Panthera
Panthera is hét consumentenmerk van aluminium klimmaterialen, de producten zijn bij uitstek geschikt voor thuis klussen en speciaal gemaakt voor de doe-het-zelver. De producten zijn veilig, eenvoudig in gebruik, snel gebruiksklaar en vooral; betaalbaar! Kortom: Panthera levert het juiste materiaal voor elke klus in en om het huis.

Bereik met de rolsteigers, ladders en trappen van Panthera een veilige werkplek voor werkzaamheden op grote hoogte. Panthera betekent giraffe in het Latijn, deze vriendelijke langnekken uit de natuur komen moeiteloos bij de hoogste boomtoppen. Dankzij Panthera kom je gemakkelijk bij het hoogste plafond of vervang je in alle veiligheid de dakpannen op het dak.

De Panthera rolsteigers worden in eigen fabriek geproduceerd, hierdoor garanderen wij de hoogste kwaliteit, voldoen de klimmaterialen aan de strenge regels die in Nederland gelden voor veilig klussen op hoogte en dit alles tegen een extra scherpe prijs. Bij Panthera zijn we niet afhankelijk van het buitenland en is het klimmaterieel altijd op voorraad.
De zekerheden van https://www.pantherastore.nl/

Goedgekeurd