Panelen Centrum Nederland

Panelen Centrum Nederland

Panelen Centrum Nederland biedt u een compleet pakket voor het leveren en monteren van zonnepanelen in heel Nederland. Doordat wij een efficiënte bedrijfsvoering en een goede inkoopstrategie hebben, kunnen wij u zonnepanelen leveren en plaatsen tegen een zeer aantrekkelijk tarief. Daarnaast geven wij u goed advies over het terugvragen van de BTW bij de Belastingdienst. Wij verwerken alleen de beste materialen voor een goede betrouwbaarheid en optimaal rendement.
9,4

• Erik B.

Keurig gedaan, vriendelijk team

• Joop en Henriette
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Namens mij en mijn man wil ik even de drie heren tw Matthijs Gernand en Ilhan bedanken voor hun voortreffelijke plaatsing van de zonnepanelen op 11 juli
    Het was een slechte start want door een fout jullie zijde was geen 8 uur maar 12 uur de start van de plaatsing.
    De heren hebben een voortreffelijk keurig staaltje werk geleverd, zijn al hun afspraken nagekomen, alles opgeruimd en rommel meegenomen, alle dingen geïnstalleerd en aangevraagd, daar wij zelf niet van die computermensen zijn , werd dit keurig voor ons geregeld ingevuld.
    Wij zullen als ons mensen vragen wie het heeft geïnstalleerd jullie naam zeker doorgeven.
    Met vriendelijke groet
    Joop en Henriette

• Hoe beoordeel je Panelen Centrum Nederland?

• engbert Pelleboer
    Geverifieerde klant van Panelen Centrum Nederland

afspraak goed nagekomen panelen zien er mooi uit

• Marc de Roo
    Geverifieerde klant van Panelen Centrum Nederland

De klant informeren over de bestellings voortgang. Ik heb 3x moeten bellen en dreigen om uiteindelijk mijn bestelling na 4 a 5 weken na order te ontvangen

• Wichert
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Prima service. In overleg alles mogelijk en goed advies. Top geregeld alles

• Erold Kaelani
    Geverifieerde klant van Panelen Centrum Nederland

Geweldige uitlegt en vooral de goede service.

• Marcus Geenen

Top service!

• Erhan cetiner

Vriendelijke mensen
    Snelle service
    Komen afspraken na

• John Hylkema
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Ik heb een DHZ pakket van 16 panelen met optimizer en omvormer van Solar Edge aangeschaft. Bij het ophalen van de spullen werd ik hartelijk ontvangen. Ik kon mijn vragen stellen en kreeg duidelijke antwoorden. De installatie verliep daardoor vlot. Toen alles geïnstalleerd was moest de installatie ingeregeld worden. Via Whatsapp wat informatie uitgewisseld en de installatie was gekoppeld en functioneert naar behoren. Laat de zon maar schijnen! zou zo weer bij Panelen Centrum Nederland kopen.

• Leppink
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Via de website telefonisch contact gelegd. Erg vriendelijk. De offerte kwam snel en was beduidend lager dan die van andere aanbieders. Dit kan omdat hij geen personeel in vaste dienst heeft en veel omzet heeft. In een persoonlijk gesprek na bekijken van de plek voor de panelen de opdracht gegeven. Met ingehuurde mensen binnen een paar weken gemonteerd. Ook uitgelegd hoe de Shine app werkt. Na een 2 maanden bleek de Growatt te haperen. Dit zag men en belde ons uit op hierover. Binnen twee weken was er een nieuwe geinstalleerd. Over serivice valt dus niets te klagen. Een absolute aanrader dus. Geen poes pas en dure vertegenwoordigers met verhalen......

• P. Koek
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Echte vakmensen die weten waar ze mee bezig zijn. Netjes geïnstalleerd en werkt perfect!

• Arjan Pouw

Nette prijs, service goed

• Piet Kant
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Een goed product tegen een mooie prijs. Een klein probleem wordt netjes en snel opgelost. Kortom, als ik weer zonnepanelen koop/zou kopen, klop ik hier weer aan.

• Henk
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Snelle reactie , en het product is er betaalbaar

• Michel Kalter
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Dik tevreden over dit bedrijf. Deze jongens denken echt met je mee. Panelen voor 2 dakkapellen besteld inclusief omvormer en bevestigings materiaal. Keurig prijs. Werd zelfs nadat ik de materialen afgenomen nog een keer terug gebeld dat ik beter de omvormers om kon ruilen voor een ander type. Was beter voor de installatie en voor m'n portemonnee 😁 Niks dan lof van mijn kant.

• henk kloosterman
    Geverifieerde klant van Panelen Centrum Nederland

Een bedrijf wat hun afspraken na komen, kon de spullen zelf ophalen , dat Schelde me weer , en wist ik gelijk wat ik in huis haalde 👍

• Ton Brands
    Geverifieerde klant van Panelen Centrum Nederland

Goed spul en een kundige installateur!

• Vincent
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Vorige week 10 zonnepanelen gekocht met flatfix frame, bekabeling en een omvormer. Ik had nog geen keuze gemaakt voor frame en omvormer. Omdat de eigenaar zelf zonnepanelen-installateur is kon hij mij goed adviseren en heb ik een keuze gemaakt. Ook over ballast en schaduwwerking uitstekende uitleg, niks is teveel. Panelen Centrum is een aanrader!!

• Renee Koppenhol
    Geverifieerde klant van Panelen Centrum Nederland

duidelijke communicatie en concurrerende panelen

• Theo Schoen
    Review voor Panelen Centrum Nederland

Goedkoop en toch kwaliteit materiaal , en snel afgewerkt !