steegh

vlug geleverd en goed