Parfum bij de was

Parfum bij de was

Parfum bij de was brengt een heerlijke, luxe en langdurige geur aan al uw wasgoed.
Parfum bij de was verkoopt de producten van Horomia. Deze producten komen rechtstreeks uit Italië.

Horomia is gespecialiseerd in het ontwikkelen van geuren, die volledig zijn gewijd aan stoffen. Het zijn frisse en delicate tonen op basis van essentiële oliën. Deze mooie geuren worden vermengd met het wasgoed op het moment van wassen. Omdat het essentiële oliën zijn, blijven ze lang hangen. Hierdoor wordt zelfs de omgeving waarin je de was opruimt geurig.
De zekerheden van https://www.parfumbijdewas.nl/
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Het gezicht achter Parfum bij de Was ben ik: Lianne Hommel.
Ik heb een hele lieve man en 2 schatten van dochters en woon samen met manlief en onze lieve labrador Donnie in het mooie Zeeuwse Sint Philipsland.

Ik krijg hulp van mijn lieve gezin en moeder, daar ben ik heel dankbaar voor!

In mijn vrije tijd ben ik graag op stap met onze Donnie, naar een speelweide of maak lange wandelingen met hem langs de zeedijk van ons mooie dorp.
Voel je niet bezwaard om mij te mailen en onder werktijd mag je me zeker ook bellen. Maar dan zal je soms mijn voicemail horen, spreek wat in en ik bel zo snel mogelijk terug.

Groetjes Lianne.

Heel v