Panelen Centrum Nederland

Panelen Centrum Nederland

Panelen Centrum Nederland biedt u een compleet pakket voor het leveren en monteren van zonnepanelen in heel Nederland. Doordat wij een efficiënte bedrijfsvoering en een goede inkoopstrategie hebben, kunnen wij u zonnepanelen leveren en plaatsen tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Daarnaast geven wij u goed advies over het terugvragen van de BTW bij de Belastingdienst. Wij verwerken alleen de beste materialen voor een goede betrouwbaarheid en optimaal rendement.

• engbert Pelleboer
    Geverifieerde klant van Panelen Centrum Nederland

afspraak goed nagekomen panelen zien er mooi uit

• Marc de Roo
    Geverifieerde klant van Panelen Centrum Nederland

De klant informeren over de bestellings voortgang. Ik heb 3x moeten bellen en dreigen om uiteindelijk mijn bestelling na 4 a 5 weken na order te ontvangen

• Hoe beoordeel je Panelen Centrum Nederland?

• Wichert
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Prima service. In overleg alles mogelijk en goed advies. Top geregeld alles

• Erold Kaelani
    Geverifieerde klant van Panelen Centrum Nederland

Geweldige uitlegt en vooral de goede service.

• Marcus Geenen

Top service!

• Erhan cetiner

Vriendelijke mensen
    Snelle service
    Komen afspraken na

• John Hylkema
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Ik heb een DHZ pakket van 16 panelen met optimizer en omvormer van Solar Edge aangeschaft. Bij het ophalen van de spullen werd ik hartelijk ontvangen. Ik kon mijn vragen stellen en kreeg duidelijke antwoorden. De installatie verliep daardoor vlot. Toen alles geïnstalleerd was moest de installatie ingeregeld worden. Via Whatsapp wat informatie uitgewisseld en de installatie was gekoppeld en functioneert naar behoren. Laat de zon maar schijnen! zou zo weer bij Panelen Centrum Nederland kopen.

• Leppink
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Via de website telefonisch contact gelegd. Erg vriendelijk. De offerte kwam snel en was beduidend lager dan die van andere aanbieders. Dit kan omdat hij geen personeel in vaste dienst heeft en veel omzet heeft. In een persoonlijk gesprek na bekijken van de plek voor de panelen de opdracht gegeven. Met ingehuurde mensen binnen een paar weken gemonteerd. Ook uitgelegd hoe de Shine app werkt. Na een 2 maanden bleek de Growatt te haperen. Dit zag men en belde ons uit op hierover. Binnen twee weken was er een nieuwe geinstalleerd. Over serivice valt dus niets te klagen. Een absolute aanrader dus. Geen poes pas en dure vertegenwoordigers met verhalen......

• P. Koek
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Echte vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn. Netjes geïnstalleerd en werkt perfect!

• Arjan Pouw

Nette prijs, service goed