Pannenexpert
Webwinkel gespecialiseerd in alle soorten pannen waarin u kunt koken, bakken of braden.
9,5
1.185 klantbeoordelingen
Beoordelingen verzameld via WebwinkelKeur
Filter 1185 reviews verzameld via WebwinkelKeur

Aantal sterren

Andere eigenschappen

  • A Jong
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

    goede en snelle levering

  • Peter Arends
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

    Alles wat we nodig hadden op voorraad, en prima afwikkeling

  • Hoe beoordeel je Pannenexpert?

    Hoe beoordeel je deze webwinkel?
     
  • Frieda Benninga
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

    Goede informatie Uitstekende service Vriendelijke verkoper

  • Rob Treffers
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

    Snelle levering, betaling achteraf mogelijk

  • Ans in 't Hout
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

    Uitstekend

  • K.L. Jonkers
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

    Snel geleverd. Super

  • Coen Borremans
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

    Uitzonderlijk goede dienstverlening (om een fout van PostNL recht te zetten)

  • Paul Vingerhoets
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

    Vlot geleverd

  • Cor Ottink
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

    Snelle levering

  • Monique Dieleman
    Geverifieerde klant van Pannenexpert

    Betere service

    Antwoord van Pannenexpert

    Dank voor uw beoordeling, maar als u niet reageert op onze e-mails en vragen dan is het wel erg gemakkelijk om een review te plaatsen met deze "waardering".
    Verloop van de order en het contact;

    - Order geplaatst 31-10-2020. Door fout in de voorraad was het artikel niet aanwezig. Dat is op 02-11 gemaild met excuses en de opmerking dat ze eind die week weer binnen komen. Tevens vermeld dat u elk moment de order kunnen annuleren.
    - Zonder tegenreactie zou de order z.s.m. worden uitgeleverd; vrijdag 6 november is de order verstuurd en zaterdag 7 november afgeleverd.
    - Maandag 9 november mail ontvangen met een vraag van u over artikelnummers. Dit is dezelfde dag netjes beantwoord dat alles klopte, inclusief uitleg en verwijzing naar meer informatie.
    - Dinsdagavond 10-11 mail ontvangen met de opmerking dat het onderdeel niet past woensdagochtend 11-11 de review ingevuld. Na verdere vragen van onze kant om verder te helpen niets gehoord helaas.
    - Op 18-11 zending retour ontvangen en op 19-11 terugbetaald.
    - Op 19-11 mail van u ontvangen met de opmerking waar uw geld blijft want u zou het op 11-11 al hebben opgestuurd.

    Wij hebben ons best gedaan u verder te helpen, maar daar heeft u zelf niet aan meegewerkt helaas. En het moet dan wel van twéé kanten komen....

    Verbeterpuntje; retourformulieren, bedankt voor de tip!

  • Laad meer