Panthera
Panthera is hét consumentenmerk van aluminium klimmaterialen, de producten zijn bij uitstek geschikt voor thuis klussen en speciaal gemaakt voor de doe-het-zelver. De producten zijn veilig, eenvoudig in gebruik, snel gebruiksklaar en vooral; betaalbaar! Kortom: Panthera levert het juiste materiaal voor elke klus in en om het huis.

Bereik met de rolsteigers, ladders en trappen van Panthera een veilige werkplek voor werkzaamheden op grote hoogte. Panthera betekent giraffe in het Latijn, deze vriendelijke langnekken uit de natuur komen moeiteloos bij de hoogste boomtoppen. Dankzij Panthera kom je gemakkelijk bij het hoogste plafond of vervang je in alle veiligheid de dakpannen op het dak.

De Panthera rolsteigers worden in eigen fabriek geproduceerd, hierdoor garanderen wij de hoogste kwaliteit, voldoen de klimmaterialen aan de strenge regels die in Nederland gelden voor veilig klussen op hoogte en dit alles tegen een extra scherpe prijs. Bij Panthera zijn we niet afhankelijk van het buitenland en is het klimmaterieel altijd op voorraad.

• Frank van der Heijden

Goede prijs, snelle levering

Antwoord van Panthera

Hey Frank,

Erg bedankt voor het achter laten van deze positieve review! Voor dit soort reviews doen wij elke dag ons best, goed om te horen dat het wordt opgemerkt.

We wensen u nog veel werkplezier toe en zien u graag nog een keer terug.

Groetjes,
    Team Panthera

• Jouke
    Review voor Panthera

Product voldeed aan onze verwachtingen, daarnaast was de prijs ook nog eens de beste in vergelijking met andere aanbieders, levering conform afspraak

• Hoe beoordeel je Panthera?

• Ramin

Zeer tevreden

• Stephan
    Geverifieerde klant van Panthera

Product voldoet aan omschrijving en mijn verwachtingen. Helaas was snelle levering incompleet, echter nog dezelfde dag nagezonden. Goede service.

Antwoord van Panthera

Hey Stephan,

Erg bedankt voor het achterlaten van deze positieve review! Het kan helaas wel eens gebeuren dat onze transport vertraging oploopt.

We zien u graag nog een keertje terug om de ervaring helemaal 'perfect' te maken.

Groetjes,
    Team Panthera

• johan defurne
    Geverifieerde klant van Panthera

snelle levering,bij een vraag onmiddellijk antwoord!

• Ramon Houten
    Review voor Panthera

Prima kamersteiger, kan deze iedereen aanraden.

• Pieter Klaasen
    Review voor Panthera

Heb een rolsteiger besteld. Binnen een dag bij mij thuis op de stoep! Ben heel tevreden met de steiger echt heel goede kwaliteit.

• Bas
    Review voor Panthera

Echt een heel goede ladder!