Pannenexpert
Webwinkel gespecialiseerd in alle soorten pannen waarin u kunt koken, bakken of braden.
1.185 klantbeoordelingen

• A Jong

goede en snelle levering

• Peter Arends
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

Alles wat we nodig hadden op voorraad, en prima afwikkeling

• Hoe beoordeel je Pannenexpert?

• Frieda Benninga

Goede informatie Uitstekende service Vriendelijke verkoper

• Rob Treffers
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

Snelle levering, betaling achteraf mogelijk

• Ans in 't Hout

Uitstekend

• K.L. Jonkers

Snel geleverd. Super

• Coen Borremans
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

Uitzonderlijk goede dienstverlening (om een fout van PostNL recht te zetten)

• Paul Vingerhoets

Vlot geleverd

• Cor Ottink

• Monique Dieleman

Betere service

Antwoord van Pannenexpert

Dank voor uw beoordeling, maar als u niet reageert op onze e-mails en vragen dan is het wel erg gemakkelijk om een review te plaatsen met deze "waardering".
    Verloop van de order en het contact;

- Order geplaatst 31-10-2020. Door fout in de voorraad was het artikel niet aanwezig. Dat is op 02-11 gemaild met excuses en de opmerking dat ze eind die week weer binnen komen. Tevens vermeld dat u elk moment de order kunnen annuleren.
    - Zonder tegenreactie zou de order z.s.m. worden uitgeleverd; vrijdag 6 november is de order verstuurd en zaterdag 7 november afgeleverd.
    - Maandag 9 november mail ontvangen met een vraag van u over artikelnummers. Dit is dezelfde dag netjes beantwoord dat alles klopte, inclusief uitleg en verwijzing naar meer informatie.
    - Dinsdagavond 10-11 mail ontvangen met de opmerking dat het onderdeel niet past woensdagochtend 11-11 de review ingevuld. Na verdere vragen van onze kant om verder te helpen niets gehoord helaas.
    - Op 18-11 zending retour ontvangen en op 19-11 terugbetaald.
    - Op 19-11 mail van u ontvangen met de opmerking waar uw geld blijft want u zou het op 11-11 al hebben opgestuurd.

Wij hebben ons best gedaan u verder te helpen, maar daar heeft u zelf niet aan meegewerkt helaas. En het moet dan wel van twéé kanten komen....

Verbeterpuntje; retourformulieren, bedankt voor de tip!