Paperwhite - kado bedrukking

Paperwhite - kado bedrukking

Paperwhite heeft naast een fysieke winkel in Leiden (sinds 1986) vijf gespecificeerde websites. Wij personaliseren originele kado artikelen door deze te bedrukken met een eigen foto en tekst. Deze worden op de volgende websites aangeboden: printkado.nl, hipbabykado.nl, tekstkado.nl, hiphuwelijkskado.nl en paperwhite.nl
Bedrukkingen, Cadeau, Kado bedrukking
8,8
Filter 351 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 187 met beschrijving

• F N
    Geverifieerde klant van Paperwhite - kado bedrukking

Op verzoek is de tekst aangepast, super!

• noortje Van Tiem
    Geverifieerde klant van Paperwhite - kado bedrukking

Bestelling is niet op tijd geleverd.

Antwoord van Paperwhite - kado bedrukking

Helaas Noortje, dat ligt aan de Postnl. Wij versturen het vrijwel altijd de zelfde dag op indien het voor 12.00 uur is besteld en de foto bruikbaar is.

• Hoe beoordeel je Paperwhite - kado bedrukking?

• Nanda
    Geverifieerde klant van Paperwhite - kado bedrukking

Goed, maar het was echt op het nippertje optijd binnen. De bestelling had vertraging. Best lastig als het 2 dagen te laat komt. En je het kado voor een verjaardag hebt besteld. Kwam een uur voordat ik naar de verjaardag vertrok binnen...

Antwoord van Paperwhite - kado bedrukking

De post nl voor brievenbuszendingen zijn niet meer zo stipt als vroeger. We merken dat het regelmatig voorkomt dat het een paar dagen duurt voor dat het bezorgd wordt. Mocht je nog eens willen bestellen en heb je haast kies dan voor brievenbus track and trace, dan heb je het de volgende dag op de mat liggen. Bedankt voor je reactie.

• Sandra van der Vaart
    Geverifieerde klant van Paperwhite - kado bedrukking

Mijn spiegel was onderweg zoek geraakt, maar ze stuurden onmiddellijk n nieuwe, zodat ik mijn kado toch nog op tijd had. Super service!!

• Hanneke
    Geverifieerde klant van Paperwhite - kado bedrukking

Ontzettend tevreden! Duidelijke uitleg op website en er werd precies voldaan aan alle vragen!

• Wouter Thienpont
    Geverifieerde klant van Paperwhite - kado bedrukking

Afdrukkwaliteit was beneden alle peil. Kleuren kwamen niet overeen alsook de scherpte liet te wensen over

• Nan
    Geverifieerde klant van Paperwhite - kado bedrukking

Heel tevreden. Keukenschort met tekst en foto's als afscheidscadeau. Alles staat er mooi op en snelle levering!!

Dank je wel.

• Lianne
    Geverifieerde klant van Paperwhite - kado bedrukking

Goede service,en heel klantvriendelijk en snelle levering.
    Netjes gemaakt en netjes verpakt.

Antwoord van Paperwhite - kado bedrukking

Bedankt Lianne voor je beoordeling.

• Miranda Oostveen
    Geverifieerde klant van Paperwhite - kado bedrukking

Enige minpuntje dat de ontvanger bij het openen van het cadeau een vlek ontdekte op de kussensloop.

• Tom
    Geverifieerde klant van Paperwhite - kado bedrukking

Product nooit ontvangen met brievenpost

Antwoord van Paperwhite - kado bedrukking

Beste Tom, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We gaan een nieuw product voor je opsturen. Soms raken bij de postnl poststukken zoek. Het wordt dan fout gesorteerd. Vrijwel in al de gevallen komt het alsnog aan of retour naar ons. Wij wachten dan ook uiterlijk 10 dagen met het opsturen van een nieuw exemplaar. Mocht je in de toekomst minder risico willen hebben kies dan voor brievenbus track and trace. Kost iets meer maar de kans dat het mis gaat is veel kleiner.