Parasols-xl
Mooie luxe parasols voor particulier en horeca. Parasols met kleurvaste doeken, waterdichte doeken en beschermend tegen schadelijke uv straling.
Een strakke uitstraling, bijzonder hoge kwaliteit en makkelijk uit te zetten en in te klappen. Een sieraad in uw tuin of op uw terras!

• Marco van der Woude
    Geverifieerde klant van Parasols-xl

Ze hadden het product dat ik zocht voor een marktconforme prijs

Beste Marco,

Dank voor je positieve review.

Annerieke & Michel

• Rien Borgman
    Geverifieerde klant van Parasols-xl

Goede kwaliteit van de artikelen en snelle levering

Geachte heer Borgman,

Dank voor deze positieve review!
    Dat wordt zeer gewaardeerd en daar zijn we blij mee.

Veel plezier met uw mooie parasol!

Michel Slok

• Hoe beoordeel je Parasols-xl?

• vera van dillen

alles naar wens.

Beste Vera,

Dank voor je review. Dat wordt gewaardeerd!

• Brigitte Krieckaert
    Geverifieerde klant van Parasols-xl

Goed product. Levering bleef achter maar na n mailtje snel in orde en snel bezorgd!

Beste Brigitte,

Dank voor je feedback. Dat wordt gewaardeerd. Veel plezier met je verlichting!

• Bennie Geurts
    Geverifieerde klant van Parasols-xl

Probleemloos van bestelling tot levering.

Beste Bennie,

Dank voor je feedback en mooie beoordeling. Geniet van je prachtige product!

• Ad de Jong
    Review voor Parasols-xl

De Solero parasols zijn gemaakt van hoogwaardige materialen. Er zijn reserve onderdelen verkrijgbaar. Het o'bravia doek is kleurvast. We wilden graag een mooi qua design kwaliteitsprodukt en zijn in de keuze zeker niet over één nacht ijs gegaan. Inmiddels staat de parasol en we zijn er enorm blij mee. Michel van Parasols-XL is een uitstekend visitekaartje van dit bedrijf: produkt én bedrijf zijn een aanrader. Wij zijn blije en tevreden klanten nl.

Beste Ad,

Super leuk en bedankt voor deze mooie review!

Ik wens je een mooie zomer met veel zon en gezonde schaduw!

• Martin
    Review voor Parasols-xl

Super snelle service binnen een dag in huis echt een aanrader. Michel bedankt voor de super service kunnen veel bedrijven nog wat van leren. 💪👍

Beste Martin,

Super bedankt voor deze mooie review. Geniet van de prachtige Palestro die jullie gekocht hebben.

• Wouter
    Review voor Parasols-xl

Zeer solide product met uitstekende (thuisbreng)service van Michel!

Beste Wouter,

Bedankt voor je review. Daar worden we blij van. Geniet van jullie prachtige Basto!

Groeten Michel

• e l hakkenberg van gaasbeek
    Geverifieerde klant van Parasols-xl

alles gaat altijd smooth en snel, er was een fout met de factuur gemaakt, maar dat werd ogenblikkelijk hersteld en de dag erna had ik het bedrag op mijn rekening terug ontvangen

Beste Elcke,

Dank voor je feedback en heel veel plezier met je parasol!

Zonnige groet,

• Dick Dekker
    Review voor Parasols-xl

Als Michel de telefoon aanneemt, dan begint de zon al te schijnen! Nimmer heb ik een review geschreven, dit is de eerste! Als het zonnetje schijnt open ik mijn beide parasols en m’n tuin gaat stralen! De vormgeving, de gebruikte materialen, de bediening, de uitstraling alles is TOP! De kwaliteit straalt er werkelijk van af en ik ben elke dag blij als ik onder deze parasols mag zitten! Werkelijk een TOP investering. Michel, dank voor je snelle service en ik adviseer een ieder die in een kwaliteit’s parasol wilt investeren om met jouw contact op te nemen! Betrouwbaar, Uitmuntende Service en Top Kwaliteit Parasol!

Beste Dick,

Wat een enorm leuke review. Dat waarderen we natuurlijk zeer. En ook dank voor de mooie foto's, want je tuin staat er super bij zo, met al die kwaliteitsspullen.

Geniet van een mooie zomer!

Zonnige groet,