Parfum bij de was

Parfum bij de was

Parfum bij de was brengt een heerlijke, luxe en langdurige geur aan al uw wasgoed.
Parfum bij de was verkoopt de producten van Horomia. Deze producten komen rechtstreeks uit Italië.

Horomia is gespecialiseerd in het ontwikkelen van geuren, die volledig zijn gewijd aan stoffen. Het zijn frisse en delicate tonen op basis van essentiële oliën. Deze mooie geuren worden vermengd met het wasgoed op het moment van wassen. Omdat het essentiële oliën zijn, blijven ze lang hangen. Hierdoor wordt zelfs de omgeving waarin je de was opruimt geurig.
De zekerheden van https://www.parfumbijdewas.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Bekijk Manifest

Aspirant lid van WebwinkelKeur